1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Meriva B 2010 1.4 turbo

Dyskusja w 'Elektronika pojazdowa' rozpoczęta przez użytkownika Marcinezzzz, 16-03 17.

  1. Marcinezzzz

    Marcinezzzz Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-09 14
    Postów:
    134
    Docenione treści:
    5
    Podpowie ktoś jakie piny zewrzec w zamku w klapie bagażnika, żeby sprawdzić czy działa?
    Kostka jest 4 pinowa, piny ponumerowane 1,2,3,4
    Nie wiem czy mikrostycznik jest walniety czy zamek.
     
  2. buli.31

    buli.31 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    30-09 13
    Postów:
    242
    Docenione treści:
    37
    Miasto:
    BYDGOSZCZ
    Prędzej zewrzyj piny przy mikrostiku a nie przy zamku
     
  3. bennek

    bennek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    6-04 13
    Postów:
    523
    Docenione treści:
    109
    Na początku sprawdź zasilanie na kostce...
     
  4. Marcinezzzz

    Marcinezzzz Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-09 14
    Postów:
    134
    Docenione treści:
    5
    Panowei, na pinie nr 1 jest napiecie 12V, na pozostalych 3 nie ma.
    podawałem napiecie z pinu nr 1 na piny 2,3,4 i nic poza zapaleniem swiatelka w bagazniku sie nie dzialo.
    Podawałem tez mase na piny 2,3,4 i tez nic sie nie dzialo (znaczy zapalal sie lampka)
    Oczywiscie wszystko robie z zamknieta kalpa i podlaczona wtyczka do zamka.

    co moge zrobic jeszcze?
     
  5. Polders

    Polders Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-07 12
    Postów:
    1 294
    Docenione treści:
    183
    Zawiez samochód do warsztatu, żeby uruchomić zamek nie tylko potrzebne jest zasilanie ale również masa. Idąc droga podawania napięcia za chwilę coś zepsujesz.
     
  6. baton180

    baton180 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-06 12
    Postów:
    748
    Docenione treści:
    91
    I tak ze jeszcze nie piszesz drugiego tematu po tym podawaniu prądu na resztę pińów
     
  7. Marcinezzzz

    Marcinezzzz Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-09 14
    Postów:
    134
    Docenione treści:
    5
    NO rzeczywiście po podaniu napiecia na zamek, padł ECU :)))
    Bez przesady Panowie.

    Zadałem proste pytanie z prośbą o informację co podać na jakie piny żeby sprawdzić zamek. Napiszcie że nie macie schematu albo nie piszcie wcale. "Zawiez do mechanika" to nie odpowiedz.
    Napisałem że po podaniu masy na pozostałe 3 piny nic się nie dzieje, a napiecie 12V jest cały czas na 1 pinie. Skoro po podaniu masy się nic nie dzieje poza zapalajaca się żarówką w bagazniku, to albo zamek zepsuty albo mikrostycznik zamyka obwód napiecioem ( w co watpie, ale moze tak jest).