1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

CORSA C

Dyskusja w 'Car Audio' rozpoczęta przez użytkownika Dawidson, 5-03 17.

  1. Dawidson

    Dawidson Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-12 16
    Postów:
    71
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kluczbork
    Witam! Mam pytanie kupiłem radio ustawilen bass kanaly itp.Tylko po wyłączeniu stacyjki usuwa wszystkie ustawienia.Co zrobić żeby zapisał bym stały.
     
  2. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    3 901
    Docenione treści:
    270
    Miasto:
    Grabów
    Kolego masz pomylone plus stały z bateri z plusem po zapłonie. Ten pierwszy jako stałe zasilanie jest podłączony do podtrzymania pamięci. Jeśli jesteś noga i bez multimetru to dobra rada auto elektryk. Inaczej uwalisz radio lub co gorsza minimum immo.
     
  3. Dawidson

    Dawidson Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-12 16
    Postów:
    71
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kluczbork
    To nie idzie samemu z schematy to zrobić co jest +12v pomylony z stacyjka jakoś.Ja u sb w vectrze robiłem tylko teraz nie pamietam jak w Corsie jest bo sa 3kostki a do radia podejscie sa 2kostki i je wsadzilem tylko i chodzi tylko o zapis nic więcej.
     
  4. voodo

    voodo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    451
    Docenione treści:
    63
    Zobacz czy przewody żółty i czerwony które idą do radia są łączone. Jeżeli tak to zamień je miejscami.
     
  5. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    3 901
    Docenione treści:
    270
    Miasto:
    Grabów
    Kolego od zasilania jest jedna kostka a naradiu jest często gęsto schemat podłączenia. Z zapłonu jest plus który po zgaszeniu silnika zostaje wyłączony.
     
  6. Dawidson

    Dawidson Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-12 16
    Postów:
    71
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kluczbork
    Tak jedna jest od zasilenia drugi od głośników i to wszystko.

    Kolego jaśniej można jak w kosce tej samej sa żółty i czerwony to tylko zamienic miejscami
     
  7. voodo

    voodo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    451
    Docenione treści:
    63
    Jeżeli masz łączenia kabli żółtego i czerwonego tak jak na obrazku to zamień je miejscami, czerwony żeby łączył się z żółtym i odwrotnie.
    http://i50.tinypic.com/w9jqz6.jpg
    Jednak niekoniecznie może zadziałać to u Ciebie bo zależy od tego jakie masz radio i jaka jest instalacja pod ori radio.
     
  8. Dawidson

    Dawidson Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-12 16
    Postów:
    71
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kluczbork
    Mam takie coś
     

    Załączone pliki:

  9. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    3 901
    Docenione treści:
    270
    Miasto:
    Grabów
    Z kostki nic nie wynika, multimetr i mierzymy.
     
    voodo lubi to.
  10. onek

    onek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-07 14
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kielce
    Gniazdo ISO stosowane w odbiornikach Blaupunkt, Grundig, Philips i in.
    [​IMG]

    1. Złącze sterujące - funkcja zależy od modelu odbiornika
    5 - masa sygnałowa
    7 - wyjście prawy przód
    8 - wyjście prawy tył
    9 - wyjście lewy przód
    10 - wyjście lewy tył
    2. Złącze dla głośników
    1 - głośnik prawy tylny (+)
    2 - głośnik prawy tylny (-)
    3 - głośnik prawy przedni (+)
    4 - głośnik prawy przedni (-)
    5 - głośnik lewy przedni (+)
    6 - głośnik lewy przedni (-)
    7 - głośnik lewy tylny (+)
    8 - głośnik lewy tylny (-)
    3. Złącze zasilania
    5 - wyjście do sterowania anteny automatycznej (na tej końcówce pojawia sie +12V po włączeniu radia)
    4 - zasilanie +12V bezpośrednio z akumulatora
    6 - dodatkowe oświetlenie klawiszy (zwykle można nie podłączać)
    7 - zasilanie +12V po stacyjce
    8 - masa (minus zasilania, połączone z obudową)

    W niektórych odbiornikach funkcja styków 4 i 7 jest zamieniona miejscami.
     
  11. Adam_ntp

    Adam_ntp Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    269
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Pruszków
    Żółty kabelek powinieneś mieć jako pamięć ustawień, podtrzymanie. Zmierz dokładnie, chodzi o to żeby było na nim cały czas +12v, wtedy pamięta
     
  12. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    3 901
    Docenione treści:
    270
    Miasto:
    Grabów
    Nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki ma być +12V .
     
  13. Adam_ntp

    Adam_ntp Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    269
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Pruszków
    o to to :) Prościej już się nie da
     
  14. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    3 901
    Docenione treści:
    270
    Miasto:
    Grabów
    W tym przypadku to już łopatologia stosowana Adam.
     
  15. Adam_ntp

    Adam_ntp Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    269
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Pruszków
    Widzę, widzę. Żeby tylko nie spalił tego samochodu jak zacznie testować gdzie jest 12+
     
  16. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    3 901
    Docenione treści:
    270
    Miasto:
    Grabów
    Multimetr wskazany.
     
  17. maksiu432

    maksiu432 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-08 16
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Spalić od razu nie spali :p Ale może rzeczywiście nagrzebać.