1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Movano 2.8 dti 2000 zasilanie pompy wtryskowej

Dyskusja w 'Układ paliwowy' rozpoczęta przez użytkownika Mechanika pojazdowa Gorzów, 30-11 16.

  1. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 183
    Docenione treści:
    177
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Movano zgasło podczas jazdy. Nie zapala się kontrolka świec i nie gaśnie kontrolka immo. Pompa w teorii bardzo prosta a jednak mam zagadkę. Do pompy idą trzy przewody. Są schowane pod obudową montowana na śruby ze zrywajacym się łbem. Nie wiem co jest pod spodem ale raczej nic innego jak zawór. Pytanie, jak jest zailana pompa bo na kostce idącej z wiązki do pompy mam trzy zwarcia do masy. Całkowicie mi to nie pasuje. Jak zrobić ta pompę na krótko? IMG_20161130_134219.jpg
     
  2. old1977

    old1977 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    20-01 13
    Postów:
    2 340
    Docenione treści:
    487
    rozwiercasz śruby,ściągasz płytkę i podłączasz się do elektrozaworu na krótko
     
  3. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 183
    Docenione treści:
    177
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Czyli te dwie z boku co mają zerwany łeb i te dwie na imbus od góry?
     
  4. old1977

    old1977 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    20-01 13
    Postów:
    2 340
    Docenione treści:
    487
    te zerwanymi łbami na 100% imbusy nie pamiętam,w swoim Mastrze robiłem na krótko plus po stacyjce będzię chyba w tej kostce która była oryginalnie podpięta pod pompę któryś z pinów na plusa
     
  5. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 183
    Docenione treści:
    177
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Auto pali, tylko teraz jest problem z podgrzewaniem. Moduł przy pompie podaje jakis sygnal na przekaznik grzania. Ma ktos schemat tego przekaznika?

    IMG_20161202_092656.jpg
     
  6. WMserwis

    WMserwis Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-12 11
    Postów:
    1 832
    Docenione treści:
    286
    Miasto:
    Wołomin
    Adres strony:
    Takie cos znalazłem
    upload_2016-12-2_9-41-22.png
     
  7. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 183
    Docenione treści:
    177
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Dzięki, niby to samo ale mam jedna nozke więcej.