1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Citroen nemo 1.4 hdi po wypadku

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika ksy86, 19-03 12.

  1. ksy86

    ksy86 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-12 11
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Opole
    Witam
    Samochód marki Citroen Nemo (2008), po wypadku nie odpala. Silnik kręci, jednak nie chce wystartować. Podłączanie do komputera nie wykazało błędów. Podejrzewam wyłącznik uderzeniowy, tyle że nie umiem go namierzyć. Dodam, że uderzony był z przodu z prawej strony.
    Czy jest możliwe, że Nemo nie posiada wyłącznika uderzeniowego (jak np C5)?
    Jakieś propozycje?
     
  2. slawi28

    slawi28 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    17-03 12
    Postów:
    255
    Docenione treści:
    30
    Miasto:
    Buxtehude hamburg
    Adres strony:
    jedt tylko nie taki jak kiedys gdzie mozna bylo wcisnac guzik. Wykasuj blendy w ecu nawed jezeli ich niewidzisz....
    taki sam prob mialem kiedyc no i pomoglo......

    ps airbagi sa cale???
     
  3. darek40

    darek40 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-09 11
    Postów:
    277
    Docenione treści:
    28
    Miasto:
    warszawa
    nemo ma włlacznik zderzeniowy w kabinie przy kolanach kierowcy w słupku:)
     
  4. ksy86

    ksy86 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-12 11
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Opole
    Nie wspomniałem o bardzo istotnej informacji jaką jest notka na wyświetlaczu, której treść jest mniej więcej taka:
    Porte ouverte
    bloc. carbur. clench
    avarie airbag
    voir manuel
    avant sauche
    Powinienem był od tego zacząć.

    Airgabi są powybijane. Po przeszukaniu auta się, że nie ma wyłącznika uderzeniowego typu "przycisk".
    Poszukałem manuala do Nemo, jednak znalazłem tylko po francusku. Pomogło szukanie po bliźniaku (Peugeot Bipper), którego instrukcję znalazłem i w niej, czarno na białym jest napisana instrukcja jak odblokować zablokowany dopływ paliwa (plik w załączniku).

    Więc tym samym udało się przywrócić dopływ paliwa, jednak Nemo wciąż nie chce odpalić.
     

    Załączone pliki:

  5. darektech

    darektech Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    22-01 11
    Postów:
    317
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Legnica
    nie odblokujesz dopuki ze sterownika poduch nie wykasujesz zdarzenia i poduchy musza byc zamontowane
     
  6. grzybol

    grzybol Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    15-03 12
    Postów:
    909
    Docenione treści:
    147
    Miasto:
    Piotrków
    Mam identyczny problem z Citroenem C3 Picasso 2010 1.6 HDi. Samochód po czołowym dzwonie nie chce się uruchomić. Poduchy były wystrzelone, jednak pamięć Crash Data została wyczyszczona, a zamiast poduszek wsadziłem aktualnie rezystory, żeby zasymulować spadek napięcia. Napinacze wyłączyłem Lexią. Jednak dalej nie podaje ciśnienia na wtryski. Lexia wyświetliła błąd: "Usterka trwała Regulacja wydatku paliwa Elektrozawór w stanie przerwania obwodu albo temperatura po.. "
    Próbowałem kombinować tym schematem co w Biperze, jednak nic się nie dzieje.
    Macie może jakieś sugestie ? Walczę z tym ustrojstwem już kilka dni... Ręce mi opadają.
     
  7. Piotr196810

    Piotr196810 Nowy

    Online
    Dołączył:
    18-05 15
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam mam problem z citroenem 1.4 Hdi 2011 nie chodzi o to ,ze wyczerpała sie bateria i nie mogę uruchomić silnika ponieważ jest zablokowany sterownik pompy paliwa ,oczywiście baterie naładowana ale dalej nic nie mogę zrobić ,po włączeniu zapłonu samoistnie włącza sie prawy kierunkowskaz dodam,ze wykonałem procedurę podana w tym temacie dot.awaryjnego odblokowania sterownika ale nie dało to rezultatu czy ktoś moze mi pomoc?
     
