1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Ostrzeżenie przed sprzedawcą części - Miejscowość Nekla

Dyskusja w 'wielkopolskie' rozpoczęta przez użytkownika syntax, 11-11 14.

  1. syntax

    syntax Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-07 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Koleżanki koledzy
    Pragnę ostrzec Was przed zakupami na szrocie w miejscowości NEKLA oraz przed jakim kolwiek kontaktem i zakupami u użytkownika edpol19 na Allegro.
    Sposób podejścia do klienta jest wręcz skandaliczny z takim chamstwem buractwem i cwaniactwem nie spotkałem się jeszcze nigdy.

    28.10.2014 zakupiliśmy z kolegą Piotrem półoś przednią prawą Land Rover Freelander TD4 2001r wersja ze starszym ABS.

    Półoś dotarła do nas 30.10.2014 wieczorem
    Po wstępnych oględzinach niby była ok na przegubach leciutki luz ale w normie.
    Nie pasowało mi jednak trochę jest ułożenie więc telefon do sprzedawcy.

    Ależ proszę Pana na 100% wszystko sprawne auto na kołach przyjechało jestem absolutnie pewien że jest sprawna

    03.11.2014
    W Łodzi deszcz zacina no ale skoro półoś jest sprawna to montujemy.
    Oboje ja i kolega Piotr posiadamy uprawnienia i pokończone odpowiednie szkoły.
    Przy montażu już coś nam nie pasuje jakoś dziwnie się układa.
    Telefon do sprzedawcy .
    Sprzedawca już na początku dość ostro i oschle a kto to w ogóle montuje i pewnie my nie umiemy i jeszcze coś spier... a była na 100% dobra.
    Po informacji od kolegi Piotra że oboje mamy uprawnienia nieco inny ton żebyśmy na 100% wszystko sprawdzili bo na bank była dobra.

    Jazda próbna - Już po 300m wiadomo że jest coś nie tak wali okropnie jak by się miała skrzynia rozlecieć gorzej jak na starej oście.

    Kolejny telefon do sprzedawcy.
    Tu już ton był chamski - Nie umieliście założyć rozwaliliście a teraz mi kit wciskacie że sprzedałem uszkodzoną.

    Zaglądamy pod auto a półoś jak by się na przegubie przycierała.

    Zrobiło się ciemno odpuściliśmy auto na noc na kobyłkach stało.

    07.11.2014
    Kolega ponownie wyciąga ośkę mierzy porównuje i zonk wg naszych obliczeń ośka jest krzywa.
    Telefon do sprzedawcy.
    Panowie na 100% była dobra niemożliwe itp itd.

    Kolega informuje że kupi nowa ośkę bo ma już dość i jak na nowej będzie OK to tą odsyła i prosi o zwrot kasy.

    10.11.2014
    Rano jedziemy do Pabianic do S-Part kupujemy nowa ośkę All Makes.
    Wkładamy i ... jest idealnie 90km/h i mogę kierownicę puścić zero drgań stuków puknięć.

    Około 14 kolega dzwoni do sprzedawcy mówi jak jest.
    Sprzedawca arogancko informuje że mieliśmy 10 dni na zwrot jak coś by było nie tak a poza tym sami to montowaliście na pewno coś uszkodziliście itp.
    Zaprzyjaźniony rzeczoznawca ogląda ośkę i nie ma wątpliwości.
    Panowie ona jest z auta po ostrym dzwonie i jest krzywa poza tym zobaczcie osadzenie krzyżaka na frezach kule może i całe ale tu wszystko lata to jest złom panowie a nie część jak on mógł to w ogóle sprzedawać.
    Kolega ponownie próbuje 5 razy zadzwonić do sprzedawcy - sprzedawca nie odbiera telefonu.

    10 min później ja dzwonię ze swojej komórki odebrał od razu.
    Gdy tylko powiedziałem że dzwonię w imieniu kolegi natychmiast zmiana tonu że on dziś to nie pracuje i w ogóle to kolega nie może sam zadzwonić w swojej sprawie.
    Mówię że może jak by Pan odbierał telefony.
    On ale tłumaczę Panu że dziś nie pracujemy - Bzdura kłamstwo i jestem w stanie udowodnić że pracowali bo tego dnia inna osoba odbierała u niego cześć osobiście.
    Potem rzuca na mnie wyzwiskami i obelgami ze kim ja niby jestem że mieszam się w zakupy innych osób i że nie życzy sobie ode mnie telefonów.

