1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

2.0 hdi 136/140 KM trudności z odpaleniem.

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika winetoo, 3-01 17.

  1. winetoo

    winetoo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    769
    Docenione treści:
    89
    Miasto:
    Radom
    Witam, pacjent to peugeot 407 mój prywatny, jak jest temperatura powyżej 5stopni i poniżej 5 stopni pali na dotyk natomiast około zera łapie i gaśnie, trzeba kilka razy powtórzyć rozruch aż zaskoczy, błąd w sterowniku wiadomy, zbyt niskie ciśnienie paliwa, przelewy ok, świece ok, napięcie na nie też jest, podejrzewam regulator ciśnienia ale szkoda trochę 3 stówek wysypać na chybił trafił może miał ktoś kiedyś pacjenta z takimi objawami i rozwieje moje wątpliwości.
     
  2. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    1 447
    Docenione treści:
    168
    Miasto:
    Lubliniec
    99%, ze puszcza na ktoryms przelewie, to je siemens i te wtryski rdzewieja, machnij gruszka pare razy przed odpaleniem i obserwuj przewod paliwowy.
     
  3. winetoo

    winetoo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    769
    Docenione treści:
    89
    Miasto:
    Radom
    Ale pisałem kolego że wtryski na wyciekanie sprawdziłem i są ok. Spróbuje z tą gruszką co będzie.
     
  4. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    1 447
    Docenione treści:
    168
    Miasto:
    Lubliniec
    Taka przypadlosc siemensa. na forum citroena tez jest sporo osob borykajacych sie z zapowietrzaniem siemensa. Raz ruszysz i jest lipa
     
  5. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    2 979
    Docenione treści:
    780
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    A czujnik temperatury płynu nie oszukuje?
     
  6. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 100
    Docenione treści:
    162
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Jaki kod silnika? Mam graty do rhr, pompa, zawor, czujnik ciśnienia, i cos tam jeszcze. Mozna sie dogadać.
     
  7. winetoo

    winetoo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    769
    Docenione treści:
    89
    Miasto:
    Radom
    Rhr właśnie kolego, podejrzewam że to regulator, ile policzysz i czy na pewno sprawny?

    a o tym to nie pomyślałem, dzięki za podpowiedz.

    Kolego Bartek myślę że gdyby był zapowietrzony to z plaka od pierwszego strzała by raczej nie zaskoczył, ale mogę się mylić.
     
    Ostatnio edytowano: 5-01 17
  8. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    1 447
    Docenione treści:
    168
    Miasto:
    Lubliniec
    Kurka sam juz nie wiem, a na pracujacym silniku widac bomble w przewodzie paliwowym
     
  9. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    2 979
    Docenione treści:
    780
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    Ja mam regulator z takim nr x39800300018z Nówka od dealera założony do sprawdzenia tylko.
    Jak masz kogoś w Londynie i jedzie do Radomia to za Whyskacza ci dam razem z całą pompą i obudowę filtra paliwa.
     
  10. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 100
    Docenione treści:
    162
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Sprawny na pewno bo z działającego silnika z zerwanym rozrządem. Obadaj , czy napewno to ten problem. Sprobuj oszukać czujnik temperatury. Zmień mu opór lub podgrzej
     
  11. Adam_ntp

    Adam_ntp Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    269
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Pruszków
    dokładnie, też tak robiłem, objawy były podobne, oszukany czujnik, wymieniony i chula.