1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Passat B5 FL 1.8T brak mocy błędy 16683 i 17536

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika boulie20, 11-01 17 o 0:27.

  1. boulie20

    boulie20 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gdańsk
    Witam, po ostatnich mrozach moje auto z dnia na dzień straciło moc. Po podłączeniu pod komputer, wyskoczyły błędy 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached oraz 17536 - Fuel Trim Bank 1 Mult System too Lean po skasowaniu błędów, auto nadal nie odzyskuje mocy. Gdzie można szukać przyczyn tych błędów, co posprawdzać?.
    Passat B5 Fl 2004r. 1.8T + chip, LPG Brc sequent 32
     
  2. buli.31

    buli.31 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    30-09 13
    Postów:
    188
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    BYDGOSZCZ
    Jakie jest ciśnienie doładowania w parametrach
     
  3. matiz1611

    matiz1611 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    17-09 16
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Nowy Scz
    Adres strony:
    Zrob logi i wrzuc to cos pomyslimy
     
  4. boulie20

    boulie20 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gdańsk
  5. boulie20

    boulie20 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gdańsk
    Po dluższej jeździe po mieście moc, jak by wróciła lecz nadal chyba nie pełna.
     
  6. buli.31

    buli.31 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    30-09 13
    Postów:
    188
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    BYDGOSZCZ
    Przyczyn problemów z mocą może być wiele (turbo przepływomierz nieszczelny dolot n 75 ) bez podglądu w parametry lub logów nikt Ci nic nie wywróży
     
  7. Grzegorz23011971

    Grzegorz23011971 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    18-11 14
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Olsztyn
    Sprawdź wężyki podciśnienia może któryś pękł lub przymarzł. Ostatnio robiłem O2 paliła jak smok po otwarciu maski i przejrzeniu wężyków jeden był nadłamany przy wejściu do elektrozaworu.
     
  8. boulie20

    boulie20 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gdańsk
    Pojutrze mam wolne to posprawdzam dokładnie te wężyki i zawór N75, póki co auto dobrze jeździ lecz, pozostał błąd 17536 który ciągle powraca.