1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Kts 540/570

Dyskusja w 'Sprzęt diagnostyczny' rozpoczęta przez użytkownika Mechanika pojazdowa Gorzów, 9-01 17.

  1. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    671
    Docenione treści:
    97
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Pojawila się ciekawa oferta w AP na kts 540 i 570. Zastanawiam sie co moge tym zrobic. Nie mialem do czynienia z tym sprzętem wczesniej choc znam wiele opinii ze sprzet jest dobry. Czy ktos z posiadaczy moglby mi opisac mniej wiecej mozliwosci tego pudła?
     
  2. Marus336

    Marus336 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-01 16
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Ropczyce
    Kts jest spoko jaka cena?
     
  3. romsped

    romsped Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-10 14
    Postów:
    27
    Docenione treści:
    0
    No właśnie ile śpiewają za KTS-a?
     
  4. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    671
    Docenione treści:
    97
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Za 540 cos około 7k plus oprogramowanie, za 570 cos okolo 9k plus oprogramowanie. Oprogramowanie zalezy od pakietu ale liczac na miesiac to srednio wychodzi około 150 zl.
    Tu akurat nic nie wniosles do tematu
     
  5. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    1 244
    Docenione treści:
    180
    Miasto:
    WLKP
    Tylko brac.
     
  6. selim

    selim Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-01 14
    Postów:
    358
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    Sląsk
    Piszesz o cenach netto ??
     
  7. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    1 964
    Docenione treści:
    339
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    Sprzet ok.Bety i mb jezeli sie robi to jedyny i sluszny sprzet uniwersalny do tych dwoch marek
     
  8. wuzio

    wuzio Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-03 11
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    5
    Oba z punktu widzenia diagnostyki i oprogramowania są takie same, każdy KTS pod ta samą aktualizacją robi to samo. Czy 540 czy 570 to tyko zależy od Ciebie czy chcesz oscyloskop 1/2 kanałowy, multimetr. Ja używam oscyloskopu w testerach b.często, ale za różnice w cenie można kupić oddzielne urządzenie o bardzo dobrych parametrach. Oscyloskop w KTS jest b.wolny, szału nie ma, już przy CAN trakcji (CAN-C wg Boscha) wymięka. Ramki danych w postaci widocznych poszczególnych bitów nie ma szans zobaczyć.
    Ma tez tą zaletę w porównaniu do np 550, że działa po bluetooth. 570 nie jest nowe, bo ma już z 8lat na rynku. Softowo robi dokładnie to samo co wiekowe już 550 z ubox2.
    Oprogramowanie, wybierzesz i tak w zakresie jakim Cię najbardziej interesuje, ja polecam komplet modułów , mechanika, SIS, ale np części zamienne niby fajne ale można się bez tego obejść (ale bardzo ułatwia dobieranie części do podzespołów Boscha, regulatory, podkładki, wszystko do CR, pompek w VW), ale bez komponentów diesla (nigdy nie skorzystałem, bo nie robię wtysków).
    Aby nie płacić co rok abonamentu, może kup sobie KTS'a w wersji z dożywotnią licencją o nazwie handlowej OTC i aktualizujesz kiedy masz ochotę, masz kasę wolną aktualizujesz, nie masz to pracujesz na tej którą masz, aż tak szybko się te najnowsze auta nie pojawiają (a jak się pojawią to znaczy że masz kasę na soft ;) ). Jak za parę lat już będziesz wymagał nowszego oprogramowania, to po prostu zapłacisz i na tej samej zasadzie używasz znów ile chcesz.
    Ale musisz sobie przeliczyć czy jest to ekonomicznie uzasadnione.
     
  9. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    1 244
    Docenione treści:
    180
    Miasto:
    WLKP
    Własnie na Becie 7 3.0 diesel sie poddał,zadnego sterownika nie rozpoznał.
     
  10. romsped

    romsped Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-10 14
    Postów:
    27
    Docenione treści:
    0
    nickel ja też miałem ostatnio problem z BMW X5 diesel 3.0 i KTS od sąsiada nie czytał dawek wtrysków, a Delphi bez problemu.
     
  11. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    1 964
    Docenione treści:
    339
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    wybierajcie dobrze w programie to nie bedzie sie poddawał
     
  12. wuzio

    wuzio Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-03 11
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    5
    A czy czasem dawki w KTSie nie są jako oddzielna funkcja, na samym dole pod kodowaniem i adaptacjami w sterowniku silnika, jako porównanie , a nie jako parametr w wartościach rzeczywistych jak w Deplhi, albo w Gutmanie.
     
  13. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    1 964
    Docenione treści:
    339
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    Dokladnie tak jest,tylko niektore auta maja w parametrach ale maly procent.
    Kts to super urzadzenie tylko trzeba na nim popracowac to sie docenia jego wartosci,ale jak robi sie o tyle o ile to kazde urzadzenie ma same wady.