1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

BMW E39 523i 1997

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika Marek_S, 23-02 17.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 691
    Docenione treści:
    1 740
    Miasto:
    Sląsk
    Dostal mi sie taki egzeplarz i na poczatek nie moge zrobic diagnostyki bo w gniezdzie do diagnostyki nie ma napiec linii K i L macie jakies infornacje gdzie to leci ? a auto kurcze .... echhh
     
  2. Adam_ntp

    Adam_ntp Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    269
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Pruszków
    z mojej strony poleciłbym serwisówkę do 523 i dłubanie po kablu, jeśli jest ktoś kto robił, to się wypowie, a jeśli nie, to kopanko w kablotece
     
  3. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 691
    Docenione treści:
    1 740
    Miasto:
    Sląsk
    Nie mam niestety dostępu i nie wiem gdzie z gniazda to leci tzn. do jakiego modułu w kazdym razie to dziwne
     
  4. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 117
    Docenione treści:
    1 429
    Miasto:
    PZ
  5. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 691
    Docenione treści:
    1 740
    Miasto:
    Sląsk
    ta ksiazke mam brakuje mi schematów instalacji . sa takie proste informacje a tam pass jest .
     
  6. Adam_ntp

    Adam_ntp Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    269
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Pruszków
    no co marku można doradzić, schemat, raczej taki z autodaty, vivida, coś bardziej pro

    w sam naprawiam może być ciężko

    ja takie ananasy analizuję po troszku, ze schematem, nie robiłem tego, nic nie powiem
     
  7. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 691
    Docenione treści:
    1 740
    Miasto:
    Sląsk
    autodata czy vivid tu się nie nada bo tam takich informacji tam nie ma , żebym wiedział do jakiego modułu to idzie i gdzie on jest to by super było . Lista napraw jest na strone bo silnik kuleje, LPG robiony bez szaleńca i 1000 innych drobnych usterek , ale najpierw komunikacja . Moze ktoś ma ETK BMW stare zeby tam schematy instalacji były
     
  8. Misiek

    Misiek Administrator

    Online
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    3 991
    Docenione treści:
    995
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    wtyczka diagnostyczna - sterownik silnika
    1 - 36
    18 - 60
    20 - 88
     
  9. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 691
    Docenione treści:
    1 740
    Miasto:
    Sląsk
    O czym teraz piszesz ? chodzi mi o połączenia okrągłe gniazdo pod maską i reszta auta bo kompletnie z niczym się nie łączy , sterownik silnika jest simensa jeszcze nie sprawdziłem które piny odpowiadają za diagnostykę. Jak pisałem na liniach komunikacji albo brak napięcia a na jednej jest 5 V wiec coś mocno nie halo .
     
  10. Misiek

    Misiek Administrator

    Online
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    3 991
    Docenione treści:
    995
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    Dokładnie o tym piszę, sprawdzę te piny czy mają przejście.
     
  11. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 691
    Docenione treści:
    1 740
    Miasto:
    Sląsk
    Na razie tyle sprawdziłem ze w komorze sterownika silnika przewody przechodzą do wnętrza samochodu powyzej schowka do zespołu bezpieczników, pewnie idą gdzieś i tam się rozchodzą do całego auta , Już nie pamiętam które moduły komunikowały się po których liniach. Pamiętam że EWS miał K i L chyba, na tyle rozbebeszyłem auto na teraz jutro będzie cdn .
     
  12. darcuss

    darcuss Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-05 16
    Postów:
    161
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    warszawa
  13. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 177
    Docenione treści:
    315
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    Sprawdź misiek, sprawdź :D
     
  14. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 691
    Docenione treści:
    1 740
    Miasto:
    Sląsk
  15. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 485
    Docenione treści:
    340
    Miasto:
    Pałac Kultury
    a Inpę masz? raczej V-pecker tego ci nie ogarnie...
    a na liniach K i L to chyba masz mieć sygnały a nie napięcie? czy się mylę?
    gniazdo zasilanie ma?;)

    co podłączałeś do niego?
     
  16. darcuss

    darcuss Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-05 16
    Postów:
    161
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    warszawa
    Jutro mogę podpytac w aso
     
    Marek_S lubi to.
  17. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 485
    Docenione treści:
    340
    Miasto:
    Pałac Kultury
    o to ci chodzi? gniazdo BMW.jpg

    czy gdzie idą z gniazda?
     
  18. darcuss

    darcuss Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-05 16
    Postów:
    161
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    warszawa
    Jemu chodzi od gniazda
     
  19. dejot43

    dejot43 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    1 381
    Docenione treści:
    182
    Miasto:
    Olsztyn
    Miałem kiedyś Freelandera po przekładce , w którym ktoś obd wychlastał, podpiąłem K przy sterze i poszło.
     
  20. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 485
    Docenione treści:
    340
    Miasto:
    Pałac Kultury
    schemat pinów złącza BMW E39.jpg
    pewnie o to chodzi?
     
    Marek_S lubi to.
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.