1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Mercedes 190 1.8 B+G

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Mufmibambusq, 17-02 17.

  1. Mufmibambusq

    Mufmibambusq Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-01 17
    Postów:
    17
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Witam posiadam Mercedesa 190 1.8 B+G. Autko jeździło aż do dzisiejszego poranka. Wsiadam przekręcam kluczyk auto przez chwile okręciło a później już się nie chciał odezwać. Iskra jest paliwo dostaje się do komory tylko nie chce odpalić. Wyczytałem gdzieś że chodzi o prądy. Wyciągnąłem bezpieczniki nad tym przekaźnikiem (srebny za akumulatorem) wszystko ok. Czujnik odpiąłem przekręciłem o 1/4 obrotu ale nadal nic. Nie mam już pomysłu. Po przekręceniu kluczyka słychać pompę paliwa ale świecą się prawie wszystkie kontrolki. Ma ktoś jakiś pomysł lub miał już z takim czymś do czynienia?
     
  2. Misiakowski

    Misiakowski Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    415
    Docenione treści:
    32
    Miasto:
    Gdansk
    diagnoza komputerowa
     
  3. jurek1313

    jurek1313 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    208
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    wólka
    szukaj dobre warsztatu co zabytki robi...
     
  4. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    5 013
    Docenione treści:
    1 193
    Miasto:
    Wysoka
    Pod kolektorem przewód powietrza spada często. Tam szukaj jeśli rozrusznik dobrze kręci, bo jak iskra jest to wnioskuję, że działa. Piszesz trochę enigmatycznie o przekręcaniu czujnika?
     
  5. dejot43

    dejot43 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    1 835
    Docenione treści:
    251
    Miasto:
    Olsztyn
    Mietek na mechanicznym wtrysku nie powinien mieć gazu... Przerabiałem to wieki temu :D

    Kolega z ta diagnozą komputerową to się rozpędził... :D tam kody błyskowe jeno...
     
  6. Misiakowski

    Misiakowski Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    415
    Docenione treści:
    32
    Miasto:
    Gdansk
    kurczę to 190 a ja myślałem o A170 hehe
     
  7. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    5 013
    Docenione treści:
    1 193
    Miasto:
    Wysoka
    Nie o taką diagnozę komputerową chodziło.
    Tylko laptop na kolana i forum mechanika co to może być... :p
     
  8. dejot43

    dejot43 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    1 835
    Docenione treści:
    251
    Miasto:
    Olsztyn
    no chyba ze... ;) usprawiedliwiony :D
     
  9. Mufmibambusq

    Mufmibambusq Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-01 17
    Postów:
    17
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Wężyk nie spadł. Wyczytałem na forum aby przekręcać o 1/4 kostkę czujnika temperatury. Również nic nie dało. Gaz niby nie powinien a w wielu samochodach jest. Jak dbasz tak masz. To że jest gaz w danym aucie nie oznacza że to jest dla niego klątwa.
     
  10. brum brum

    brum brum Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    7-03 16
    Postów:
    464
    Docenione treści:
    46
    Miasto:
    daleko
    Ale tu nie chodzi o dbanie czy niedbanie czy wiek auta, tylko najzwyczajniej o zasade działania tego silnika, a konkretniej o sposób dostarczania paliwa ale nie bede tu teraz wchodził w wątki wtrysku mechanicznego a elektronicznego czy posredniego, a bezposredniego, bo nie jest to tematem (choć majac własnie to auto z LPG musisz wiedzieć, ze w tym przypadku sa zasadnicze róznice). Wracając do problemu sprawdz sobie jaka jest zasada działąnia wtrysku mechanicznego(wszystko jak wskazuje nazwa odbywa sie mechanicznie), a do tego z załozenia to auto miało jezdzic na benzynie nie gazie, wiec nie ma tez np. smarowania rozdzielacza (smarowany benzyną) i moze sie posypac... Do tego jest brak elektroniki, wiec na gazie jest równiez problem z odpowiednia dawka, niekontrolowanym spalniem itp itd. Jesli cały układ jest rozregulowany to ciezko bedzie mu nawet zagadac, a wyregulowanie tego to tez nie łatwa sprawa...
     
  11. Mufmibambusq

    Mufmibambusq Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-01 17
    Postów:
    17
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    A jeżeli jest iskra i jest benzyna w komorze to nie powinien na chwile zagadać? Nic nie było z regulacją grzebane auto paliło od strzała
     
  12. Mufmibambusq

    Mufmibambusq Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-01 17
    Postów:
    17
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Ktoś wpadł na jakiś pomysł? Auto nadal stoi
     
  13. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    5 013
    Docenione treści:
    1 193
    Miasto:
    Wysoka
    Sprawdzić czy łańcuch nie przeskoczył.
     
  14. dejot43

    dejot43 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    1 835
    Docenione treści:
    251
    Miasto:
    Olsztyn
    torpedo zawsze przepuszczało... łańcuch mniej ;) :D
     
  15. Mufmibambusq

    Mufmibambusq Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-01 17
    Postów:
    17
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Ale jest jakaś możliwość?

    Jak to sprawdzić?
     
  16. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 469
    Docenione treści:
    307
    Miasto:
    europolonia
    Musisz znaleźć znaki na wale i na wałku rozrządu.

    Nie ruszaj napinacza, bo o ile dobrze pamiętam nie idzie go powtórnie użyć jak w Fordzie.
     
  17. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    5 013
    Docenione treści:
    1 193
    Miasto:
    Wysoka
    Szybciej lampą stroboskopową ale tu trzeba do praktyka...
     
  18. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 469
    Docenione treści:
    307
    Miasto:
    europolonia
    Może być i lampa. Tyle, że kiedyś kupił na każdym rogu. Teraz to nie takie proste.
     
  19. Mufmibambusq

    Mufmibambusq Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-01 17
    Postów:
    17
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Dobra a jak wyglądają te znaki? nacięcia kropki?
     
  20. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 469
    Docenione treści:
    307
    Miasto:
    europolonia
    W mietku proste, na kole pasowym wału masz kreski i liczby w stopniach. Na obudowie nie pamiętam , ale albo wystaje kółek lub kreska nadlew. Na kole wałka rozrządu masz znaki od strony panewki koła. Jak dół i góra trafia na znaki.
    P.s.
    Na dole między O i T jest gruba kreska. To jest 1- szy cylinder w górnym położeniu.

    Tam trafia znak na obudowie.

    Sprawdz to, potem opisz.
     
    Ostatnio edytowano: 20-02 17
    Mufmibambusq lubi to.