  8. grzybol

    grzybol Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    15-03 12
    Postów:
    909
    Docenione treści:
    147
    Miasto:
    Piotrków
    Podpinałeś coś do komunikacji ze sterownikiem ? Można się z nim połączyć ?
    Bezpieczniki wszystkie całe ? Może coś sieje Ci zamęt w Can- ie
     
  9. Piotr196810

    Piotr196810 Nowy

    Online
    Dołączył:
    18-05 15
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Wszystko Ok tylko auto długo stało i wyczerpała się bateria i po tym sterownik zablokował pompę paliwa
     
  10. grzybol

    grzybol Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    15-03 12
    Postów:
    909
    Docenione treści:
    147
    Miasto:
    Piotrków
    Spróbuj douczyć kluczyki na nowo, może pogubił synchro w BSI. Ja bym od tego zaczął.
     
  11. nickel

    nickel Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    298
    Docenione treści:
    37
    Miasto:
    WLKP
    tu nie ma nic na morze b o jest głebokie i dlugie.
     
  12. grzybol

    grzybol Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    15-03 12
    Postów:
    909
    Docenione treści:
    147
    Miasto:
    Piotrków
    Rada roku :D
     
  13. nickel

    nickel Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    298
    Docenione treści:
    37
    Miasto:
    WLKP
    jak post taka rada

    grzybol uwazasz ze wsiade w samochód i pojade zdjagnozowac i odpowiem co trzeb \robic.
     
  14. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    3 206
    Docenione treści:
    501
    Miasto:
    Sląsk
    Po kolei trzeba eliminować a to ze nie daje wtrysku to nie znaczy ze sterownik wtrysku . Immo siedzi w BSI wiec najpoerw czy jest wpisany kluczyk , potem czy jest zewolenie na start a to wszystko idelnie widać w parametrach . Lepiej wypiąć sterownik poduszek niż mieć wpiety z informacja o wystrzale . Widać tez czy jest cisnienie w listwie i czy mierzy predkość obrotową .
     
    Piotr196810 lubi to.
  15. grzybol

    grzybol Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    15-03 12
    Postów:
    909
    Docenione treści:
    147
    Miasto:
    Piotrków
    W BSMie sprawdź bezpieczniki 30A. Któryś tam jest odpowiedzialny za zasilanie pompy. Może przyczyna nie odpalania jest prozaiczna.
     
    Piotr196810 lubi to.
  16. Piotr196810

    Piotr196810 Nowy

    Online
    Dołączył:
    18-05 15
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Dzięki wszystkim za pomoc sprawa była załatwiona przez zepsuta manetkę od kierunkowskazów poprostu działała tylko w jedna stronę po wymianie manetki można było przeprowadzić procedurę odblokowania pompy
     
.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. czujnik wstrząsowy citroen c3

    ,
  2. wyłącznik wstrząsowy citroen c3

    ,
  3. czujnik uderzeniowy citroen c3 gdzie jest

    ,
  4. gdzie znajduje sie przycisk wstrzasowy w citroenie nemo,
  5. citroen nemo,
  6. wypadek w nemo forum,
  7. awaryjny wylacznik c3,
  8. hdi nie odpala nie podaje paliwa,
  9. hdi nie zapala nie podaje paliwa,
  10. gdzie znajduje sie przycisk wstrzasowy w citroenie nemo1.4,
  11. c 3 włoncznik uderzeniowy,
  12. c3 kreci nie odpala,
  13. wylacznik bezpieczenstwa bipper,
  14. wylacznik uderzeniowy peugeot bipper,
  15. wylacznik uderzenioww peugeot bipre,
  16. czujnik uderzeniowy fiorino,
  17. Peugeot bipper błąd u0422,
  18. gdzie jest bezpiecznik wypadkowy c3,
  19. nemo odpala za 3 4 razem,
  20. antywstrzasówka citroen c 3