1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Golf II 1.8 8v GTI 107ps

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Editt, 31-07 12.

  1. Editt

    Editt Nowy

    Dołączył:
    30-07 12
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Witam. Ogólnie zazwyczaj jestem sobie w stanie sam poradzić z usterkami w swoim samochodzie, ewentualnie wspieram się wiedzą znajomego mechanika, niestety tym razem brak nam już pomysłów i tak też trafiłem na to forum. Jestem posiadaczem golfa II gti 1.8 8v 1991r. Mam taki problem, samochód czy zimny, czy ciepły strasznie ciężki pali na benzynie i na gazie. Jeżeli dajmy na to zgasze go i zapale po minucie to złapie od przysłowiowego "szczała", jeżeli postoi dłużej to trzeba kręcić z 10s. Samochód zawsze zapala, nie zdarzyło się żeby zawiódł ale tak jak mówie, trzeba nim kręcić.

    Lista sprawdzonych rzeczy:

    -wyczyszczona przepływka
    -wyczyszczony korkowiec
    -wszystkie nieszczelności wyeliminowane
    -ustawiony zapłon
    -wymienione świece, kable, kopułka palec ok
    -Po odpięciu czujnika temp. zero reakcji jeżeli chodzi o zapalanie
    -Rozrząd okej

    Po zapaleniu samochód chodzi normalne (no może czasem obroty falują ale to chyba nie ma nic wspólnego z tematem) jeździ normalnie, przyśpiesza, spalanie w normie. Niestety brak mi już pomysłów.
  2. shrek

    shrek Moderator Car Audio Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    6-11 11
    Postów:
    2 501
    Docenione treści:
    799
    Miasto:
    Pyrlandia
    Adres strony:
    może warto sie temu przyjrzeć?
  3. Editt

    Editt Nowy

    Dołączył:
    30-07 12
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Wydawało mi się, że jeżeli to wina czujnika temperatury to po jego odpięciu odpalanie powinno się poprawić. Szczerze mówiąc nie wiem, był moment że obstawiałem czujnik temperatury ale po tym jak jego odpięcie nie polepszyło w żadnym stopniu zapalania jakoś to odpuściłem...
  4. ludo44

    ludo44 Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    28-11 11
    Postów:
    2 130
    Docenione treści:
    252
    Odłącz aku i reset, sprąwdź czy jest poprawa?:)
  5. wyrzynacz

    wyrzynacz Uczestnik

    Dołączył:
    11-05 12
    Postów:
    276
    Docenione treści:
    37
    Miasto:
    Mazury
    To jest na pelnym wtrysku ? Ja bym jeszcze podmienil/kupil na szrocie czujnik temp.

    To samo w swoim przerabialem.
  6. Editt

    Editt Nowy

    Dołączył:
    30-07 12
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Odłączałem na 2-3h i niestety bez rezultatów.

    Tak, tak pełen wtrysk. No nic, zrobię tak jak gadacie i kupie ten czujnik, przynajmniej będę mógł go wykluczyć w 100%. Dam znać co i jak, tymczasem dzięki za pomysły.
  7. wyrzynacz

    wyrzynacz Uczestnik

    Dołączył:
    11-05 12
    Postów:
    276
    Docenione treści:
    37
    Miasto:
    Mazury
    Jezeli nie bedzie to czujnik to sprawdz zawor zimnego powietrza.
  8. Luku

    Luku Dekoder Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    13-11 11
    Postów:
    1 465
    Docenione treści:
    266
    Miasto:
    Nisko
    A teraz na logikę. Po co był by nam potrzebny czujnik skoro po jego odpięciu ma być lepiej?
    shrek lubi to.
  9. Editt

    Editt Nowy

    Dołączył:
    30-07 12
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Tak całkiem na logikę to jeżeli coś sie uszkodzi to może podawać błędne dane powodujące powiedzmy ciężkie zapalanie, odpinając te "coś" silnik powinien zapalać normalnie ale nie chodzić tak jak powinien. Mniejsza z tym, czujnik nówka zamontowany, niestety bez żadnych zmian. Na chwile obecną wydałem z 350-400zł na same części bo każdy kto się zna na mechanice podrzuci innym pomysłem... Niestety nadal bez zmian. Załamując ręce należy sprzedać te auto albo wymienić silnik bo nikt nie dojdzie do tego co z nim nie tak. No nic, dziękuje za pomysły. Pozdrawiam
  10. igltokz

    igltokz Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-04 12
    Postów:
    394
    Docenione treści:
    27
    Jeżeli to jest KE-Jetronic to sprawdź czy dział wtryskiwacz rozruchowy i ciśnienie paliwa.
.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. rozrząd golf 2 1.8

    ,
  2. golf 2 k-jetronic

    ,
  3. golf 2 1.8 pf faluja obroty

    ,
  4. golf 2 1.8 nie odpala co zrobic,
  5. golf gti problem z mocą,
  6. vw golf 2 gti 1.8 107 ps ustawienie zapłonu,
  7. vw golf 2 gti 1.8 107 ps nie pali