1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Korozja w nowym Audi, co może być przyczyną?

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika krystynar, 2-04 17.

  1. krystynar

    krystynar Nowy

    Offline
    Dołączył:
    2-04 17
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lublin
    Witam mam pewien problem. Na zakup Audi Q5 zdecydowałam się w 2013 roku byłam przekonana że ta marka to gwarancja jakości... Auto odebrałam z salonu w listopadzie 2013. Pierwszy rok użytkowania minął bez żadnych niepokojących przygód. Problemy zaczęły się na wiosnę 2015 roku, wtedy ku mojemu zdziwieniu znalazłam kilka ognisk korozji na klapie bagażnika, zdziwiło mnie to tym bardziej w nowym samochodzie. Wybrałam się do ASO i rdza została usunięta w ramach gwarancji. Później znowu rok spokoju a na wiosnę tego roku kolejna przykra niespodzianka. Korozja ponownie pojawiła się na klapie bagażnika (praktycznie w tych samych miejscach co w 2015 roku) dodatkowo "bąbelki" wyskoczyły także na obu tylnych nadkolach.
    Sama nie wiem czym to może być spowodowane, auto jest garażowane, zadbane i przede wszystkim takie coś nie powinno było się zdarzyć w czteroletnim Audi.
    Co mogło spowodować problemy z korozją? Jakie mogą być potencjalne przyczyny tego stanu rzeczy? Jak na trwale usunąć problem?
    Pozdrawiam
    Krystyna
     
  2. baton180

    baton180 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-06 12
    Postów:
    780
    Docenione treści:
    97
    Salony tez sprzedają bite samochody wiec wcale bym się nie zdziwił ze nowy a klepany
     
  3. brzozaayz

    brzozaayz Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    29-08 13
    Postów:
    969
    Docenione treści:
    90
    Może spadł z lawety i dlatego tak się dzieje , podjedź do dobrego lakiernika niech sprawdzi czy przypadkiem nie był malowany i klepany, coraz więcej tego sprzedają jako nowe i z gwarancją . W tym roczniku to raczej nie możliwe żeby ruda już się za niego brała.
     
  4. DyziekVW

    DyziekVW Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-02 13
    Postów:
    1 518
    Docenione treści:
    326
    Miasto:
    Prudnik Opolskie
    Trafiaja sie takie egzemplarze nawet jesli nie mial zadnych przygód, po prostu taka jakość wykonania- planowe postarzanie produktu, auta robi sie obecnie na 5-6 lat
     
  5. adolfone

    adolfone Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-05 15
    Postów:
    256
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Krk
    Przygody są w Hondzie w Krakowie pracownik zapomniałe zaciągnąć ręcznego auto wyklepali poszpachlowali i sprzedali jako nowe bez informowania klienta.
     
  6. Katje

    Katje Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-08 15
    Postów:
    139
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Warszawa
    Niedawno gdzieś czytałam o korozji tylnej klapy w rocznym Renault... Tandetę teraz robią i tyle. Musisz znowu do serwisu jechać, może tym razem do innego, może gdzieś indziej lepiej Ci to zrobią. A czy da się to usunąć na stałe, wątpię, chyba tylko poprawiając po fabryce czyli ocynkowując.
     
  7. adolfone

    adolfone Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-05 15
    Postów:
    256
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Krk
    Klapę niech wymienią na nową, dobrze zakonserwoja od wewnątrz.
     
  8. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 319
    Docenione treści:
    299
    Miasto:
    europolonia
    Panowie wolne żarty , do Poznania i reklamacja a nie to direkt Niemcy .
     
    komar200 lubi to.
  9. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 319
    Docenione treści:
    299
    Miasto:
    europolonia
    Suse 1 sam twierdzi , że to szrot , choć holzwagena woero kasuje .
     
  10. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    14 851
    Docenione treści:
    1 817
    Miasto:
    Sląsk
    A kto dziś cynkuje ? za drogo .....
     
  11. brzozaayz

    brzozaayz Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    29-08 13
    Postów:
    969
    Docenione treści:
    90
    No chyba że cynk w sprayu.:D
     
  12. adolfone

    adolfone Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-05 15
    Postów:
    256
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Krk
    To kupa jest już bardziej bardzo dobry podkład epoksydowy na wzery r-stop. Takie rozwiązanie to dwa lata. Najlepiej wyciąć wspawac dobrze zabezpieczyć spawy. No ale jak to klapa to w tych czasach takie elementy się wymienia.
     
  13. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    14 851
    Docenione treści:
    1 817
    Miasto:
    Sląsk
    w 4 letnim szmelcwagenie blacharka ? chyba żartujecie , moze wypiaskować co ?
     
  14. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 319
    Docenione treści:
    299
    Miasto:
    europolonia
    Pod werkiem z pięcioma kółkami bym im zostawił , to by zaraz przylecieli z przeprosinami i prezentem żeby mordę trzymać na kłódkę . Przegrywają w sądach o DPF-y to wszystko inne chcą wyciszyć .
     
  15. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    14 851
    Docenione treści:
    1 817
    Miasto:
    Sląsk
    Ale w zasadzie co chcemy reklamują sie tym ze coś tam z technologią ale o jakosci nic nie mowią
     
  16. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 319
    Docenione treści:
    299
    Miasto:
    europolonia
    Technologia i jakość ze sobą spółkują Marek S