1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Moc płukanki silnika Liqui Moly wersja soft.

Dyskusja w 'Płyny, oleje, kosmetyki samochodowe' rozpoczęta przez użytkownika Ondraszek, 23-12 15.

  1. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    540
    Docenione treści:
    28
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Zastosowałem płukankę tej firmy,silnik nie miał przed jej zastosowaniem żadnego wycieku,po jej zastosowaniu pojawił się wyciek natychmiast,wybywa ok.litra oleju przez 2000km,cała osłona silnika jest zlana olejem,jeszcze nie patrzyłem skąd cieknie,ale podejrzewam uszczelkę misy olejowej.Wcześniej stosowałem dwa razy płukanki innych firm,jedna Gold Eagle oraz Kleen Flo i nic złego się nie stało.
     
  2. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    44
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    U mnie zaś pozytywy olej stary zlany po płukance ze szlamem .W misce było go z 2 mm.Po przejechaniu 500 km olej na bagnecie czysty .Przedtem po 100-200 km był już czarny .Mam diesla 1.5 dci.Zero wycieków.
     
  3. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    540
    Docenione treści:
    28
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Ja zalałem silnik olejem w celu przepłukania,kupiłem nową uszczelkę Elring,wcale nie żałuję,że zastosowałem to LM,silnik przejachał dwa tyś.km i nic złego się nie stało.Zaskoczyła mnie tylko moc tej płukanki.Gorzej byłoby gdybym zalał silnik lejem docelowym,czyli pełnym syntetykiem do tego jeszcze z Bishopem(160zł),olej i tak idzie do zlania,15W40zrobił się natychmiast czarny.Gorzej jeśli nagar wybył z uszczelniacza wału.
     
  4. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    44
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Ja wlałem Elf 5 w 40 .Mam ponad 180 tyś przebiegu.
     
  5. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    540
    Docenione treści:
    28
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Właśnie kupiłem Elf Evolution NF 5W40:)Zobaczę jak na Elfie silnik będzie pracował.
     
  6. baton180

    baton180 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-06 12
    Postów:
    789
    Docenione treści:
    101
    Róbcie wymiany co 10 tys to nie będziecie mieli takich problemow☺☺☺
     
  7. Auto Elektronik Lubin

    Auto Elektronik Lubin Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 15
    Postów:
    356
    Docenione treści:
    68
    Miasto:
    Lubin Dolny Śląsk.
    Adres strony:
    Witam nawet co 8 moim zdaniem.
     
  8. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    540
    Docenione treści:
    28
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Pomacałem ,spód pompy wtryskowej jest zlany olejem silnikowym,pompa Mercedes Vito 2.3d,czy ktoś wie,które uszczelki mogły puścić?!
     
  9. Auto Elektronik Lubin

    Auto Elektronik Lubin Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 15
    Postów:
    356
    Docenione treści:
    68
    Miasto:
    Lubin Dolny Śląsk.
    Adres strony:
    A uszczelka pokrywy zaworów nie leje?
     
  10. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    44
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Co 10 -15 tyś km lub co rok wystarczy wymieniać olej .Dobrze że robimy takie przebiegi a nie 40-50 jak niektórzy w biznesie albo na zachodzie.
     
  11. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    540
    Docenione treści:
    28
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Raczej uszczelka pokrywy nie,dowiedziałem się,że bardzo często cieknie olej silnikowy z pompy wtryskowej,trzeba wymienić oring,to będzie to.
     
  12. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 441
    Docenione treści:
    1 508
    Miasto:
    PZ
    płukanki mają w sobie 95 % nafty :) reszta to jakies tam dodatki
     
  13. Katje

    Katje Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-08 15
    Postów:
    141
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Warszawa
    Jak komuś się silnik trzyma na samym nagarze to już jest źle...
     
  14. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    540
    Docenione treści:
    28
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Gdbym nie miał pewności co do stanu silnika,to płukanki nigdy bym nie zastosował,stosuję pełne syntetyki,rozszczelniła się pompa wtryskowa Vito2.3d,puścił zwykły oring,niestety by ją uszczelnić muszę pompę wyjąć a uszczelnienia kupić w ASO Mercedesa.
     
    medard-auto lubi to.
  15. medard-auto

    medard-auto Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-02 12
    Postów:
    241
    Docenione treści:
    19
    Miasto:
    PL wschodnia
    Wymiana oringu wiąże się z ustawieniem konta wtrysku . no oczywiste potrzebna jest blokada pompy. (A S)☺
     
    Ondraszek lubi to.
  16. Manitoba1

    Manitoba1 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-11 13
    Postów:
    197
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Piekary Śląskie
    Adres strony:
    Polecam PROTEC ENGINE FLUSH nie rozpuszcza uszczelek i świetnie się nadaje do zapieczonych pierścieni
    Wczoraj nawet otrzymałem maila z BOSMALa, który potwierdza że po zalaniu specyfiku kompresja w samochodzie powróciła do stanu nominalnego.
     
  17. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 693
    Docenione treści:
    338
    Miasto:
    europolonia
    Jeśli z silnikiem nie tak , to płukanki tyle mu zrobią , co umarłemu kadzidło. Filtr jest ważny a nie olej . W testach na torze 5w30 miał jeszcze lepkość po 80000 tyś a nie tylko po 20 kawałkach , jak serwis olejowy dla 5w30 . To jest tylko drenaż kieszeni przez producentów oleju .
     
  18. Manitoba1

    Manitoba1 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-11 13
    Postów:
    197
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Piekary Śląskie
    Adres strony:
  19. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 007
    Docenione treści:
    1 826
    Miasto:
    Sląsk
    i co z tego wynika ? czasem pomoże czasem nie
     
  20. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 693
    Docenione treści:
    338
    Miasto:
    europolonia
    Bo prawie nie istnieją dwa takie same przypadki.