1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Audi A4 b5 1.6 ADP Brak mocy

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Waskikr, 16-02 13.

  1. Waskikr

    Waskikr Nowy

    Dołączył:
    16-02 13
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    KRK
    Witam wszystkich. Wiecie mam mały problem z moim A4 a właściwie duży problem. Ostanio jak jak byłem w Rzeszowie poluzowało mi się koło od paska rozrządu na śrubie centralnej co nie powinno mieć nigdy miejsca nimbusy od koła były nie ruszone i a centralna się poluzowała i coś delikatnie się tłukło ale nie świadomy awarii wróciłem do krakowa. Następnego dnia podjechałem do swojego mechanika ze mi coś się tłucze i jak podniósł maskę zobaczył że to koło bije. Mina mu zgłupiała gdy zobaczył że śruba jest popuszczona i nie było mu do śmiechu. jak jechałem do niego zauważyłem że auto strasznie osłabło. śrubę dokręcił silnik na jałowym pracuje równo ale jak jedzie jest słaby. Powiedział mi żebym przywiózł mu go za tydzień bo będzie wolny i będzie mógł szukać mówił też że może być to przestawiony rozrząd i zapłon przez to że śrubą się poluzowała i samochód pokonał 160 km z taką luźna z czego 70 na autostradzie. Ale to się dowiemy jak sprawdzi.Dodam że jakimś dziwnym sposobem komputer nie chce się połączyć z sterownikiem silnika nie widzi go a wszystko inne tak. było to sprawdzane na kilku urządzeniach. A teraz obiawy autka
    1. Auto słabe nie mam co się brać za wyprzedzanie nawet
    2.Jak jest zimny to jest troszkę lepiej ale gdy się już nagrzeje to jest tragedia
    3. Delikatne dodawanie gazu powoduje równomierne przyspieszanie a gwałtowne wciśniecie do podłogi nić nie powoduje albo powolne bardzo powolny wzrost obrotów ale za to duże buczenie tak jak by chciał a nie mógł takie buuuuuuuuuu
    Najgorzej jest w przedziale od 2000 do 3500 obr później już lepiej ale to jeszcze nie to co być powinno
    4.W samochodzie jest LPG na nim objawy takie same
    5.przy zchodzeniu z obrotów słychać delikatne bulgotanie w układzie wydechowym ale delikatnie dosłownie
    6. Na jałowym biegu samochód wolno wkręca się też na obroty
    7. Nie słychać uderzania zaworów o tłoki na szczęście i nic w tym stylu

    (Autko ma nowe świece kable ok była robiona 4 miesiące temu głowica była sprawdzana kompresja i była w normach wymieniony czujnik temp cieczy)

    Co o tym wszystkim myślicie co to może być. Wiem z doświadczenia że szukanie braku mocy w samochodzie jest bardzo kosztowne z tąd moje pytanie bo może ktoś spotkał się z podobną sytuacją.

    Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
     
  2. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    5 433
    Docenione treści:
    723
    Miasto:
    PZ
    komputer nie połączy się ze sterownikiem silnika bo masz wypruty immobiliser, elektryk musi najlepiej poszukać kabelków od obd przy samym sterowniku, sprawdzanie usterki mechanik zacznie od rozrządu bo od tego się wszystko zaczęło, może ścieło klin na wale korbowym
     
  3. Waskikr

    Waskikr Nowy

    Dołączył:
    16-02 13
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    KRK
    z tego co on mi mówił jak auto było wczesniej u niego zaraz na wymiane rozrządu oleju itp po kupnie to kasował mi błedy i wtedy z steriownikiem było wszystko ok ale to było w czerwcu 2012 od tamtej pory nie sprawdzałem nic z sterownikiem
     
  4. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    5 433
    Docenione treści:
    723
    Miasto:
    PZ
    skoro tak to obstawiam słaby kontakt na kostkach ECU albo na przekaźniku immo
     
  5. Waskikr

    Waskikr Nowy

    Dołączył:
    16-02 13
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    KRK
    A tego przekaźnika gdzie szukac bedzie on wsterowniku czy całkowicie gdzieś osobno?
    I jeszcze jedno pytanko bo ztego co sie orjętuje ten klin nie jest taki mały i takie poluzowane koło może go tak lątwo zerwać? i rożrząd mógł przeskoczyć o np 1 ząbek na pasku?
     
