1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Opel astra 1,7 dt - ciężko odpala błąd P1335

Dyskusja w 'Układ paliwowy' rozpoczęta przez użytkownika Rafal-Garage12, 28-12 16.

  1. Rafal-Garage12

    Rafal-Garage12 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-09 15
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    2
    Witam panowie :) Problem dotyczy opla astry 1,7dt , auto miało wkładany 2 silnik ponieważ poprzedni się zatarł ,po włożeniu 2 silnika i próbie odpalenia okazuje się że auto pali tylko z plaka ( silnik był bez pompy wtryskowej - rozrząd ustawiony na znaki , jednak bez blokad ) Po odpaleniu auto chodzi strasznie ciężko dymi na biało siwo ,i głośno klekocze próby przestawiania kąta wtrysku równa się z tym że auto zaczyna lekko mniej dymić albo głośniej pracować , wymieniony czujnik połozenia wału z tamtego silnika komputer pokazuje błąd P1335 pompa wtryskowa - prędkość obrotowa dodam że auto po odpaleniu pracuje równo . Panowie co to może być ?Pozdrawiam :)
     
  2. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    2 048
    Docenione treści:
    362
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    Pewnie masz na psg5 astre dwojke,domyslam sie bo ciezko ci to napisac.
     
  3. Rafal-Garage12

    Rafal-Garage12 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-09 15
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    2
    Tak dokładnie tak jak na wymienionej wyżej pompie psg5
     
  4. Moriss

    Moriss Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-09 13
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Lublin
    Jakie obroty pompy i silnika
     
  5. Rafal-Garage12

    Rafal-Garage12 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-09 15
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    2
    Silnik 900 pompa 450
     
  6. Moriss

    Moriss Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-09 13
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Lublin
    To sprawdź wiązkę. Pewnie pin zagiety albo zgnity.
     
  7. Rafal-Garage12

    Rafal-Garage12 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-09 15
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    2
    A jest prawdopodobieństwo że pompa kończy żywot , albo zły kąt wtrysku diagnozuje auto comem i nie mam możliwości sprawdzenia
     
  8. Moriss

    Moriss Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-09 13
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Lublin
    Tu najlepszy był by op-com na znanym portalu aukcyjnym 130-150 zł w auto-coma Delphi i wow nie wierze kilka razy mnie oszukało
     
  9. Rafal-Garage12

    Rafal-Garage12 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-09 15
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    2
    A są sposoby sprawdzenia czy awarji uległ sterownik czy uszkodzona jest wiązka ?
     
  10. Moriss

    Moriss Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-09 13
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Lublin
    Jeśli chodzi o sterownik pompy to tam najczęściej ulega awarii tranzystor od zaworu przestawiacza. Ale wtedy auto nie odpala wcale. Mimo wszystko zła naprawa sterownika może doprowadzić do takich objawów. A pompa jest z jedną wtyczka czy z dwoma???
     
  11. Rafal-Garage12

    Rafal-Garage12 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-09 15
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    2
    Jest jedna wtyczka ogólnie jak zapodam plaka to auto zapala trzyma oobroty równo ale gdy dodaje gazy strasznie klekocze i dymi wkręca się mułowato , na ciepłym zapala od strzała
     
  12. Moriss

    Moriss Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-09 13
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Lublin
    No to napewno PSG5. A pompa blokowana była podczas ustawiania rozrządu.
     
  13. Rafal-Garage12

    Rafal-Garage12 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-09 15
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    2
    Na kole pompy był znak według którego ustawiłem ją na 2 silniku - nie blokowałem jej
     
  14. Moriss

    Moriss Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-09 13
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Lublin
    Wypadało by zblokowac. Najlepiej jest to zrobić na delta phi
     
  15. Rafal-Garage12

    Rafal-Garage12 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-09 15
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    2
    Ale nawet jak by była przestawiona to nie kulałby na wolnych ?