1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Mercedes CLK 230

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika orzel007, 27-12 16.

  1. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 181
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    Orle kochany. Ja rozumiem, że jesteś mechanikiem i na egazminie na technika mechanika musiałeś wymienić żarówkę w maluchu i ocenić sprawność klaksonu.
    Wyłamię się i zdradzę Ci mały sekret. W CLK jest problem z oporopowrotnikiem.
    Zdejm Chłopie siedzenie pasażera, wyrwij wykładzinę do góry i sprawdź czy tam woda nie stoi...
    Możliwe, że oporopowrotnik się nie domyka i to będzie efekt świecących kontrolek...
     
    Auto-Tech i Tom_ lubią to.
  2. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 486
    Docenione treści:
    340
    Miasto:
    Pałac Kultury
    zapomniałeś dodać że ten oporopowrotnik łączy się z targańcem i to może być że ten targaniec nie targa? Po prostu woda go trzymie:p:D

    a czy ten klamot to ma dach czy nie?
     
  3. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 181
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    Zacznijmy od podstaw Paweł, bo chłopak zgłupieje... A nie o to przecież chodzi... ;)
     
  4. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 486
    Docenione treści:
    340
    Miasto:
    Pałac Kultury
    To znaczy niech zobaczy czy opony mają tyle samo powietrza na dole co na górze? no właściwie tak, może źle liczyć obroty kół, przecież na dole opona jest bardziej płaska.
    A jak będzie rwał fotele to niech uważa na światłowody bo mu poduchy się na desce zapalą...;)
     
  5. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 181
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    No ale przecież wiadomo, że na to trzeba uważać... Nie daj bóg nie przeginaj kabli bo będzie kolego problem.
    Przełamanie światłowodu wiąże się z wymianą wiązki. Chyba, że kupisz spaware za wór pieniędzy... Ja osobiście nie posiadam...
     
  6. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 486
    Docenione treści:
    340
    Miasto:
    Pałac Kultury
    jak złamie się światłowód to można żyłkę od wędki przeciągnąć...:D:D:D
     
  7. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 181
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    Ej... Szumi... nie rozpędzaj się. Ludzie latami na te patenty pracują, robią na tym siekę... bez jaj...
    A tu koledze z 2 letnim stażem taki patent sprzedajesz... Yh...
     
  8. orzel007

    orzel007 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-12 16
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kauszyn
    Panowie bez przesady :) MTM to będzie raczej pierwsza twoja diagnoza auto jedzie prosto a kierownica jest delikatnie skręcona i czujnik skrętu się nie zgrywa dlatego wywala błąd
     
  9. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 486
    Docenione treści:
    340
    Miasto:
    Pałac Kultury
    o mamo, amerykę odkryłeś??
    wiesz co sterownik widzi? na zwojach mu się kasztani, bo jedzie prosto a powinien w prawo czy lewo....na twoim zdjęciu masz usterkę i wszystko...
     
  10. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    432
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    Szczytno
    Szumek72, mając SD to prowadzi dosłownie za rączek przy opisie błędów.. więc nie wiem w czym autor ma nadal problem :/
     
  11. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 486
    Docenione treści:
    340
    Miasto:
    Pałac Kultury
    nie ma SD i musi pojechać na calibration sensor
     
  12. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    432
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    Szczytno
    ale ma autocoma, powinien on to łyknąć ale nie dam ręki uciąć ;p
     
  13. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 486
    Docenione treści:
    340
    Miasto:
    Pałac Kultury
    AC nie bierze Mietka...tylko SD
     
  14. winetoo

    winetoo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    478
    Docenione treści:
    46
    Miasto:
    Radom
    Hej orle nie przejmuj się bardzo tymi ich żartami, chłopaki się nudzą i od czasu do czasu jaja sobie robią z kadetów. Uczysz się jeszcze więc czytaj co chłopaki piszą i analizuj, kalibracja czujnika kąta skrętu nie polega na ustawieniu kierownicy, musisz to zrobić programem diagnostycznym np. SD bądź jakimś innym uniwersalnym z taką opcją. Na początek trza sprawdzić w rzeczywistych czy on w ogóle działa i jaki kąt jest przy jeździe na wprost a potem go tak czy siak skalibrować i wsio.
     
  15. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 181
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    Tomek, nie i uj... Paweł, też się śmiej ale albo oporopowrotnik zjebaxy albo ja sam pierdxlnę... Ale chyba śmiechem...
     
  16. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    432
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    Szczytno
    Dlatego napisałem powinien i nie dam uciąć ręki :p zawsze SD biorę od razu :D
     
  17. orzel007

    orzel007 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-12 16
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kauszyn
    Spoko wiem że czasami dobrze jest pożartować
    Pojadę na SD i spróbuje skalibrować czujnik
     
  18. winetoo

    winetoo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    478
    Docenione treści:
    46
    Miasto:
    Radom
    Co do AC to wierzę że nie bierze ale nie tylko SD daje radę, WOW na przykład radzi sobie z trzema pierwszymi modelami Sprintera na pewno na nowszych jeszcze nie testowałem.
     
  19. orzel007

    orzel007 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-12 16
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kauszyn
    Dzisiaj zaprowadziłem auto do znajomego zrobił zbieżność ale nie mógł ustawić na czujniku skrętu konta 0 stopni
    Podstawiliśmy 3 czujniki i na każdym to samo

    Tu mam zdjęcie kodów błędów
     

    Załączone pliki:

  20. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 486
    Docenione treści:
    340
    Miasto:
    Pałac Kultury
    możesz podstawić kolejne 3 i dalej będzie tak samo...