1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Jak obsługiwać klienta?

Dyskusja w 'Przydatne strony internetowe' rozpoczęta przez użytkownika mlody67, 17-04 14.

  1. PiotrYato

    PiotrYato Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-10 17
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    Dokładnie - jest tylko problem z tymi zapytaniami tel., w których klient telefonicznie żąda dokładnej i precyzyjnej wyceny usługi nie podając nawet dokładnych skutków awarii - najlepiej żebyś przyleciał do niego wycenił i zrobił gałę
     
  2. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    982
    Docenione treści:
    127
    Miasto:
    Gdańsk
    Ja nie wyceniam i koniec. Trzeba zrobić to trzeba bez względu czy będzie kosztować 500 czy 600 lub 5000 czy 6200zł. Oczywiście jeśli naprawa jest klasyczna i przewidywalna (wymiana oleju, wymiana rozrządu, czy wymiana sprzęgła) chętnie odpowiem ale i tak nigdy nie powiem, że tyle i nic więcej. Silniki robimy często lub skrzynie manuale i tylko rząd wielkości. Jak nie to do widzenia. Potem tylko wysłuchiwanie, że miało być 100zł taniej.....