  6. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    5 433
    Docenione treści:
    723
    Miasto:
    PZ
    klin łatwo zerwać :), przekaźnik jest pod kolumną kierownicy, widac go pod osłoną, taka szara skrzyneczka
     
  7. PogotowieSamochodoweUK

    PogotowieSamochodoweUK Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    10-05 12
    Postów:
    3 300
    Docenione treści:
    299
    Miasto:
    Holmes Chappel UK
    Jesli frezy tluka w klin to go oslabiaja strykturowo i w pewnym momencie material jest tak ''zadki'' ze robia sie 2 kliny z tym ze tylko wypelniaja luki w trybie i osi walu.

    Przy kazdym rozrzadzie wypada sprawdzic dokrecenie sruby kontrujacej zembatke podczas wymiany paska.
     
  8. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    5 433
    Docenione treści:
    723
    Miasto:
    PZ
    dokładnie, mechanik przy poluzowanej śrubie centralnej powinien zdjąć zębatkę z wału i sprawdzić klin a nie od razu dokręcać, ale się nie chciało demontować przodu auta i rozbierać rozrządu :p
     
  9. PogotowieSamochodoweUK

    PogotowieSamochodoweUK Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    10-05 12
    Postów:
    3 300
    Docenione treści:
    299
    Miasto:
    Holmes Chappel UK
    No bo przeciez na forach pisza ze tam sie rozrzad bez zciagania robi heheheh
    Ja tam zawsze zrzucam;)
     
  10. Waskikr

    Waskikr Nowy

    Dołączył:
    16-02 13
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    KRK
    Wiem właśnie że przód powinien być ściągnięty do montażu rozrządu a teraz koło zostało dokręcone tylko poto żebym mógł wrócić do domu żeby dalej się nić nie przestawiło bo na szczęście tłoki nie uderzają w zawory ani nic chyba się nie stało. W wtorek autko trafi do naprawy i będzie już przód ściągany i sprawdzane wszystko i ustawiane jak się poprzestawiało. Pozostaje jedynie kwestia tego sterownika silnika który nie łączy się z urządzeniem diagnostycznym
     
  11. PogotowieSamochodoweUK

    PogotowieSamochodoweUK Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    10-05 12
    Postów:
    3 300
    Docenione treści:
    299
    Miasto:
    Holmes Chappel UK
    U klientow tak nie robie bo brzecza ze dodatkowe koszta(wiec nie daje gwarancji na urwany klin lub srube), ale u siebie co rozrzad wymieniam rowniez srube kontrujaca i klin;)
     
.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. audi a4 b5 1.6 brak mocy

    ,
  2. audi a4 b5 spadek mocy

    ,
  3. audi a4 b5 brak mocy

    ,
  4. audi a4 b5 1 6 brak mocy,
  5. audi a4 b5 1 6 adp po regeneracji glowicy niema kompresji,
  6. audo a 4 b5 1.mala moc,
  7. audi a4 b5 1.6 wymiana rozrządu co ile,
  8. spadek mocy audi a4 1.6,
  9. 1.6 adp przekaźniki,
  10. related:http://www.jazdamiejska.pl/uzywane/audi-a4-b5-1.6-sedan-test 20.html kupie glowice do audi a4 1 6,
  11. a4 1.6 adp opis przekaźników,
  12. passat b5 1.6 sterownik forum,
  13. silnik audi a4 b5 1.6 adp,
  14. 1.6 adp logi,
  15. oznaki przestawionego zaplonu audi a4 b5,
  16. Jak podnieść moc audi a4 b5 1.6,
  17. a4 b5 1.6 brak mocy,
  18. opis przekaźników audi a4 b5 1 6 adp,
  19. co ile wymiana rozrządu audi a4 1.6,
  20. audi a4 b5 1.6 adp brak mocy