1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Passat b5 lift 1.9 tdi 130 kM ciezko pali

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Rash'u, 19-10 13.

  1. Rash'u

    Rash'u Uczestnik

    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    380
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    jak w temacie . passat kreci 5 min i dopiero zapala lub powoli zaczyna lapac i jak zlapie chodi idealnie.
    vrak jakichkolwiek innych objaw. pozniej juz pali na dotyk. a noi podczas dlugie krecenia wyswietla sie stop na desce i jest napisane oldruck motror aus . na vagu brak jakichkoliek bledow w sterowniku nie ma nic.
  2. RoyMaster

    RoyMaster Nowy

    Dołączył:
    18-10 13
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    1
    Eee
    Ostatnio edytowano: 19-10 13
    Rash'u lubi to.
  3. inodiag

    inodiag Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    1 757
    Docenione treści:
    253
    Miasto:
    Dąbrowa Biskupia
    tam nie ma listwy ...:confused:
    zapewne paliwo schodzi jak wino z balona :D
    jeszcze z rana po długim postoju daj mu plaka i zobacz czy załapie od razu
  4. Rash'u

    Rash'u Uczestnik

    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    380
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    dlatego kliknalem lubie to hah xd myslisz ze paliwo sie cofa?
    jaka by mogla byc tego przyczyna? wyciekow brak.
  5. Ondraszek

    Ondraszek Początkujący

    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    141
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Silniki 1.9 tdi maja to do siebie,że silnik nie załapie jeśli rozrusznik nie uzyska odpowiednich obrotów,by zlikwidować tę specyfikę trzeba przeprogramować kompa tak,by zlikwidować tę blokadę.To też trzeba brać pod uwagę.
  6. Rash'u

    Rash'u Uczestnik

    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    380
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    skoro fabryka tak wypuscila jak jest to znaczy ze tak ma byc i nie ma sensu ingerowac w ustawienia fabraczyne. chodzil wiec ma chodzic.
  7. Ondraszek

    Ondraszek Początkujący

    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    141
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Ja nie piszę co masz,a czego nie masz zrobić,ja tylko informuję o tej specyfice,która wymaga od rozrusznika idealnej kondycji,jeśli kręci tak jak powinien,czyli bardzo żwawo,to problem może leżeć gdzieś indziej,zacznij od rozrusznika jednak,bo będziesz błądził.
  8. arni_warbus

    arni_warbus Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    4 526
    Docenione treści:
    563
    Miasto:
    PZ
    zapewne jest napisane - OELDRUCK MOTOR AUS - to znaczy że ciśnienie oleju jest za niskie i masz zgasić silnik
  9. inodiag

    inodiag Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    1 757
    Docenione treści:
    253
    Miasto:
    Dąbrowa Biskupia
    przy długim kręceniu tak jest , to normalne ...
    tym kom. o ciśn. oleju nie przejmuj sie
  10. Rash'u

    Rash'u Uczestnik

    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    380
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    wiem wiem wlasnie ze tym mozna sie nie przejmowac ale pytanie dlaczego tak ciezko pali.
  11. GSS

    GSS Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    21-06 12
    Postów:
    416
    Docenione treści:
    32
    Miasto:
    Busko
    a mi sie zdaje, ze sie zapowietrza poprostu bo pewnie pozniej pali od strzala
  12. inodiag

    inodiag Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    1 757
    Docenione treści:
    253
    Miasto:
    Dąbrowa Biskupia
    może syf w zbiorniku...
  13. Rash'u

    Rash'u Uczestnik

    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    380
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    no dokladnie jak juz zalapie to pozniej pali od strzala.
  14. koksiu621

    koksiu621 Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    21-08 12
    Postów:
    1 519
    Docenione treści:
    148
    Miasto:
    Kudowa-Zdrój
    a może któryś wtrysk leje
  15. Mesiek

    Mesiek Początkujący

    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    92
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    PLE
    Kolego może kodem silnika zarzucisz? Coś mi się wydaje że ten silnik to jest na pompowtryskach? Jeśli tak to proponuje sprawdzić zasilanie lub dziełanie pomocniczej pompy zasilającej w zbiorniku(elektryczna pompa) pozatem wymienić filtr paliwa jeżeli nie wiadomo kiedy był zmieniany lub wymienić na kolejny jeżeli był niedawno wymieniany i od tego momentu zaczeły się problemy. Powodzenia
  16. szymon2121

    szymon2121 Początkujący

    Dołączył:
    20-06 12
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    PIASECZNO
    sprawdź kąt wtrysku ......

    Załączone pliki:

  17. szymon2121

    szymon2121 Początkujący

    Dołączył:
    20-06 12
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    PIASECZNO
    również sprawdź grupę 7 na vagu zanim go odpalisz może któraś temperatura oszukuje
  18. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    457
    Docenione treści:
    52
    Miasto:
    Szczecin
    Paliwo w jakiej stacji jest tankowane,jaki przebieg ?
  19. Rash'u

    Rash'u Uczestnik

    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    380
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    NIE WIEM NIE pytalem gdzie tankuje. przebieg 330 tys
  20. buli.31

    buli.31 Nowy

    Dołączył:
    30-09 13
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    BYDGOSZCZ
    Miałem podobnie w pasacie tdi awx walniety był czujnik temperatury wody zdejmnij wtyczke z tego czujnika wtedy swiece grzeją koło 20 sekund i sprubuj odpalić
.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. passat b5 fl 1.9 tdi 130km opinie

    ,
  2. passat b5 1.9 tdi ciężko odpala

    ,
  3. czujnik temperatury paliwa passat b5 1.9 tdi

    ,
  4. nowy rozrusznik wv passat b5 1.9 130 km,
  5. forum passat b5,
  6. czujnik temperatury passat b5 1 9 130KM,
  7. 1.9 130 km ciężko pali na cieplym,
  8. passat tdi 130km osiagi,
  9. passat b5 fl 130km ciezko pali ciepły,
  10. kondycja wtryskow passat b5,
  11. passat b5 lapie ale ni zapala,
  12. czujnik temperatury oleju Passat b5 fl,
  13. jak wyjac rozrusznik z passata b5 fl tdi 130km,
  14. passat odpala po dłuższym kręceniu,
  15. jak wyjąć rozrusznik passat b5 1.9 tdi 130km,
  16. czujnik temperatury passat b5,
  17. passat 1.9 tdi 130km nie pali na cieplo,
  18. passat 1.9 tdi 130km opinie,
  19. passat 130 km,
  20. passat 1.9 tdi silnik forum pompo wtryskiwacze