1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

2.0 tfsi stukanie w silniku na 2 tloku

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Marus336, 3-01 17.

  1. Marus336

    Marus336 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-01 16
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Ropczyce
    Witam pacjent to leon II 2.0 BWA. SA stuki jak na rozwalonej panewce, stetoskopem wysuchalem ze slychac na 2 tloku. Rozekrecilem go i nic nie widze uszkodzonego... Jakies pomysly??? Moze ktos mial taki problem???
     
    Ostatnio edytowano: 3-01 17
  2. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    818
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Gdańsk
    Tak. Jak wygląda olej?? jakie ciśnienie oleju?? Robiłem identyczny silnik;]
     
  3. brzozaayz

    brzozaayz Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 13
    Postów:
    817
    Docenione treści:
    53
    A jak inne tłoki korby sworznie?
     
  4. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    818
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Gdańsk
    nie tu problem;] Tam jest stała usterka w silniku. stąd pytania naprowadzające.
     
  5. brzozaayz

    brzozaayz Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 13
    Postów:
    817
    Docenione treści:
    53
    Kiedyś w takim wymieniałem 2 tłoki bo się posypały.
     
  6. Marus336

    Marus336 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-01 16
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Ropczyce
    cisnienie nie sprawdzalem a olej ma pelno srebnych opileczkow.
     
  7. Marus336

    Marus336 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-01 16
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Ropczyce
    Znalazlem tez kawaleczki plastiku ale to chyba jest stary slisk z gornych walkow,lancuszka.
     
  8. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    818
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Gdańsk
    Olej do wywalenia, silnik do rozebrania i wysprzątania, do zrobienia modernizacja pompy oleju. Umarł zespół wałków wyrównoważających oraz pompy oleju. Nowy zespół powyżej 6000zł. Modernizacja na pompę oleju z 2.0 tfsi po 12 roku i już;]

    P.s chłodnicza oleju do wymiany bo jest nie do umycia z opiłków.
     
    Mikrobi lubi to.
  9. Mikrobi

    Mikrobi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-12 13
    Postów:
    336
    Docenione treści:
    33
    Tak to wygląda wałki.jpg
     
  10. Marus336

    Marus336 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-01 16
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Ropczyce
    Ok zaraz sprawdze tylko dziwne ze stetoskopem slyszalem stuki na drugim cylindrze przy samej turbinie od dolu.
     
  11. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    818
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Gdańsk
    wałki są pod pierwszym i drugim tłokiem a to zacierające się idealnie pod drugim.
     
  12. Marus336

    Marus336 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-01 16
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Ropczyce
    Niestety walki sa dobre i nie wiem skad moga byc te opileczki
     
  13. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    818
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Gdańsk
    jakoś nie wierzę;/ mechanicznie silniki są idiotoodporne.
     
  14. Mikrobi

    Mikrobi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-12 13
    Postów:
    336
    Docenione treści:
    33
    A nie mrugała kontrolka oleju na wolnych obr. albo nie było słychać grzechoczącego łańcucha?
     
  15. Marus336

    Marus336 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-01 16
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Ropczyce
    Nie a podobno zaczelo sie od tego ze bylo zwarcie i stopilo pierwsza cewke
     
  16. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    818
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Gdańsk
    a nic nie wpadło do cylindra??
     
  17. brzozaayz

    brzozaayz Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 13
    Postów:
    817
    Docenione treści:
    53
    Jak padła cewka to chodził na trzy pytanie jak długo?
     
  18. Mikrobi

    Mikrobi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-12 13
    Postów:
    336
    Docenione treści:
    33
    A sworzeń tłokowy sztywny masz wyjęty ten tłok czy patrzysz tylko przy zdjętej misce?
     
  19. RafałMS

    RafałMS Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-10 16
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Siec
    Z wymiarował bym dokładnie wszystkie cylindry. Sprawdź czy korba prosta.
     
  20. Marus336

    Marus336 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-01 16
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Ropczyce
    Opilki w oleju sa z przetartego popychacza pompy paliwa i plastik z slizgu lancuszka ktos to wymienil ale nie pomyslal o oleju i stawiam ze tlok zaczynal sie przycierac.
    Zalozylem juz nowe jutro glowica i odpal dam znac co i jak