1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Mercedes CLK 230

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika orzel007, 27-12 16.

  1. orzel007

    orzel007 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-12 16
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kauszyn
    Witam i proszę o pomoc
    Kupiłem Mercedesa w208 2001r 230 kompressor i mam problem z ABS bas esp . Kiedy odpalam auto wszystko jest ok nie ma żadnego błędu a gdy zaczynam nim jechać to po przekroczeniu ok 30km zapalają się kontrolki ABS BAS ESP i błąd nie gaśnie A kiedy zgaszę auto i jeszcze raz odpalę błędy gasną i ta sama historia zaczynam jechać błąd się zapala
    Czy wie ktoś co może być uszkodzone
    Podpinałem auto pod komputer i nie wykrywa żadnego błędu
     
  2. maxsslko

    maxsslko Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    30-11 14
    Postów:
    2 773
    Docenione treści:
    292
    To podepnij pod kompa i przejedz sie obserwujac parametry, problem bedzie widoczny jak na dloni.
     
  3. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    566
    Docenione treści:
    41
    Miasto:
    Szczytno
    nie możliwe że ABS nie zapisał żadnego błędu.. pewnie łączyłeś się z silnikiem
     
  4. david2291

    david2291 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-07 11
    Postów:
    658
    Docenione treści:
    46
    Bez powodu nie swieci.Jeśli się świeci to znaczy ze zapisuje jakiś błąd a nawet jeśli nie to tak jak kolega pisze jazda z podpiętym testerem. Jeśli zaczyna świecić dopiero podczas jazdy może być problem z którymś czujnikiem prędkości
     
  5. sevooo

    sevooo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-02 15
    Postów:
    548
    Docenione treści:
    49
    Miasto:
    Bristol
    A wielkości kół nie są różne?

    Może masz zapas mniejszy
     
  6. orzel007

    orzel007 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-12 16
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kauszyn
    Dzisiaj podpiłem pod komputer ale nie mogę połączyć się z żadnym podzespołem
    Mogę jedynie sprawdzić czy są błędy i je skasować ale żadnych nie wykrywa
    Może to jest wina programu
    Samochody francuskie i VW obsługuje bez problemu
    Ma ktoś pomysł jak to sprawdzić Stawiam litra :)
     

    Załączone pliki:

    Ostatnio edytowano: 27-12 16
  7. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 753
    Docenione treści:
    406
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    Podłącz to pod SD.
     
  8. Krzysiek...

    Krzysiek... Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-10 16
    Postów:
    82
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kielce
    Autocom ma problemy z przejsciowkami, ze sprinterami tez byl problem. Jak masz od kogo to podmien sobie ta przejściówkę, poza tym nie w kazdej marce współpracuje z każdym modulem
     
    Misiakowski lubi to.
  9. orzel007

    orzel007 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-12 16
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kauszyn
    Jutro jadę na SD do znajomego
     
  10. orzel007

    orzel007 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-12 16
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kauszyn
    Walka trwa dalej
    Byłem na SD i takie błędy wykrył
    Dzisiaj założyłem dwa używane czujniki skrętu z tymi samymi numerami i jest to samo
    Ma ktoś pomysł co jeszcze mogę sprawdzić

    16650205_1367538313318858_429968461_n.jpg
    16650198_1367532029986153_1584613301_n.jpg 16651915_1367531999986156_125500776_n.jpg
     
  11. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 753
    Docenione treści:
    406
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    Ustawienie czujnika + ogarnięcie przepływki i będzie latać...
     
  12. orzel007

    orzel007 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-12 16
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kauszyn
    A co do czujnika to jak mam go ustawić ?
     
  13. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    566
    Docenione treści:
    41
    Miasto:
    Szczytno
    przeprowadzić kalibrację czujnika
     
  14. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 753
    Docenione treści:
    406
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    Przecież nie ręcznie... Tom_ Ci udzielił wystarczająco wyczerpującej odpowiedzi...
     
  15. orzel007

    orzel007 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-12 16
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kauszyn
    Czujnik ustawiony i dalej to samo Zapalam auto wszystko jest ok kontrolki gasną po przekroczeniu ok 30 zapalają się błędy ABS bas esp
    Auto jak jedzie na wprost to kierownica jest delikatnie przekrzywiona w lewą stronę Byłem u wulkanizatora zamienić opony i powiedział że felga lewa jest podgięta ale dała się wyważyć
    Czy może być tak że zbieżność się przestawiła albo wahacz jest podgięty i wywala błąd ? Auta nie ściąga w żadną stronę

    Auto kupiłem z tymi błędami Wiem że jest to jakaś drobnostka ale nie mogę dojść co

    Na jakiej zasadzie działa ten czujnik skrętu bo tylko ten błąd pokazuje komputer


    Panowie co o tym sądzicie ?
     
  16. jurek1313

    jurek1313 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    197
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    wólka
    ja sądze , że trzeba się udać do p. Staręgi
     
  17. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 753
    Docenione treści:
    406
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    Słuchaj. Wytłumaczę Ci to najłopatologiczniej jak mogę, nie unosząc się i nie wprowadzając zamętu...
    Masz przekręconą kierownice w czasie jazdy i auto myśli, że skręca. Czujniki ABS liczą obroty i widzą, że tak naprawdę auto jedzie prosto...
    Więc albo zaczniesz myśleć, albo jedź do warsztatu bo ,wydaje mi się, że założyłeś wątek w złym dziale. To forum dla mechaników a poziom tego wątku spoczywa na poziomie kostek nóg. Jeśli nie masz podstawowej wiedzy, załóż wątek w dziale "Pytanie do mechanika" A jeśli Ci nie chcesz, to nr konta wyślę Ci w PW i powiem co zrobić, bo płacą nam za wiedzę... Kliencie...
     
    Tom_ i baton180 lubią to.
  18. orzel007

    orzel007 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-12 16
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kauszyn
    Wiesz myślałem że to forum dla mechaników którzy nie radzą sobie z problemem Bo widzisz ja na przykład mało mam do czynienia z elektroniką i myślałem że ktoś mi tu pomorze
    Było od razu powiedzieć że za informacje na tym forum trzeba płacić A nie robisz ze mnie idiotę Ja od dwóch lat pracuje jako mechanik i jeszcze sporo nauki przede mną Może ty od urodzenia wiedziałeś wszystko ale ja niestety nie jestem taki mądry
    Jak chcesz to ci zapłacę nie ma problemu
     
  19. baton180

    baton180 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-06 12
    Postów:
    785
    Docenione treści:
    100
    Te drugie zdjęcia kodów to już po założeniu nowej taśmy czy przed ?

    Zerknij jeszcze w wartości rzeczywiste
     
  20. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 762
    Docenione treści:
    407
    Miasto:
    Pajac Kultury
    Myślę że @MTM powie ci za darmoszkę gdzie masz problem...