1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Passat b5 lift 1.9 tdi 130 kM ciezko pali

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Rash'u, 19-10 13.

  1. Rash'u

    Rash'u Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    56
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    jak w temacie . passat kreci 5 min i dopiero zapala lub powoli zaczyna lapac i jak zlapie chodi idealnie.
    vrak jakichkolwiek innych objaw. pozniej juz pali na dotyk. a noi podczas dlugie krecenia wyswietla sie stop na desce i jest napisane oldruck motror aus . na vagu brak jakichkoliek bledow w sterowniku nie ma nic.
     
  2. RoyMaster

    RoyMaster Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    18-10 13
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    1
    Eee
     
    Ostatnio edytowano: 19-10 13
    Rash'u lubi to.
  3. inodiag

    inodiag Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    2 253
    Docenione treści:
    292
    Miasto:
    Dąbrowa Biskupia
    tam nie ma listwy ...:confused:
    zapewne paliwo schodzi jak wino z balona :D
    jeszcze z rana po długim postoju daj mu plaka i zobacz czy załapie od razu
     
  4. Rash'u

    Rash'u Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    56
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    dlatego kliknalem lubie to hah xd myslisz ze paliwo sie cofa?
    jaka by mogla byc tego przyczyna? wyciekow brak.
     
  5. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    548
    Docenione treści:
    30
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Silniki 1.9 tdi maja to do siebie,że silnik nie załapie jeśli rozrusznik nie uzyska odpowiednich obrotów,by zlikwidować tę specyfikę trzeba przeprogramować kompa tak,by zlikwidować tę blokadę.To też trzeba brać pod uwagę.
     
  6. Rash'u

    Rash'u Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    56
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    skoro fabryka tak wypuscila jak jest to znaczy ze tak ma byc i nie ma sensu ingerowac w ustawienia fabraczyne. chodzil wiec ma chodzic.
     
  7. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    548
    Docenione treści:
    30
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Ja nie piszę co masz,a czego nie masz zrobić,ja tylko informuję o tej specyfice,która wymaga od rozrusznika idealnej kondycji,jeśli kręci tak jak powinien,czyli bardzo żwawo,to problem może leżeć gdzieś indziej,zacznij od rozrusznika jednak,bo będziesz błądził.
     
  8. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 476
    Docenione treści:
    1 514
    Miasto:
    PZ
    zapewne jest napisane - OELDRUCK MOTOR AUS - to znaczy że ciśnienie oleju jest za niskie i masz zgasić silnik
     
  9. inodiag

    inodiag Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    2 253
    Docenione treści:
    292
    Miasto:
    Dąbrowa Biskupia
    przy długim kręceniu tak jest , to normalne ...
    tym kom. o ciśn. oleju nie przejmuj sie
     
  10. Rash'u

    Rash'u Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    56
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    wiem wiem wlasnie ze tym mozna sie nie przejmowac ale pytanie dlaczego tak ciezko pali.
     
  11. GSS-Daniel

    GSS-Daniel Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    21-06 12
    Postów:
    1 203
    Docenione treści:
    168
    Miasto:
    Busko
    a mi sie zdaje, ze sie zapowietrza poprostu bo pewnie pozniej pali od strzala
     
  12. inodiag

    inodiag Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    2 253
    Docenione treści:
    292
    Miasto:
    Dąbrowa Biskupia
    może syf w zbiorniku...
     
  13. Rash'u

    Rash'u Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    56
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    no dokladnie jak juz zalapie to pozniej pali od strzala.
     
  14. koksiu621

    koksiu621 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-08 12
    Postów:
    2 161
    Docenione treści:
    253
    Miasto:
    Kudowa-Zdrój
    a może któryś wtrysk leje
     
  15. Mesiek

    Mesiek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    277
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    PLE
    Kolego może kodem silnika zarzucisz? Coś mi się wydaje że ten silnik to jest na pompowtryskach? Jeśli tak to proponuje sprawdzić zasilanie lub dziełanie pomocniczej pompy zasilającej w zbiorniku(elektryczna pompa) pozatem wymienić filtr paliwa jeżeli nie wiadomo kiedy był zmieniany lub wymienić na kolejny jeżeli był niedawno wymieniany i od tego momentu zaczeły się problemy. Powodzenia
     
  16. szymon2121

    szymon2121 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-06 12
    Postów:
    104
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    PIASECZNO
    sprawdź kąt wtrysku ......
     

    Załączone pliki:

  17. szymon2121

    szymon2121 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-06 12
    Postów:
    104
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    PIASECZNO
    również sprawdź grupę 7 na vagu zanim go odpalisz może któraś temperatura oszukuje
     
  18. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    3 457
    Docenione treści:
    457
    Miasto:
    Szczecin
    Paliwo w jakiej stacji jest tankowane,jaki przebieg ?
     
  19. Rash'u

    Rash'u Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-03 13
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    56
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    NIE WIEM NIE pytalem gdzie tankuje. przebieg 330 tys
     
  20. buli.31

    buli.31 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    30-09 13
    Postów:
    262
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    BYDGOSZCZ
    Miałem podobnie w pasacie tdi awx walniety był czujnik temperatury wody zdejmnij wtyczke z tego czujnika wtedy swiece grzeją koło 20 sekund i sprubuj odpalić
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. 1.9 tdi ciezko pali

    ,
  2. 1.9 tdi ciężko odpala

    ,
  3. 1.9 tdi 130km ciezko pali

    ,
  4. voldzwagen pasat po lifcie,
  5. passat b5 tdi ciezko pali po dlugiej przerwie,
  6. przyczyny niezwawego 1.9 tdi,
  7. ciężko pali tdi,
  8. passat b5 fl 1.9 tdi 130km problem z odpalaniem,
  9. passat 1.9tdi ciezko odpala ,
  10. szaran 1.9 tdi nie odpala po dlugim pistoju,
  11. passat 130 na zimnym coezko pali,
  12. dlaczego passat b5 ciezko pali jak jest zimny?,
  13. scharan 1.9tdi 130 km ciezko pali po nocy,
  14. cofa sie paliwo passat b5fl 130km,
  15. mam dizla 1.9 i mi czasami zimny cieszko pali