1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Hydrauliczne zawieszenie Xantia

Dyskusja w 'Zawieszenie i układ kierowniczy' rozpoczęta przez użytkownika makrez12, 11-12 13.

  1. makrez12

    makrez12 Uczestnik

    Dołączył:
    25-11 12
    Postów:
    190
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    KŁYŻ ok. Tarnów
    Adres strony:
    Witam Panowie mam mały problem, przyjechało do mnie autko na wymiane tylnich gruszek w zawieszeniu tak też zrobiłem ( wymiana gdyż zawieszenie stało w miescu) teraz po wymianie auto tył ma tak luźny jak samochód bez amortyzatorów. Już brak mi nerwów do tego wozu ma ktoś na forum doświadczenie w tych zawieszeniach ?
     
  2. ObelixSP

    ObelixSP Uczestnik

    Dołączył:
    1-04 12
    Postów:
    381
    Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Łódź
    Znaczy się ugina się miękko tylko nie amortyzuje?

    Jak naciśniesz i przytrzymasz tył to koryguje wysokość?

    A jest to auto z hydroaktywem czy bez?.
    (ciękie przewody do siłowników dochodzą czy grube?)

    Jak cie dobrze zrozumiałem to jak dla mnie po prostu jakieś niewłaściwe te gruszki wsadziłeś.
    Czasem tak miałem ale bardzo rzadko.
    Jak się wkładało regenerowane butle (gruszki).

    Tam za wielkiej filozofii nie ma jedyny element jaki amortyzuje znajduje się bez pośrednio w gruszce.

    Nie wiem czy te butle kupowałeś sam czy ci klient dostarczył czy nowe czy regenerowane no i w końcu czy odpowiednie do tego modelu.
    Napisz coś więcej to pomyślimy.
     
  3. makrez12

    makrez12 Uczestnik

    Dołączył:
    25-11 12
    Postów:
    190
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    KŁYŻ ok. Tarnów
    Adres strony:
    Dzięki kolego za odpowiedź problem rozwiązany złe gruszki wsadziłem, bez zaworków :)
     
.