1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Opel Astra G, rok 2000, 1,7dti isuzu. Problem z płynem chłodniczym.

Dyskusja w 'Chłodzenie silnika' rozpoczęta przez użytkownika przemek93, 6-04 11.

  1. przemek93

    przemek93 Nowy

    Dołączył:
    6-04 11
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam, w samochodzie ubywa i to sporo płynu chłodniczego (ok.5l na 2-3 tygodnie), przy tym mam za dużo oleju (tak z 0,5cm ponad maximum) ale olej jest w porzadku, żadne masło itp. Podstawialem pod silnik tekture żeby sprawdzić czy wycieka i nic nie zaobserwowałem, sucho. Zapala mi się kontrolka silnika przy jeździe na zimnym silniku. Mam tak, że przejade z 5 - 10 km zgasze i ponownie zapale samochod to juz kontrolka gaśnie. I nie wiem gdzie sie podziewa ten płyn, podobno jakby sie dostawal do oleju to od razu by sie z niego zrobilo maslo, a jak już mówiłem jest w porzadku, czysty. Prosze o pomoc co ewentualnie może go boleć. Dziekuje z góry za podpowiedzi.
  2. Rys00

    Rys00 Boss regionalny

    Dołączył:
    15-11 10
    Postów:
    114
    Docenione treści:
    10
    a dymek jaki z rury ? sprawdź też czy nie ma wycieku z nagrzewnicy czy sucho pod wykładzina
  3. przemek93

    przemek93 Nowy

    Dołączył:
    6-04 11
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    dymek normalny jak zawsze, pod wykładziną sucho. tylko wlasnie nie pokoi mnie to ze jest za duzo oleju. I masła zadnego w oleju nie ma wiec nie wiem
  4. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    5 253
    Docenione treści:
    699
    Miasto:
    PZ
    sprawdź czy masz wszystkie węże dokręcone bo ja ostatnio zapomniałem przykręcić węża do chłodnicy w cinkusiu ojca :p i ubywało dokładnie tyle samo płynu co u ciebie a jak auto stało pod domem to nie było żadnych śladów.
  5. maniek

    maniek Początkujący

    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    67
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    Woj. Łódzkie
    Jak przybywa oleju to wygląda to na uszczelkę głowicy lub samą głowicę.
  6. YaSIu

    YaSIu Uczestnik

    Dołączył:
    9-03 11
    Postów:
    284
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    Sandefjord, Norwegia
    Adres strony:
    Jak wygląda zbiorniczek płynu chłodzącego, nie ma w nim oleju??
    Przede wszystkim sczytaj błędy skoro zapala się kontrolka silnika. Te silniki bardzo często mieszają płyn z olejem i wcale nie musi się robić masło - jest kilka rzeczy do sprawdzenia:
    1. przede wszystkim sprawdź wszystkie węże itp, nagrzewnicę i wszystko co jest związane z układem chłodzenia na zewnątrz
    2. jak wszędzie będzie sucho to sprawdź chłodnicę oleju, ona może być nieszczelna i puszcza
    3. kolejna sprawa to do sprawdzenia uszczelka pod głowicą i do DOKŁADNEGO przejrzenia sama głowica - w samej głowicy są uszczelniacze wtrysków, zrobione one są z jakiegoś stopu aluminium i często korodują i przepuszczają płyn
    raphilen lubi to.
  7. ukasz_ns

    ukasz_ns Nowy

    Dołączył:
    17-04 11
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    radzę sprawdzić głowicę pod względem szczelności u specjalisty.
.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. olej w płynie chłodniczym astra 1.7 dti

    ,
  2. olej w ukladzie chlodzenia opel astra 1.7

    ,
  3. olej w chlodnicy opel astra g

    ,
  4. opel astra 1 7 dti kontrolka oleju,
  5. olej w układzie chłodzenia astra g