1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Opel Insignia 1.8 czy 1.6T

Dyskusja w 'Zakup samochodu' rozpoczęta przez użytkownika Aflofarm, 14-11 17.

  1. Aflofarm

    Aflofarm Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    99
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Garwolin
    Witam planuje kupić dla siebie opla insignie waham się między 1.8 140km a 1.6T 180km. Diesel całkowicie odpada, interesuje mnie tylko benzyna z możliwością założenia lpg. Jak jest z awaryjnością silnika 1,6 T. Bo w 1,8 to wiem że co jakiś czas trzeba regulować luzy zaworowe i regenerować gniazda zaworowe ale po zatym w miarę chodzi..
     
  2. Marcinglasgow

    Marcinglasgow Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-02 15
    Postów:
    91
    Docenione treści:
    15
    Ani jedno ano drugie. Wogule nie jedzie i pali ohu....a. Poszukaj 2.0turbo Spalanie podobne a radosc z jazdy duzo wieksza
     
  3. Mereth92

    Mereth92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-08 13
    Postów:
    98
    Docenione treści:
    11
    Do momentu kiedy nie trzeba wymienić turbiny albo martwić się o pęknięty ślizg łańcucha rozrządu nie wspominając o łożyskach w skrzyni biegów.
    Najlepszy do gazu będzie silnik 1.4 turbo ale on był baaardzo rzadko spotykany. W 1.6 i 1.8 problem jest z luzami zaworowymi więc może być ciężko z LPG
     
  4. Aflofarm

    Aflofarm Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    99
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Garwolin
    Jeśli chodzi o 2.0t to tam jest bezpośredni wtrysk paliwa także odpada... 1.6t i 1.8 jest na pasku także o slizg się nie martwię. Co do zaworów i łożysk w skrzyni to sobie to ogarne sam,także po warsztatach jeździć nie muszę z niczym a samemu to wiadomo zawsze można coś oszukać i przykompinować. Turbina to nie koniec świata... w porównaniu z ilością osprzętu w nowych dieslach..