1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

e46 318ti 2.0 missfire

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Krissu, 9-01 17.

  1. Krissu

    Krissu Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-08 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Irlandia
    Witam, mamproblem z bmw mianowicie wymienialem uszczelke pod glowica i przy okazji zalozylem nowy łancuch z napinaczem. Po zlozeniu wszystkiego w całość silnik nie pali na jeden sylinder. Cewki zamieniałem nie pomogło, swiece sprawdzone, wtrysk zamieniony tez nic. Łancuch zakładany na blokadach i wszystko pasowalo auto pali ale tylko na 3 cylindry.
    Komputer pokazuje nastepujace błędy:
    2783 - air mass meter [hot film]
    274E - missfire identification, sum fault
    2743 - missfire cyl. 3

    Jest ktoś w stanie pomóc?

    Pozdrawiam.
     
  2. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    784
    Docenione treści:
    121
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Zle złożone sprezynki od wałka mimosrodowego
     
  3. Krissu

    Krissu Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-08 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Irlandia
    100% w tym będzie problem?
     
  4. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    784
    Docenione treści:
    121
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    100% to wiem jak sam rozbieram. Jest to najbardziej prawdopodobne, ale nie wiem jak zostala zrobiona ta cala naprawa. Cisnienie mierzone?
     
  5. Krissu

    Krissu Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-08 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Irlandia
    Zmierze jutro rano. Ale co mi to da? Skoro uszczelka nowa.
     
  6. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    784
    Docenione treści:
    121
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Jak to co? Przecież to podstawowa czynność jak nie pali na jeden cylinder. Co z tego ze uszczelka nowa. Sam to robiles? Doswiadczenie masz czy to pierwszy valvetronic? Uzyles śruby napinajacej do skrecenia kół walkow i walu? Wałki balansujace tez zlozone na blokade?
     
  7. Krissu

    Krissu Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-08 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Irlandia
    Sam to robilem doswiadczenia z valvetronic nie mam pierwszy raz. na walki zalozone blokady w sumie czterech blokad uzylem.
    Na 1,2 i 4 cylindrze ciśnienie 8bar a na 3 jest zero.
     
  8. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 733
    Docenione treści:
    1 740
    Miasto:
    Sląsk
    A po co wymieniałeś tą uszczelkę ?
     
  9. Krissu

    Krissu Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-08 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Irlandia
    bo była uszkodzona. silnik sie zagrzał. masło pod korkiem i olej w plynie chłodzącym.
     
  10. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 733
    Docenione treści:
    1 740
    Miasto:
    Sląsk
    I nie zweryfikowałeś zaworów ?
     
  11. Krissu

    Krissu Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-08 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Irlandia
    Zweryfikowalem. Jakieś sugestie co do mojego problemu?
     
  12. Misiakowski

    Misiakowski Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    214
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    Gdansk
    s jak teraz wygląda sprawa z płynem chłodniczym jest masło?

    stara uszczelka na kanałach wodnych? I głowica w tych miejscach?
     
  13. Krissu

    Krissu Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-08 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Irlandia
    płyn czysty. w oleju jeszcze śladowe ilosci widac. uszczelka ok nie widac pekniec itp a glowica nie jestem pewien bede musial ją jeszcze raz zrzucic.
     
  14. Misiakowski

    Misiakowski Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    214
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    Gdansk
    kolego głowica powinna być sprawdzona pod względem szczelności i planowana sprawdź jeszcze szczelność pierscieni
     
  15. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 733
    Docenione treści:
    1 740
    Miasto:
    Sląsk
    jak nie ma ciśnienia na jednym to jaka była ta weryfikacja ?
     
  16. MotoFan

    MotoFan Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    16-03 16
    Postów:
    227
    Docenione treści:
    21
    Miasto:
    Rzeszów
    Adres strony:
    8 bar na pozostałych to też nie za dużo.
     
  17. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 733
    Docenione treści:
    1 740
    Miasto:
    Sląsk
    Owszem
     
  18. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    784
    Docenione treści:
    121
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Pytałem czy uzyles sruby napinajacej do lancucha jak skrecales koła rozrzadu. W jakiej kolejności przykrecales?
     
  19. Krissu

    Krissu Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-08 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Irlandia
    Witam, problem rozwiazany. Marek_S zawory proste i szczelne, weryfikacja okazala sie poprawna!!! Problem tkwil w złym naciagnieciu łańcucha lub w valvetronicu. Pisze tak poniewaz to i to rozebrałem i poskładałem i silnik zaczął pracować równiutko i bez zadnych zarzutow.
    Dziekuje wszystkim za zainteresowanie tematem.

    Pozdrawiam!
     
    Misiakowski lubi to.