1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Passat b5- brak ogrzewania

Dyskusja w 'Ogrzewanie/klimatyzacja' rozpoczęta przez użytkownika Garage, 21-09 16.

  1. Garage

    Garage Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-01 14
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kielce
    Witam :) Nie mam ogrzewania w moim aucie. Weze od nagrzewnicy są gorące, a z kratek wentylacyjnych leci chłodne powietrze. Jest to Passat b5 1.9 tdi w climatronicu
     
  2. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 336
    Docenione treści:
    1 482
    Miasto:
    PZ
    Albo zacięta klapka od przełączania zimne-ciepłe albo nagrzewnica zatkana
     
  3. DrCars

    DrCars Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-02 12
    Postów:
    211
    Docenione treści:
    15
    Miasto:
    Suwałki
    Jeżeli dwa węże gorące tak samo to tylko i wyłącznie sprawa klapy.
     
  4. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    14 659
    Docenione treści:
    1 805
    Miasto:
    Sląsk
    klapki albo silniczek sterujący
     
  5. Garage

    Garage Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-01 14
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kielce
    Jak sprawdzić te klapki czy są sprawne?
     
  6. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    2 743
    Docenione treści:
    676
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    Podłącz kompa może ci podpowie gdzie jest problem
     
  7. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 336
    Docenione treści:
    1 482
    Miasto:
    PZ
    nieprawda
     
  8. DrCars

    DrCars Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-02 12
    Postów:
    211
    Docenione treści:
    15
    Miasto:
    Suwałki
    Dlaczego?
     
  9. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 336
    Docenione treści:
    1 482
    Miasto:
    PZ
    dlatego że jeśli lamelki są zatkane to mimo to płyn w tej nagrzewnicy przepływa poprzez zbiornik między króćcami (ta obudowa palstikowa)
     
  10. DrCars

    DrCars Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-02 12
    Postów:
    211
    Docenione treści:
    15
    Miasto:
    Suwałki
    To jaki sens miałyby lamelki? Płyn jak twierdzisz może przejść przez "zbiornik między króćcami". To jak wtedy oddawał by ciepło do auta??
     
  11. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 599
    Docenione treści:
    373
    Miasto:
    Pałac Kultury
    nie sądzę żeby była zatkana, drugi wąż powrotny byłby zimny albo chłodny.
    sprawdź klapę, niestety nurkowanie pod dechę...
     
    DrCars lubi to.
  12. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 336
    Docenione treści:
    1 482
    Miasto:
    PZ
    nie wiem, nie jest powiedziane że całość przechodzi przez otwór w zbiorniku, dopóki lamelki są drożne to przez nie też płyn przepływa, to chyba po to żeby był obieg, kiedyś jak wymieniłem nagrzewnicę w moim audi a4 b5 to starą rozebrałem właśnie z ciekawości, już jej nie mam więc nie pokażę
     
  13. DrCars

    DrCars Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-02 12
    Postów:
    211
    Docenione treści:
    15
    Miasto:
    Suwałki
    Zgadzam się.
     
  14. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    3 078
    Docenione treści:
    385
    Miasto:
    Szczecin
    Tak jak "arni" mówi silniczki od klap uszkodzone.
     
  15. Garage

    Garage Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-01 14
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kielce
    Do układu chłodzenia wlałem K2 Radiator. Po przepłukaniu układu i zalaniu nowym płynem przez kilka sekund leciało cieple powietrze a później znów zimne. Taka sytuacja działa się przez kilka dni. Teraz ciągle wieje zimne powietrze
     
  16. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 336
    Docenione treści:
    1 482
    Miasto:
    PZ
    nie no nurkować pod dechę może :) zanim ją ściągnie... jest jeszcze jeden temat, u mnie w klapach były dziury, to taka dziwna konstrukcja niemców, pozaklejałem je siką i taśmą, trzyma do dziś ... [​IMG]

    syfa pudrem nie wyleczy ...
     
  17. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 599
    Docenione treści:
    373
    Miasto:
    Pałac Kultury
    sprawdź na klimatroniku(przy włączonym zapłonie i wyłączonym silniku żebyś słyszał) czy przełączając nawiewy słychać pracę silniczków, sterowanie ciepłe zimne też powinno być słychać, ale musi być cisza jak makiem zasiał...
     
  18. DrCars

    DrCars Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-02 12
    Postów:
    211
    Docenione treści:
    15
    Miasto:
    Suwałki
    Najlepiej zrobić test klimatronika i wszystko jasne.
     
  19. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 336
    Docenione treści:
    1 482
    Miasto:
    PZ
    racja, od tego się zaczyna jeśli ma czym
     
    DrCars lubi to.
  20. DrCars

    DrCars Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-02 12
    Postów:
    211
    Docenione treści:
    15
    Miasto:
    Suwałki


    Nie jestem pewny czy widać link powyżej bo mi nie wyświetla.
     
    arni_poznań lubi to.