1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Usuń ogłoszenie

Galleto 4 v54 dla amatora opinie

Dyskusja w 'Sprzęt diagnostyczny' rozpoczęta przez użytkownika Mechanika pojazdowa Gorzów, 26-12 16.

1. Mechanika pojazdowa Gorzów

Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

Docenione treści:
    156
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Chcialbym poznac wasze opinie na temat http://allegro.pl/i5624806312.html
    Jestem amatorem w tej kwestii, ale planuje zakup czegos takiego tak dla siebie i nowych doswiadczen. Zastanawia mnie opis , cena - bo widziałem takie za niecale 100 zl a tak naprawde nie wiem czy 1500 to duzo czy malo. Do tego mozliwosci czy realne jak w opisie czy standardowo opis bajer.

2. ur3an

ur3an Grupa Wsparcia Technicznego

Docenione treści:
    200
    Miasto:
    Zdzieszowice
  3. Autoelektronika

Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

Docenione treści:
    415
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    1500 jezeli chodzi o ta tematyke to kropla w morzu co naprawde moza tym zarobic i kropla w morzu ile naprawde sie wydaje na zabawki do tej roboty a 100zl to lepiej przepij.
    Mam takie sprzety po kompletnych modyfikacjach i udoskonaleniach zeby mozna bylo dzialac i zeby ci sie portki nie telepaly.

4. MTM

MTM Grupa Wsparcia Technicznego

Docenione treści:
    371
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    Powiem więcej, trafiają się stery, które kosztują zdecydowanie więcej niż ten sprzęt a ryzyko uwalenia takiego stera jest spore jeśli nie siedzisz w temacie.
    Potem, żeby go postawić, trzeba zgrzytać zębami... :D

5. rch11

rch11 Grupa Wsparcia Technicznego

Docenione treści:
    497
    Miasto:
    NS