1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

1.9 dci - brak mocy - idzie dopiero jak ma 2500tys obrotów

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika bartoszf, 4-03 12.

  1. maxam3

    maxam3 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-05 12
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    dzieki.
    :(
     
  2. elektrostan

    elektrostan Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-11 11
    Postów:
    41
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Halden-norwegia
    Jezeli podepniesz klipa nie wykaze przeplywki mozesz wybrac parametry i zrobic test podczs jazdy nagrywajac parametry i wszystko zgodne z instrukcja, a wina bedzie przeplywka ,pierwsze sprawdz zasilania miernikiemi i zarowka60wco najmniej od strony prze kaznika i masy,musisz miec zrodlo pradoweok.pozostaje ci tylko oscyloskop po sprawdzeniu zasilania,lub podmiana i jazda,sam sterownik lubi nie pokazac bledu
     
  3. maxam3

    maxam3 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-05 12
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Czy uruchomienie silnika bez podłączonego wtyku do przepływki da jakies zmiany? Czy da sie odpalic? Bo umnie niema zadnych zmian
     
  4. shrek

    shrek Moderator Car Audio Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    6-11 11
    Postów:
    3 223
    Docenione treści:
    1 193
    Miasto:
    Pyrlandia
    Adres strony:
    Mija tydzień a Ty walczysz z tym problem i odnoszę wrażenie ze motasz się z tym problemem jak nagi w pokrzywach . Jedz na szrot weź inną przepławkę podepnij i skasuj błędy i zobacz co się dzieje
    Moim zdaniem jest uwalona
     
  5. maxam3

    maxam3 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-05 12
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Szanuje twoją wiedze. Ale jeśli nie jesteś w stanie odpowiedziec na pytanie to daruj sobie wróżenie z fusów. I pozwól innym odpowiedziec. A tak na marginesie przepływkę juz wymieniłem i błedy tez wykasowałem. pozdr :mad:
     
  6. shrek

    shrek Moderator Car Audio Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    6-11 11
    Postów:
    3 223
    Docenione treści:
    1 193
    Miasto:
    Pyrlandia
    Adres strony:
    Jeśli przepływka pracuje ,to odpięcie jej daje ewidentny efekt jeśli nie pracuje bo jest uszkodzona lub przekłamuje nie będziesz miał zmian.
    Tak silnik daje sie bez problemowo odpalić po odpięciu wtyczki od przepływomierza
    Ale wykonanie tej operacji powoduje natychmiastową rejestracje błędu , który da się w Twoim aucie odczytać bez problemowo . Teraz lepiej? Stąd moja propozycja by ją podmienić upewnić się jaki będzie efekt .
    ps.
    Na marginesie miałem wczoraj peugota 206 po 3 wizytach w rożnych serwisach wymieniono kobiecie
    Egr obie sondy labda i katalizator bo przepływaka nie wykazywała błędu a auto jak nie jeździło tak dalej nie jeździ po podpięciu oscyloskopu( jak zresztą słusznie sugerował troll) wyszły cuda na przepływomierzu po wymianie auto śmiga jak nowe .
     
  7. maxam3

    maxam3 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-05 12
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    :) parę kliknięc kawiaturą i odpowiedz w 110% satysfakcjonująca.
     
  8. troll

    troll Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-05 12
    Postów:
    255
    Docenione treści:
    33
    tak się własnie kończy wiara w cudotwórcze możliwości komputera.....to niestety nie jest ani gadu gadu,ani jakiś facebook ,lecz diagnostyka.Myślenia i jakiejś wiedzy jednak komputer tez nie zastapi.Ilez to jest własnie takich przypadków,gdzie sa komputery itd....a diagnozujący pierwszy raz w życiu słyszy o oscyloskopie.A nie daj panie boże jakies forum-magiczne błędy i tyle....nie ma błędów-nie ma awarii,a jak było do kitu tak jest.
     
  9. trebor70

    trebor70 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    13-07 11
    Postów:
    3 109
    Docenione treści:
    341
    Miasto:
    lubelskie
    Ale warto robić pomiary np. przepływki oscyloskopem na pinach ECU a nie tylko na samym przepływomierzu
     
  10. darek40

    darek40 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-09 11
    Postów:
    277
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    warszawa
    no panowie zawsze mówiłem że myślenie przy robocie ma przyszłość
     
  11. biba24

    biba24 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-01 12
    Postów:
    38
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lubin
    Podepnę się pod temat. Auto to Nissan P12 z tym samym silnikiem, 1.9 dci. Auto w zakresie 2000-3000 obrotów łapie muła. Generalnie w tym momencie auto nie ciągnie, wystarczy że odpuszczę pedał gazu i wcisnę ponownie auto odżywa. Podczas dynamicznej jazdy jedzie normalnie.
     
  12. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 486
    Docenione treści:
    1 730
    Miasto:
    Sląsk
    Ja się nie znam ale .... sa parametry i tam widac czy przepływka mierzy czy se stoi na jednym pomiarze , system moze wtedy nie wykazywać . Komuper diagnostyczny to tylko młotek , narzedzie i trzeba szukac . Nieraz wiecej wycisnełem danych z ELM327 niz renomowanego dignoskopu dedykowanego .
    P.S jak ktoś nie potrafi to moze mlotkować cały dzień a sworzen nie zejdzie
     
  13. biba24

    biba24 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-01 12
    Postów:
    38
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lubin
    Przepływka jest ok. bez niej jest to samo, zamulenie owocuje nadmiernym kopceniem. pominięcie n75 też nie daje efektu. jutro na tapete idzie egr i kable
     
  14. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 486
    Docenione treści:
    1 730
    Miasto:
    Sląsk
    jak bez niej jest tak samo to chyba coś nie halo
     
  15. biba24

    biba24 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-01 12
    Postów:
    38
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lubin
    tzn zle opisałem, Odczuwalny spadek mocy ale nadal łapie zwieche.
     
  16. ludo44

    ludo44 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-11 11
    Postów:
    2 373
    Docenione treści:
    306
    Sprawdź czujnik położenia wału, czy przypadkiem nie nałapał opiłków i jego okablowanie.
     
  17. biba24

    biba24 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-01 12
    Postów:
    38
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lubin
    Czujnik ok. egr też czysty kolektor tak samo. Turbo sprawne n75. Dzisiaj sprawdziłem wiązkę i też nie ma czego się czepić. Rozebrałem ECU i widzę ślady wody.
     
  18. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 486
    Docenione treści:
    1 730
    Miasto:
    Sląsk
    Jesli kopci to za duzy wydatek ropy moze szukaj pod tym kontem ?
     
  19. biba24

    biba24 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-01 12
    Postów:
    38
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lubin
    Kopciła w na wypiętej przepływce w momencie złapania muła. Tak jak by jej brakowało powietrza, nie zmieniało się nic gdy podpiąłem podciśnienie bez n75. Wymyłem idealnie ECU. Poprawione podejrzane luty. Ponowne wpisanie kodów wtryskiwaczy, jak narazie objawu brak.
     
  20. Krystian Wyborski

    Krystian Wyborski Nowy

    Offline
    Dołączył:
    1-02 17
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kazimierzewo
    witam mam ten sam problem z scenikiem do 2500 tys wcale się nie zbiera jak minie 2800 to turbina doładuje i zaczyna się zbierać ale to też nie jest to co było przepływkę wymieniłem na nową i jak było tak jest bez zmian .Gdzie tu dalej szukać czy może to być zapchnięty egr,czy może zawalony interculer