1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Ford Focus c max 1.8 tdci durateq ROZRZĄD

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Rash'u, 30-05 13.

  1. Rash'u

    Rash'u Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    773
    Docenione treści:
    50
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    jak w temacie. kto robil niech sie wypowie. czy uda sie wymiana bez blokad i czy tak jak w zetec kola plywajace?
     
  2. fructon

    fructon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-04 12
    Postów:
    1 511
    Docenione treści:
    483
    Miasto:
    Kraków
    Adres strony:
    prosty rozrząd bez specjalnych blokad ,wymiana zajmuje godzine
     
  3. motodoktor

    motodoktor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-10 12
    Postów:
    450
    Docenione treści:
    49
    Miasto:
    Woj.Pomorskie
    Tam masz chyba połowe rozrzadu na łancuchu i połowe na pasku.Pasek jest tylko na pompie wtryskowej i wałku rozrzadu,nie jest na wale.Wał-wałek jest na łancuchu.Wies spoko robota zdejmujesz pokrywe ,znaczysz bialym pisakiem swoje znaki tak jak stanaoł,sciagasz pasek,zakładasz nowy,naciagasz napinacz,przykrecasz pokrywy i wsio.
     
  4. Rash'u

    Rash'u Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    773
    Docenione treści:
    50
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    a jak z pompa wtryskowa nie obroci sie przy ściągnieciu paska?;d
     
  5. motodoktor

    motodoktor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-10 12
    Postów:
    450
    Docenione treści:
    49
    Miasto:
    Woj.Pomorskie
    Niepamietam juz czy ma tedecje aby sie obrocic(jesli juz to niewiele) ,no ale dlatego bedziesz mial zrobione swoje znaki i wrazie czego skorygujesz.Naprawde niema co srać ogniem:)Wtym przypadku jak masz ciut mechanicznego pojecia to na 100%sobie poradzisz.Bardzo prosty rozrzad.No to dzis przy sobocie i dwu albo i czterech browarach powinno sie dac:Dsmiało do boju.
     
  6. Rash'u

    Rash'u Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    773
    Docenione treści:
    50
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    nie no juz zrobiony;p fakt faktem rozrzad prosty jak drut. i pompa nie ma wgl tendencji do obracania sie. ale i tak klient mi zaproponowal że zasponsoruje mi kupno blokad do tego silnika zeby bylo juz na zas;p wiec dzisiaj przyszly i moment i po rozrzadzie cena blokad 330 zl. darowanemu koniowi w morde sie nie zaglada :D
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. jak ustawic rozrzad ford focus 1.8 tdci

    ,
  2. rozrząd ford focus 1.8 tdci

    ,
  3. rozrząd focus 1.8 tdci

    ,
  4. ford focus 1.8 tdci wymiana łańcuch rozrządu,
  5. ford focus 1.8 tdci ustawienie pompy wtryskowej,
  6. ford focus 1.8 tdci rozrząd co ile wymiana,
  7. ford focus mk2 1.8 tdci rozrząd,
  8. ford focus 1.8 tdci rozrzad,
  9. rozrząd focus mk2 1.8 tdci,
  10. jaki rozrząd ma Ford Focus 1.8 TDCI,
  11. wymiana łańcucha rozrządu 1.8 tdci,
  12. ford fokus 1.8 cdti 2002 ustawienue rozrządu,
  13. rozrząd ford focus 1.8 tdci 115km,
  14. naięcie paska rozrządu fird 1.8 tdci forum,
  15. ford c max zablokowany silnik 1.8 tdci,
  16. 2008 rok c max 1.8 d jak wymienić rozrząd,
  17. znaki rozrządu 1.8 115km tdci