1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Laguna II problem

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Dawidson, 20-04 17.

  1. Dawidson

    Dawidson Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-12 16
    Postów:
    83
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kluczbork
    Wczoraj złożyłem dopiero auto i odpalilen po chwili jak sie zagrzalo na wolnych obrotach lekko skacze
     
  2. suse1

    suse1 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    18-01 15
    Postów:
    810
    Docenione treści:
    157
    Miasto:
    Olkusz
    weź posprawdzaj wszystko z lusterkiem latarką potem adaptacje ;)

    tylko jak ty zrobisz adaptacje

    to że pomyłeś to dobrze ale czy aby czegoś nie uszkodziłeś czasem wystarczy ruszyć i porobione ja myślę że tester i kumaty gościu coś pomoże

    tak online to można przepis na naleśniki dać :D:D:D

    za chwilę się dowiemy że jeszcze coś zmachlowałeś ;)
     
  3. Dawidson

    Dawidson Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-12 16
    Postów:
    83
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kluczbork
    Podjade gdzieś na stacje to mi cos zrobią :) Posprawdzam jeszcze wszystko tylko nie wiem gdzie jaki kont sprawdzac dla tego pytam.
     
  4. suse1

    suse1 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    18-01 15
    Postów:
    810
    Docenione treści:
    157
    Miasto:
    Olkusz
    ja już mogę doradzić jedno :
    oddaj auto do mechanika

    [​IMG]
     
    Dawidson lubi to.
  5. Dawidson

    Dawidson Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-12 16
    Postów:
    83
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kluczbork
    Nic wiecej co jeszcze to uczelke nowa dalem pod kolektor i wszystko zlorzone jest jak bylo i podłączone

    Juz z mechanikiem jestem umówiony na nastepny tydzień :) nie będę grzebal nic bo jeszcze cos wiecej sie popsuje jest mechanik niech robi.
     
  6. komar200

    komar200 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    651
    Docenione treści:
    45
    Miasto:
    grudziadz
    Suse1
    No i mamy tryb awaryjny:D
     
  7. bobsley6

    bobsley6 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-02 17
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Wrocław
    Silnik F5R , który posiadasz to nic innego jak bezposredni wtrysk . Falowanie obrotów w tym silniku to zasysanie powietrza , wiec uszczelki kolektora i uszczelki przepustnicy musza byc nowe. Druga rzecz to czujnik cisnienia paliwa , zawodzi przy wyzszych przebiegach i nalezy go wymienic na nowy . W Google jesli wpiszesz f5r wyskoczy ci podstrona, na ktorej znajdziesz goscia ktory regeneruje czujniki. Podczas wymiany czujnika zrzucasz cały układ dolotowy i dokładnie czyscisz włacznie z egr-em. Pozniej składasz wszystkoa daptujesz i cieszysz sie ponownie działającym silnikiem przez kilkadziesiat tysiecy kilometrów . Aha paliwo powinienes lac z wyższej półki . Pozwoli to opóźnic defekt trybu awaryjnego itp zwiazany z tym czujnikiem .
     
  8. Dawidson

    Dawidson Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-12 16
    Postów:
    83
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kluczbork
    Dzięki kolego właśnie uszczelnilem przepustnice i jest dużo lepiej chodź wtryski mam 100% do regeneracji i cos jeszcze po od czasu do czasu wyskakuje 3zaplon czy cos takiego