1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Mazda 6 2.0 fr7j 143 km odpowietrzanie ukladu

Dyskusja w 'Chłodzenie silnika' rozpoczęta przez użytkownika Mechanika pojazdowa Gorzów, 30-09 16.

  1. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 099
    Docenione treści:
    162
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Silnik po remoncie, dzisaj włożyłem. Pali super, chodzi ładnie. Temperaturę łapie powoli ale równomiernie. Przy 105 stopni włącz się jeden wentylator, przy 109 drugi. Temperatura czytana z kompa bo wskaźnik jakoś nie pokazuje specjalnie wysoko. Jest jakby na połowie. Silnik się dociera wiec nie chce go wkrecac zbytnio i trzymać na obrotach. Nie grzeje go więcej bo się boje a chciałbym żeby sobie chodził na wolnych obrotach dzień lub dwa. Nie mam ciepłego powietrza w kabinie. Jest jakiś patenet na odpowietrzenie tego czegoś? Przewody do nagrzewnicy zimne. Płynu weszło może cztery litry czyli zdecydowanie za mało.
     
  2. maxsslko

    maxsslko Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    30-11 14
    Postów:
    2 773
    Docenione treści:
    292
    To go nie docieraj bez plynu. Odpowietrz dokladnie uklad.
     
  3. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 099
    Docenione treści:
    162
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    To ja wiem. Pytam jak skoro nie chce sam przepchac powietrza
     
  4. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    5 013
    Docenione treści:
    1 193
    Miasto:
    Wysoka
    W wielu samochodach bywa problem, że nie chce się łatwo samo odpowietrzyć.
    Znając te modele odpowietrzam na zimno, małe nadciśnienie do zbiorniczka i popuszczam odpowietrzniki po kolei lub opaski, zwłaszcza jak LPG jest. Po rozgrzaniu i ostygnięciu uzupełniam.
    Mazdy tej nie znam ale musi być sposób...
     
  5. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 099
    Docenione treści:
    162
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Minusem jest, że napelniamy układ w chlodnice a nie w zbiorniczek. Jutro chyba rozepne przewody małego obiegu i napełnie silnik płynem.
     
  6. old1977

    old1977 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    20-01 13
    Postów:
    2 340
    Docenione treści:
    486
    a po co ty go chcesz stawiać na 2 dni klekotania na jałowym biegu?ja tam z mazdami nigdy nie miałem problemu zalewałem siadałem robiłem rundę kontrolowałem ewentualnie uzupełniałem i wszystko było ok,na jałowym biegu bardzo ciężko wypchać całe powietrze,też nie stosowałem metody docierania na jałowym oddawałem auto do normalnej eksplatacji z zastrzeżeniem że nie można katować tylko spokojna jazda "normalna"
     
  7. soloriens

    soloriens Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-12 13
    Postów:
    337
    Docenione treści:
    30
    2l diesla na maxa w chłodnice i reszte w zbiornik wyrównawczy około 8L razem ,zakręcasz i jazda delikatna . Wskażniki tak mają wskazania max do 3/4
     
  8. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 099
    Docenione treści:
    162
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Udało się odpowietrzyc. Wszystko gra