1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Jakiej firmy instalację LPG polecacie

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika arni_poznań, 7-04 11.

  1. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    522
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Mnie chodziło o silniki w Subaru Imprezie.Forester wymieniony nie był,więc zawory można regulować bez wyjmowania silnika.
     
  2. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 003
    Docenione treści:
    1 825
    Miasto:
    Sląsk
    Problemem nie jest regulacja ale wypalanie gniazd , sa tzw. lubrykatory czyli dodatki ponoć zabezpieczające tu sie nie wypowiem bo nie stosowałem. Ważne jest zestrojenie instalacji żeby zbyt ubogiej mieszanki nie było jak i reduktor z małym spadkiem ciśnienia nie wspominając o wtryskiwaczach i wlotach. Temat jest dość szeroki i zrobienie prawidłowego zasilania nie jest az tak prosty jak się wydaje.
     
    arni_poznań lubi to.
  3. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    522
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Jeśli zaleca się lubrykatory do jakiegoś silnika to.znak,że ten silnik do lpg się nie nadaje,poza tym taki środek szkodzi katalizatorom.
     
  4. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 003
    Docenione treści:
    1 825
    Miasto:
    Sląsk
    podobno ja nie stosowałem
     
  5. junior74

    junior74 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-10 13
    Postów:
    310
    Docenione treści:
    31
    Miasto:
    Kraków Nowa Huta
    Ta Honda Prelude jest z 99r.
     
  6. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 003
    Docenione treści:
    1 825
    Miasto:
    Sląsk
    Daj mu zwykła II generacji i powinna śmigać , nie wiem czy to ten motorek ale to chyba rozwiązanie na dwóch wtryskiwaczach coś kiedyś takiego robiłem bo kolsiowi checka waliło . Zgniły był ale motorek jak nowy
     
  7. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 415
    Docenione treści:
    1 504
    Miasto:
    PZ
    komputer to podstawa, sprawdza się LTFT, jak pracuje sonda, sprawdzić mapy i na przeglądzie technicznym poprosić diagnostę o sprawdzenie składu spalin chociaż czujniki na stacji wyczują śmieci w spalinach no i wymieniać filtry :) ja tak jeżdżę wg wskazówek kolegi Marka ponad dwa lata i jest spoko
     
  8. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 003
    Docenione treści:
    1 825
    Miasto:
    Sląsk
    Rany Arni to ty mnie słuchasz ?;)
     
  9. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 415
    Docenione treści:
    1 504
    Miasto:
    PZ
    jak ktoś ma coś wartościowego do powiedzenia to słucham :)
     
  10. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    522
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Czarna lista Prinsa-----te silniki na niej się nie znajdują,znajdują się natomiast na liście silników,w których lpg podnosi koszty eksploatacji,czyli.Accord VI,VIi do 2008r.Honda HRV 1999-2006r,CRV I,II,III od 1997r.Prelude nie ma na żadnej liście,wnioski tyczące tych silników można wyciągnąć samemu.Ogólna opinia jednak na temat silników 2.O Hondy jest taka,że nie lubią Lpg.Te silniki w autach podanych ,bardzo szybko zużywają się gniazda zaworowe,nawet przed upływem 20tyś om od momentu montażu instalacji.
     
  11. junior74

    junior74 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-10 13
    Postów:
    310
    Docenione treści:
    31
    Miasto:
    Kraków Nowa Huta
    Dziękuję Wam za zainteresowanie sie moim tematem
    Jak widać teoria swoje a praktyka swoje
    Z praktyki to Wam powiem,że taka sama Honda kolegi chodzi na jakimś STAG 4 ma przjechane 40 tyś zaworów nie tykał i na razie nic się nie dzieje
    Gość zakłada ten sam zestaw to zobaczymy ile pożyje :)
     
  12. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    522
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Który to rocznik auta?!
     
  13. junior74

    junior74 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-10 13
    Postów:
    310
    Docenione treści:
    31
    Miasto:
    Kraków Nowa Huta
  14. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    522
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Na liście Prinsa jest wymieniony tylko dwulitrowy silnik R20A od 2008r,czyli do tego roku raczej gniazda zaworowe są solidne,dlatego silnikowi kolegi nic się nie dzieje.Jeśli chcesz podam na priv namiary na mojego znajomego,powołasz się na mnie,on szczerze i bezinteresownie doradzi na jakiej instalacji ten silnik będzie śmigał bezproblemowo,jego posłuchaj,zna się na rzeczy,osobiście celowałbym w BRC Sequent lub Landi Renzo Omegas.
     
  15. junior74

    junior74 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-10 13
    Postów:
    310
    Docenione treści:
    31
    Miasto:
    Kraków Nowa Huta
    Super jeśli możesz to daj namiary znajomego
    Jak z okolic Krakowa to pojedzie do Niego montować,żaden problem
    Chłopak zadzwoni sobie i powoła sie na Ciebie
    Myślę ,że zrobi tak jak mu ktoś mądry doradzi
    To BRC też jest brane pod uwagę tylko droższe o 4 stówki
    Ale jak piszesz pewnie warte tych pieniędzy.
    Dziękuję jeszcze raz
     
  16. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    522
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Akurat patrzyłem teraz w jaki sposób złapać z nim kontakt za pośrednictwem formy elektronicznej,no i co?!Ktoś na pewnym forum wymienił jego zakład jako jedyny pewny w Warszawie:)Sam jestem zaskoczony,namiary na priv.
     
  17. kristinata

    kristinata Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-01 12
    Postów:
    48
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Nowa Sol
    Witam kolegow mam mały problem chciałbym załozyc gaz do swojego autka a jest to volvo s60 2004 polifcie silnik 2,4 170 km .Firma w ktorej poprzednio montowalem gaz do swojej v40 z ktorej to bylem bardzo zadowolony notabene ,proponuja mi LPG-tech wtryski Barakuda i reduktor Nico. Prosze o opinie na temat tej instalacji popzdrawiam hej
     
  18. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 003
    Docenione treści:
    1 825
    Miasto:
    Sląsk
    Może być sterownik OK , wtryski też a reduktora nie znam , trudno mi powiedzieć jakie spadki będzie miał
     
  19. Josep

    Josep Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    25-03 15
    Postów:
    281
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    Bytom
    Adres strony:
    Reduktor Niko jest nawet dobrym rozwiązaniem w szczególności że nie ma tam membran a jest tłoczek.
    Słyszałem opinie pozytywne na temat tego reduktora.
    Mam znajomego co go ma ( Niko 250 ) i 300 tyś bezawaryjnej pracy
     
  20. kristinata

    kristinata Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-01 12
    Postów:
    48
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Nowa Sol
    Dzieki za odpowiedz przez 8 lat jezdzilem na NICO i syn dalej jezdzi wszystko ok ale co z pozostalymi elementami hej