1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Mercedes A klasa168 1.7cdi za wysokie ciśnienie paliwa.

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Aflofarm, 13-11 17.

  1. Aflofarm

    Aflofarm Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    99
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Garwolin
    Witam mam problem z A klasą 1.7cdi z 1998r. Samochód odpala i po kilkunastu sekundach gaśnie, problem jest w zbyt wysokim ciśnieniu paliwa. Po odpaleniu najczęściej ciśnienie wzrasta do 600bar wtedy samochód gaśnie. Czasami ma przebłyski i chodzi dobrze czasami ma zwiekszone do 400 lub 500 bar. Podmieniłem dwa używane zawory i jeden nowy ze sklepu nic się nie zmieniło, nowy czujnik ciśnienia ze sklepu również nic się nie zmieniło. listwa zdemontowa sprawdzona umyta nadal to samo. Kable od zaworu i czujnika sprawdzone pod mocną żarówką sprawne, do zaworu poprowadzone nowe kable od ster nadal nic się nie zmieniło. Ciśnienie wzrasta od zera. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł według mnie to chyba sterownik ew. wtryski. Po tym jak zgaśnie pojawia się tylko błąd z regulacji ciśnienia paliwa.
     
  2. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    1 191
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    Pogorzela
    Vaneo miałem podobnie.... filtr paliwa.
     
    brum brum lubi to.
  3. Aflofarm

    Aflofarm Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    99
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Garwolin
    Trochę dziwne żeby przez filtr paliwa było za duże ciśnienie paliwa. Nie wiadomo jak to wytłumaczyć, no ale jeszcze filtra nie zmieniłem także wezmę to na pewno pod uwage.
     
  4. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    1 191
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    Pogorzela
    Przepustowość filtra.... jak będzie przytkany może tak robić. W vaneo 1.7 też miałem filtr paliwa zatkany i tak się dzialo
     
  5. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    697
    Docenione treści:
    59
    Miasto:
    Szczytno
    Ja tez mialem podobną sytuacje ale przyczyną byl katalizator
     
  6. Aflofarm

    Aflofarm Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    99
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Garwolin
    uszkodzony katalizator pasuje do objawu że po kilkunastu sekundach gaśnie też miałem tak kilka razy bo silnik dusiły spaliny, ale nigdy nie było problemów z ciśnieniem paliwa, nie było błędów z regulacji ciśnienia w rampie i ciśnienie nie było za duże... bardziej byłbym chyba skłonny do filtra
     
  7. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    697
    Docenione treści:
    59
    Miasto:
    Szczytno
    błędu nie musisz mieć, parametry to podstawa!
     
  8. Aflofarm

    Aflofarm Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    99
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Garwolin
    Nie no zgadzam się z tym. Po prostu ja osobiście sie jeszcze nie spotkałem żeby przez zatkany wydech było za wysokie ciśnienie paliwa, ale w zawodzie mechanika nie ma rzeczy niemożliwych...
     
  9. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    5 143
    Docenione treści:
    404
    Miasto:
    europolonia
    Trzynastka i poluźnij obejmę przed katem i masz pewność minimum co do kata.
     
  10. romys73

    romys73 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    18-01 14
    Postów:
    1 103
    Docenione treści:
    95
    Miasto:
    abingdon
    moze w pompie wysokiego cisnienia zawory ,regulator
     
  11. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 007
    Docenione treści:
    132
    Miasto:
    Radom
    Luki, ale to wbrew prawom fizyki, nawet kwantowej a pozatym to nielogiczne. Przytkany filtr paliwa to zbyt mało paliwa co raczej nie powoduje wzrostu ciśnienia tylko jego spadek, a niedrożny układ wydechowy to już w ogóle niedorzeczność. Skąd takie pomysły? Myślę że aflofarm sam sobie odpowiedział.
    Ale oczywiście mogę się mylić, jeśli nie to, to coś z przelewem( powrotem) paliwa. Gdzieś coś przytkane.
     
  12. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    1 191
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    Pogorzela
    Winet...u mnie działo się tak- filtr nie przepuszczal tyle paliwa co powinien i ecu sterowal zawor na maxa- w chwili co już odpalił i wszedl na swoje obroty pompa przeciagla paliwo przez filtr i z tego wysokie ciśnienie. Mówię u mnie tak było. Filtra paliwa nie zaszkodzi wymienić a jest tańszy jak ecu
     
    winetoo lubi to.
  13. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 007
    Docenione treści:
    132
    Miasto:
    Radom
    Zaprawdę powiadam ci, racje masz, to na początek zawsze powinno się sprawdzać (wymieniać), wiada że nie zaszkodzi a pomóc może.
     
    lukkiwlkp lubi to.
  14. Aflofarm

    Aflofarm Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    99
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Garwolin
    Panowie założyłem dziś nowy filtr paliwa, i na razie chodzi jak trzeba, albo to przypadek albo rzeczywiście to wina filtra, jeszcze nim jutro pojeżdżę dla pewności... jak widać są na tym świecie rzeczy które się fizjologom nie śniły... :D lukki miał racje..
     
  15. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    1 191
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    Pogorzela
    Dziękuję....dziękuję. może koledze się nisko uklonią:)
    Hahaha:)
    Ważne że gnojek wrócił na nasze polskie rozj.bane drogi

    Dziękuję....dziękuję. może koledze się nisko uklonią:)
    Hahaha:)
    Ważne że gnojek wrócił na nasze polskie rozj.bane drogi
     
  16. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 007
    Docenione treści:
    132
    Miasto:
    Radom
    Fizjolog ze mnie że o dupe potłuc. No chłopaki powiadam wam pierwszy raz się z takowym przypadkiem spotkałem, ale sprawdź bo może to taki zbieg okoliczności, cud inaczej ujmując.
     
  17. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    1 191
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    Pogorzela
    Dla mnie to jest w jakimś stopniu logiczne...
    Nie ma paliwa - otwiera więcej zawor-odpala- w chwili odpalenia pompa zasysa paliwo i nadmiar ma taki efekt .