    No więc poinformowałem kim jestem i co znaczę w środowisku Land Rovera i że lepiej będzie dla Niego jednak jak doprowadzi tą sprawę do końca przestanie kłamać.
    On na to cytuję " Po hu..a montowaliście część jak wiedzieliście że uszkodzona 10 dni minęło spier... Pan a jak będziesz do mnie dzwonił to zgłoszę że mnie nękasz.
    Próbowałem na spokojnie wyjaśnić że tylko dlatego nie robiliśmy zwrotu że 5 tak pięć razy zapewniał nas że cześć jest na 100% sprawna i osobiście ją sprawdzał.

    Poz tym nie ma czegoś takiego jak 10 dni
    Część była wadliwa od samego początku co potwierdził rzeczoznawca tym samym jest to niezgodność towaru z umową.

    Tutaj nastąpił ciąg wyzwisk i obelg pod adresem moim i kolegi że miejscowi menele poczuli by się zażenowani.

    Panie Maksymilianie takie słowa wobec klientów :wtf :S
    Ja części kupię gdzieś indziej - Pan w tym środowisku jest już raczej spalony.
    I proszę mi nie zarzucać stalkingu bo mam mocne dowody na to że pokazuje tylko ułamek prawdy z Pana skandalicznego zachowania a mógł bym zaszkodzić Panu o wiele bardziej.

    Chętnym udostępnię SMS i zapis z przeprowadzonych rozmów.
    Ostrzegam powyżej 18 lat.

    MAXIMPOL
    Maksymilian Fischer
    NIP: 789-162-57-44
    Chwałszyce 4, 62-330 Nekla
    email. edpol19@wp.pl
    tel. 889-802-414

    Od dziś na naszej czarnej forumowej liście.
     
  2. koksiu621

    koksiu621 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-08 12
    Postów:
    2 158
    Docenione treści:
    252
    Miasto:
    Kudowa-Zdrój
    Coś słabe te wasze uprawnienia albo do szkoły mieliście pod górkę :) skoro widzicie ze z towarem jest coś nie tak to się dokladnie sprawdza i odsyła , a nie rzeczoznawca dopiero wam niby mówi co i jak , nie bronie tu tego sprzedawcy ale jak dla mnie wy też źle podeszliście do tematu :) po drugie takie części kupuje się nowe
     
    kwiatekmaciek20 lubi to.
  3. syntax

    syntax Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-07 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Jeżeli ktoś bezczelnie kłamie że jeździło na ucie i było OK 5 razy zaklina się na wszystkie świętości że część jest na 100% sprawna to dlaczego mieli byśmy nie uwierzyć.
    A kupiona została używka jako rozwiązanie tymczasowe do wiosny kiedy to i tak IRD miało iść na pełną wymianę łożyskowania i uszczelnień + dwie nowe ośki.
     
  4. DariuszBorowiec

    DariuszBorowiec Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-07 17
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Legnica
    Zakupiłem w firmie Maximpol (edpol Nekla) napinacz pasa, przysłali towar uszkodzony. Po tygodniu próbowałem się skontaktować telefonicznie celem uzyskania informacji o zwrocie, odesłano mnie na maila, po kilku dniach dzwonię i dowiaduję się że nie umiem wysłać maila (zabawne), a później ze maile "czasem nie dochodzą" i mam wysłać go ponownie. Wysyłam, mijają kolejne dni, telefonicznie nie mogę uzyskać informacji jak mam załatwić zwrot, maile nadal "nie dochodzą". W końcu 15 dnia dostaję informację, że zwrot tylko w terminie 14 dni bo taki mają regulamin aukcji (którego nie było na aukcji bo użyli innego szablonu: http://allegro.pl/pt-cruiser-napina...FjM2JhZmM0YWZhNmM4NWRhNWI2MzlhM2QyNmZlMTE=))? Do tego brak kultury który opisał mój przedmówca i macie pełny obraz tej beznadziejnej firmy.

    Jakieś wnioski? ;)
    Dla mnie kpina, granie na czas żeby uniknąć przyjęcia uszkodzonego towaru...!
     
  5. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    923
    Docenione treści:
    114
    Miasto:
    Gdańsk
    rękojmia dwa lata i pisanie, że masz 14 dni może sobie w kakaowe oko wsadzić;]
     
    Autoelektronika lubi to.
  6. slawek1

    slawek1 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-01 12
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Świdnica
    Jakie to uprawnienia sa konieczne do montażu półosi ? I moze powiedz kim jestes w środowisku land roverbo noe słyszałem o tobie
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. chwałszyce 4 62-330 nekla

    ,
  2. chwałszyce 4 nekla

    ,
  3. chwalszyce 4

    ,
  4. chwałszyce 4,
  5. max chwalszyce