1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Citroen nemo 1.4 hdi po wypadku

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika ksy86, 19-03 12.

  1. ksy86

    ksy86 Początkujący

    Dołączył:
    10-12 11
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Opole
    Witam
    Samochód marki Citroen Nemo (2008), po wypadku nie odpala. Silnik kręci, jednak nie chce wystartować. Podłączanie do komputera nie wykazało błędów. Podejrzewam wyłącznik uderzeniowy, tyle że nie umiem go namierzyć. Dodam, że uderzony był z przodu z prawej strony.
    Czy jest możliwe, że Nemo nie posiada wyłącznika uderzeniowego (jak np C5)?
    Jakieś propozycje?
     
  2. slawi28

    slawi28 Uczestnik

    Dołączył:
    17-03 12
    Postów:
    255
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    Buxtehude hamburg
    Adres strony:
    jedt tylko nie taki jak kiedys gdzie mozna bylo wcisnac guzik. Wykasuj blendy w ecu nawed jezeli ich niewidzisz....
    taki sam prob mialem kiedyc no i pomoglo......

    ps airbagi sa cale???
     
  3. darek40

    darek40 Uczestnik

    Dołączył:
    9-09 11
    Postów:
    277
    Docenione treści:
    28
    Miasto:
    warszawa
    nemo ma włlacznik zderzeniowy w kabinie przy kolanach kierowcy w słupku:)
     
  4. ksy86

    ksy86 Początkujący

    Dołączył:
    10-12 11
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Opole
    Nie wspomniałem o bardzo istotnej informacji jaką jest notka na wyświetlaczu, której treść jest mniej więcej taka:
    Porte ouverte
    bloc. carbur. clench
    avarie airbag
    voir manuel
    avant sauche
    Powinienem był od tego zacząć.

    Airgabi są powybijane. Po przeszukaniu auta się, że nie ma wyłącznika uderzeniowego typu "przycisk".
    Poszukałem manuala do Nemo, jednak znalazłem tylko po francusku. Pomogło szukanie po bliźniaku (Peugeot Bipper), którego instrukcję znalazłem i w niej, czarno na białym jest napisana instrukcja jak odblokować zablokowany dopływ paliwa (plik w załączniku).

    Więc tym samym udało się przywrócić dopływ paliwa, jednak Nemo wciąż nie chce odpalić.
     

    Załączone pliki:

  5. darektech

    darektech Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    22-01 11
    Postów:
    265
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Legnica
    nie odblokujesz dopuki ze sterownika poduch nie wykasujesz zdarzenia i poduchy musza byc zamontowane
     
  6. grzybol

    grzybol Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    15-03 12
    Postów:
    860
    Docenione treści:
    137
    Miasto:
    Piotrków
    Mam identyczny problem z Citroenem C3 Picasso 2010 1.6 HDi. Samochód po czołowym dzwonie nie chce się uruchomić. Poduchy były wystrzelone, jednak pamięć Crash Data została wyczyszczona, a zamiast poduszek wsadziłem aktualnie rezystory, żeby zasymulować spadek napięcia. Napinacze wyłączyłem Lexią. Jednak dalej nie podaje ciśnienia na wtryski. Lexia wyświetliła błąd: "Usterka trwała Regulacja wydatku paliwa Elektrozawór w stanie przerwania obwodu albo temperatura po.. "
    Próbowałem kombinować tym schematem co w Biperze, jednak nic się nie dzieje.
    Macie może jakieś sugestie ? Walczę z tym ustrojstwem już kilka dni... Ręce mi opadają.
     
.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. wyłącznik uderzeniowy citroen c3

    ,
  2. czujnik uderzeniowy citroen c3

    ,
  3. czujnik uderzeniowy peugeot bipper

    ,
  4. wyłącznik uderzeniowy nemo,
  5. bipper czujnik wstrzasowy lokalizacja,
  6. 1.6 hdi czujnik wstrzasu,
  7. wyłącznik uderzeniowy bipper,
  8. citroen nemo uderzeniowy,
  9. peugeot bipper uderzeniowy