1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Jak obsługiwać klienta?

Dyskusja w 'Przydatne strony internetowe' rozpoczęta przez użytkownika mlody67, 17-04 14.

  1. jacek grabowski

    jacek grabowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-04 13
    Postów:
    1 054
    Docenione treści:
    761
    Miasto:
    Warszawa, Białołęka ul. N. Gąsiorowskiej 29A
    Adres strony:
    Witam.
    Ja staram się tak obsługiwać klienta, jak ja chciałbym być obsłużony w danej sytuacji. Po prostu, klient powinien być obsłużony uczciwie.
    Pozdrawiam.
     
    Marek_S lubi to.
  2. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    14 645
    Docenione treści:
    1 804
    Miasto:
    Sląsk
    A ja odpowiem tak ...... należycie :D:D:D:D
     
    jacek grabowski lubi to.
  3. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    4 930
    Docenione treści:
    1 174
    Miasto:
    Wysoka
    Napisałabym, że obsługuję samochody a nie klientów ale boję się komentarzy:p:p:p
     
  4. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    14 645
    Docenione treści:
    1 804
    Miasto:
    Sląsk
    Wiesz ..... fakt to intratniejsze zajęcie .... tzn. klientów tak myślę
     
  5. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    3 069
    Docenione treści:
    385
    Miasto:
    Szczecin
    Przyjeżdża młody człowiek Honda Accord, ile za wymianę sprzęgła-ja-
    1500,- klient ,tyle to w serwisie -ja- ja za darmo nie robię.
     
  6. zetoonik

    zetoonik Nowy

    Offline
    Dołączył:
    24-11 15
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    warszawa
    Klientom którzy ,,wyczytali na forum'' albo na allegro widzieli części taniej pokazuje klamkę do wyjścia z warsztatu, szkoda czasu
     
  7. NorbertK

    NorbertK Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    5-01 15
    Postów:
    306
    Docenione treści:
    30
    Nie chcę się wymądrzeć, ale wg mnie przez takie aroganckie odpowiedzi tracicie klientów. Można przecież kulturalnie odmówić naprawy.
     
    jacek grabowski lubi to.
  8. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    3 069
    Docenione treści:
    385
    Miasto:
    Szczecin
    Norbert przyjeżdżali do Ciebie z Policją po odbiór samochodu ?
    Jeszcze Cię klienci nie przećwiczyli? Pożyjesz zobaczysz.
     
  9. NorbertK

    NorbertK Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    5-01 15
    Postów:
    306
    Docenione treści:
    30
    Ale nie można przecież wszystkich wrzucać do jednego worka. Idiotów nie brakuje zarówno wśród klientów oraz wśród mechaników.
     
  10. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    2 271
    Docenione treści:
    411
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    Norbert powiedz,czy ty jestes klient ktory zaglada sobie tu na forum czy ty prowadzisz swoj legalnie dzialajacy warsztat i obracasz sie miedzy ludzmi wszelkiej kategorii.
     
  11. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    3 069
    Docenione treści:
    385
    Miasto:
    Szczecin
    Z jego dotychczasowych postów wynika że się uczy naprawiać samochody.
     
  12. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    4 930
    Docenione treści:
    1 174
    Miasto:
    Wysoka
    Dlatego uważam, że takie wątki i dyskusje powinny być tylko w dziale zamkniętym...
     
  13. NorbertK

    NorbertK Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    5-01 15
    Postów:
    306
    Docenione treści:
    30
    Jestem inżynierem mechanikiem, pracuję w branży motoryzacyjnej ale innej niż naprawa samochodów. Warsztatu nie prowadzę, ale też nie jestem raczej klientem bo swój samochód naprawiam sam.
     
  14. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    3 069
    Docenione treści:
    385
    Miasto:
    Szczecin
    Kulturalna odpowiedź , nie jest źle tak trzymać , klient nasz pan.
     
  15. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    14 645
    Docenione treści:
    1 804
    Miasto:
    Sląsk
    Jak trafisz na egzemplarz z kultury i sztuki to można się zapomnieć ( jak widzisz taka sztukę to zapominasz o kulturze ) Dziś miałem telefon o usuniecie EGR ale potem się rozgadał i gada ze ma zgnite przewody klimy ale musi jeździć wiec jeden warsztat mu powiedział ze demontaż przodu 200 zł potem poskładają poszukają przewodów i naprawią ale policzą za ponowny montaż przodu .. ale on był u znajomego blacharza a on powiedział że za to by wziął 50 zł ale się nie podejmuje bo nie zna się na klimie, czasem same warsztaty piszą bzdury i mylą klienta. A z policją juz mnie odwiedzał wrzeszcząc na wejściu że mu auta nie chce wydać, akurat był rozebrany na podnośniku , ja spokojnie proszę bardzo zabrać po zapłaceniu za demontaż przedniego zawieszenia i w tym momencie widziałem ze tajniak przestał się juz interesować tematem.
     
  16. Panatwan

    Panatwan Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-12 15
    Postów:
    31
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Przy granicy
    Rzeczowe odpowiedzi, jasno określać, kiedy samochód będzie gotowy, nie brać też zbyt dużo zleceń "na już", "na jak najszybciej" - to się nie kończy za dobrze.
     
    jacek grabowski lubi to.
  17. SajmonMB

    SajmonMB Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-02 15
    Postów:
    127
    Docenione treści:
    9
    Panatwan 100 procent racji za dużo roboty na wczoraj itd zawsze niesie z sobą jakieś komplikacje czasem lepiej sobie coś odpuścić a mieć spokojną głowę i nerwy nie naruszone
     
    jacek grabowski lubi to.
  18. Artjoms

    Artjoms Nowy

    Offline
    Dołączył:
    6-05 16
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Legionowo
    Klienta trzeba obsługiwać skutecznie;) Padło stwierdzenie, że tanio. No tak, tanio i skutecznie. Oczywiście średnio zadowoleni Ci, którzy robią inaczej.