1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Opisy usterek, kody błędów, schematy, instrukcje do mercedesa

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika łukaszmechanik, 14-04 12.

  1. brum brum

    brum brum Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    7-03 16
    Postów:
    544
    Docenione treści:
    80
    Miasto:
    daleko
    Może Vaccum pompa
     
  2. zyggy

    zyggy Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-04 12
    Postów:
    113
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    tarnów
    Sprawdzałem vacuometrem jest dobra
     
  3. brum brum

    brum brum Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    7-03 16
    Postów:
    544
    Docenione treści:
    80
    Miasto:
    daleko
    Cieżki temat... Ten intercooler tam nowy czy podmieniony, bo one lubiły przepuszczac przy wiekszym cisnieniu, a i vaccupompa powinna byc 100% sprawna. Pozostaja powtórne sprawdzenia jak masz SD, bo myśle, ze problemu ciagle należy szukac tam gdzie juz posprawdzane.
     
  4. zyggy

    zyggy Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-04 12
    Postów:
    113
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    tarnów
    Panowie! ecu podstawiło awaryjne parametry I te dane szaleją
     
  5. kleczunio

    kleczunio Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-06 16
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Trzebinia
    Witam posiadam mercedesa w204 2.2 diesel 2007 rok ,wczoraj wlozylem nosidełko na przednie siedzenie i wyskoczył mi błąd poduszki powietrznej. O co chodzi i co mam zrobić by znikł ?
     
  6. Markson43

    Markson43 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-05 14
    Postów:
    395
    Docenione treści:
    14
    Miasto:
    Rzeszów
    Coś z przewodami np. pod siedzeniem.
    1.A może mata się uszkodziła która jest po pupą.
    Szybko się dowiesz po diagnostyce.
    Tam jest milion poduszek.
     
  7. MRBAR

    MRBAR Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-06 16
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ostrow wilkopolski
    Witam . Mam nietypowa usterke. Mercedes c180 2002 2.0 silnik wolnossacy. Pewnego pieknego dnia zapalil sie check engine PO325. Czujnik jest sparwny (wymieniony na nowy :) ) . Silnik ma bardzo delikatne szarpniecia na wolnych obrotach ale na wyzsze obroty wchodzi normalnie. Zajmuje mu to do trzech uruchomien silnika zanim sie zapali ( juz po drugim jest jako oczekujacy). ''Badalem '' go paroma programami typu Easy OBd OBD Doctor itd. Wiem ze to nic pewnego , ale wszystkie pokazuja to samo . Wyprzedzenie zaplonu na 1 cyl wacha sie na wolnych obrotach pomiedzy 14 a 17. Przepustnica stoi w miejscu , przplywomierz zaczyna od 3 staje na mniej niz 2gr/s. Obrosty wachaja sie pomiedzy 750 a 770 na min. Swiece sa delikatnie okopcone - wszystkie. Lambde sprawdzalem jest sprawna i pokazuje zmienne napiecie . Dwie cewki wymienione fultr paliwa powietrza wsystkie swiece - przerwa 1mm. Jak sami wiedzicie auto jest niewiele warte wiec staram sie z tym walczyc sam ma ktos moze jakies pomysly? Dziekuje
     
  8. neik

    neik Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-02 15
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    A czy uzyskam tu pomoc na temat autobusu tourismo, chodzi mi o schemat elektryki kamery cofania do autobusu.
     
  9. leon 11

    leon 11 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-10 13
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Częstochowa
    Pewnie trzeba AAM ograć I procka wymienić :)
     
  10. andrzejmerc210

    andrzejmerc210 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-08 16
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Siedlce
    Witam.
    Wywala mi taki kod błędu P0105 ciśnienia bezwzględnego w kolektorze / Awaria obwodu ciśnienia barometryczneg:confused: co to może chodzić? Gdzie szukać?
    Auto Mercedes W210 silnik V6 M112941.
     
  11. brum brum

    brum brum Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    7-03 16
    Postów:
    544
    Docenione treści:
    80
    Miasto:
    daleko
    Czujnik cisnienia bezwzglednego , najlepeiej byłoby rzucic na SD i zobaczyc co pokazuje na bieżąco. Do sprawdzenie również połączenia przy czujniku, ewentualna podmianka jesli jest mozliwosc. (Wchodzi w tryb awaryjny??)
    Swoja drogą wszystkie te opisy chyba były juz w tym watku gdzies na poczatku.
     
  12. andrzejmerc210

    andrzejmerc210 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-08 16
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Siedlce
    No dzięki za info,sam podejrzewam czujnik tylko nie wiem który to jest bo przy silniku z przodu jest kilka czujników
    i nie wiem który to jest czy sam elektryczny czy podciśnieniowy, może jakaś fotka.
    ps. niestety silniki benzynowe MB nie są mocną stroną polskich wydań książkowych.
     
  13. brum brum

    brum brum Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    7-03 16
    Postów:
    544
    Docenione treści:
    80
    Miasto:
    daleko
    To jest e320??
     
  14. andrzejmerc210

    andrzejmerc210 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-08 16
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Siedlce
    Tak E320 V6 typ 112 941 lub inne określenie typu 210.065
     
  15. brum brum

    brum brum Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    7-03 16
    Postów:
    544
    Docenione treści:
    80
    Miasto:
    daleko
    Ok, jak stoisz przodem do auta to delikatnie po lewej na pasku kreci sie pompa wody, a nad nia rolka prowadzaca pasek i kiedy zerkniesz nad ta rolke to prawie bezposrednio nad nia (delikatnie w lewo) powinieneś zobaczyc czujnik. Wpieta jest tam kostka i dochodzi jeden wezyk od kolektora. Raczej nie powinienes go pomylic z innymi, a tak jak wyzej pisałem kiedy go juz zlokalizujesz sprawdz połączenia jak i sam wezyk.
     
  16. andrzejmerc210

    andrzejmerc210 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-08 16
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Siedlce
    Ok kojarzę ten czujnik,ale pójdę jutro bo teraz pada deszcz i ciemno się zrobiło.
    Wydawało mi się ze to może jest ten przyczepiony z przodu silnika do kolektora ssącego za pompą elektryczną doładowania powietrza.
    No cóż jutro sprawdzę je dokładnie. Zastanawiam sie czy akurat ten podany przez Ciebie nie jest zaworem podciśnienia,bowiem on się chyba łączy wężykami z przednimi zaworami egr, a zawór ciśnienia absolutnego kolektora powinien być pomiędzy przepustnicą a silnikiem.
    Na razie dzięki za pomoc.
     
    Ostatnio edytowano: 21-08 16
  17. brum brum

    brum brum Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    7-03 16
    Postów:
    544
    Docenione treści:
    80
    Miasto:
    daleko
    Jak Cie dobrze zrozumiałem, a chyba tak to ten, o którym mówisz powinien być dokładnie po lewej stronie od tego, którego szukasz.
     
  18. annmaco

    annmaco Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-04 16
    Postów:
    42
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Milton Keynes
    a ja mam pytanie czy na SD C4 da się gdzieś wpisać błąd np p0300 i wyjdzie opis błędu z manualem co robić?
     
  19. Krzysiek...

    Krzysiek... Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-10 16
    Postów:
    93
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kielce
    Ma ktoś może schemat elektryczny do Merca W114 280C, chodzi mi głównie o rezystory do aparatu zapłonowego
     
  20. sly0007

    sly0007 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-03 16
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Wroclaw
    jak naprawic mate w siedzeniu bo swieci mi srs. Posiadam w211 2003rok . Pozdrawiam i prosze o odpowiedziec