1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Usuń ogłoszenie

Nissan primera p11 grzejące się tylne koła

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Arkom, 19-04 17.

1. Arkom

Arkom Uczestnik

Docenione treści:
    0
    Witam,

na wstępie chcę powiedzieć, że nie jestem mechanikiem - zajmuję się tym hobbystycznie. Problem z jakim pisze to ciągłe zaciśnięcie tylnych zacisków hamulcowych. Generalnie zaczęło się od tego, że na przeglądzie okazało się, że tyla oś słabo hamuje (zarówno hamulec awaryjny jak i zasadniczy). Ponieważ auto zostało świeżo kupione a sprzedający twierdził, że auto długo stało nieużywane to stwierdziłem, że na pewno tyle zaciski stoją.

Wyciągnąłem oba zaciski wyczyściłem, poskładałem od nowa na nowych częściach i ..... i tutaj pojawia się problem po założeniu zacisków na auto i ich odpowietrzeniu tłoczki nie odbijają - szczególnie w kole prawym, z lewym jest trochę lepiej. Tłoczki po zdjęciu zacisków chodzą płynnie tzn płynnie dają się wkręcać i wykręcać, pociągając za dźwigienkę od ręcznego przy zacisku tłoczek się wysuwa i chowa. Ponadto z tym prawym kołem jest też taki problem, że koło nie daje się dobrze odpowietrzyć - po poluzowaniu odpowietrznika słabo leci płyn.