1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Mercedes w220 S 320 CDI - egr

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika waluś GSi, 8-01 17.

  1. waluś GSi

    waluś GSi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-02 13
    Postów:
    422
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Ogrodzieniec
    Koledzy wyciągał ktoś EGR'a z owego mercedesa ? Z silinikiem 3.2 CDI, chodzi mi o to czy da sie go wyjąć bez demontażu kolektora ssącego. Auto jest mojego znajomego i mówił że ten siłownik podciśnieniowy wyciągał i czyścił. Próbował rozruszać sprężynę z zaworem ale wcisnął ją za mocno i się zablokowało. dlatego muszę teraz wyjąć całość. I tez pytanie czy ten wciśniety zawór może powodować dławienie sie silnika, i słabo się wkręca na wysokie obroty, na wolnych pracuje ładnie, odpala też normalnie. Przed tym jego czyszczeniem było wszystko ok.
     
  2. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    2 001
    Docenione treści:
    430
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
  3. waluś GSi

    waluś GSi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-02 13
    Postów:
    422
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Ogrodzieniec
    Dzięki bardzo, czyli kolektor trzeba zrzucać :confused::confused:
     
  4. brzozaayz

    brzozaayz Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 13
    Postów:
    294
    Docenione treści:
    16
    Przy okazji wszystko ładnie umyjesz bo zawsze tam pełno glonu.
     
  5. waluś GSi

    waluś GSi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-02 13
    Postów:
    422
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Ogrodzieniec
    to dłuższa polka się zapowiada widzę, odpowiecie na to drugie pytanie ? Czy przez wciśnięty zawór może się dławić przy wkręcaniu na wyższe obroty ?
     
  6. brzozaayz

    brzozaayz Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 13
    Postów:
    294
    Docenione treści:
    16
    Sprawdź wartości rzeczywiste ,ciśnienie doładowania,
     
  7. waluś GSi

    waluś GSi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-02 13
    Postów:
    422
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Ogrodzieniec
    Auto było wcześniej na diagnozie, turbo ok, pokazywało tylko EGR'a. i znajomy sam zaczął grzebać ale za bardzo wcisnął zawór i od tamtego momentu zaczął się dławić przy dodawaniu gazu oraz nierówno wzrastają obroty.
     
  8. brzozaayz

    brzozaayz Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-08 13
    Postów:
    294
    Docenione treści:
    16
    To dla tego teraz trza sprawdzić bo jak zawór wisi to auto nie pojedzie.
     
  9. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    2 001
    Docenione treści:
    430
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    [​IMG]
    Pewnie w tym miejscu się przycięło albo syfu nawalone
     
  10. waluś GSi

    waluś GSi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-02 13
    Postów:
    422
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Ogrodzieniec
    no ok, jutro się tym zajmę. w sumie i tak musze go wyjac i wyczyscic caly zawór by się nie zacinał.

    tamten jest podciśnieniowy. inaczej to wygląda