1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

2.0 tfsi stukanie w silniku na 2 tloku

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Marus336, 3-01 17.

  1. sebus

    sebus Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-07 14
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    słupsk
    Witam.U mnie w audi a4 tfsi bgb też wałki były zatarte,ale mechanior sobie poradził bez wymiany pompy bo to droga sprawa zaślepił otwory co olej szedł na wałki aby nie gubił cisnienia i odciął kawałek czegoś co je blokowało jedynie zębatka została co łańcuszek na korbowody idzie i jest ok.Czyli ciśnienie dobre brak błędu OIL PRESURE

    Jeszcze jedna sprawa tak czy inaczej wyczyścić dobrze smok w pompie bo w nim będzie napewno dużo czegoś czego być nie powinno (syf)Koniecznie sprawdz w jakim stanie jest popychacz (szklanka) pompy wysokiego cisnienia.
     
  2. Mikrobi

    Mikrobi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-12 13
    Postów:
    336
    Docenione treści:
    33
    Trza przyznać że bystry gość z tego mechaniora.
     
  3. sebus

    sebus Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-07 14
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    słupsk
    Hmm,po prostu to jest jak ktoś, kiedyś powiedział:Żeby coś naprawić trzeba zrozumieć jak to działa.A tak na marginesie to bardzo prosto można było zlokalizować gdzie te ciśnienie ucieka,bo pompa dawała z siebie wszystko a nieczynne walki pobierały olej ale dalej nie podawały,a po umyciu wszystkiego i pistoletem ze sprężonym powietrzem znajdziesz gdzie ucieka i tak dojdziesz które kanały zaślepić aby ciśnienie było.

    Mechanik w miarę bystry,ale on bardziej jest dobry w mercedesach,naprawia je ze 12 lat,ale w mojej audi a4 2.0t fsi przy ustawieniach wałków rozrządu poległ.Nie umie ustawić mi walków i wariatora bo musieliśmy je ściągnąć i wymienić krzywkę i to tez nie jest błaha sprawa ale kupiłem drugi wałek i podmienił je.Także widzisz zrobi takie rzeczy co każdy mówi,że trzeba nowe a rozrząd na pasku ustawiła,na wałkach już nie.Może ktoś na forum wiedział by ja to ustawić?
     
    Ostatnio edytowano: 5-01 17
  4. Marus336

    Marus336 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-01 16
    Postów:
    84
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Ropczyce
    Operacja sie udala, pacjet zyje tlok pomógł.;)
     
  5. sebus

    sebus Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-07 14
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    słupsk
    Czyli miałeś dużo szczęścia.To dobrze,że jest ok.Pozdrowionka.
     
    Marus336 lubi to.
  6. brzozaayz

    brzozaayz Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 13
    Postów:
    908
    Docenione treści:
    68
    A ile połyka oilo na 1000 km?