1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Passat b6 2.0 tdi rozrzad

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika medard-auto, 19-03 12.

  1. medard-auto

    medard-auto Uczestnik

    Dołączył:
    12-02 12
    Postów:
    152
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    PL wschodnia
    witam wlasnie dobieram sie do rozrzadu w passacie 2.0 tdi BKP 2008r . urwala sie szpilka od napinacza paska rozrzadu ,moje pytanie jest takie, czy jest jakas szansa na to ze zawory sa nie pogiete.
     
  2. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    5 540
    Docenione treści:
    746
    Miasto:
    PZ
    są szanse, jesli pasek nie przeskoczył, kiedys mialem przypadek ale w benzynowym passacie że urwał sie napinacz, ten hydrauliczny i nie pogieło zaworów, załóż pasek odpal i bedziesz wiedział
     
  3. slawi28

    slawi28 Uczestnik

    Dołączył:
    17-03 12
    Postów:
    255
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    Buxtehude hamburg
    Adres strony:
    zaloz pasek . wykrec wtryski i pszekrec go recznie jezeli poczujesz wieckszy opor to jakis zawor sie zawjesil...
    niechce straszyc ale w 90% sa pokszywione......
    w dizlach jest duzy skok tloka.......
    albo zciagnij kolektor zsacy ustaw tak aby zawor byl zamkniety i zalej go benzyna jak pszecieka to wjesz co robic
    Ps. ja bym glowice i tak sciagnol klijent i tak zaplaci a wtedy masz pewnosc....
     
  4. medard-auto

    medard-auto Uczestnik

    Dołączył:
    12-02 12
    Postów:
    152
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    PL wschodnia
    witam ustawilem walki i wal na znaki zalozylem pasek ,i go pale a on zapalil na dotyk, wiec wszystko do kupy poskladalem i proba . A tu problem on do 3000 tys sie kreci i dalej nic , a z tylu dymu tyle ze swiata nie widac ,jutro bede mial chwile to bede szukal dalej.a jeszcze podlaczylem kts i jest blad przeplywomierza jutro sie odezwe co dalej
     
  5. medard-auto

    medard-auto Uczestnik

    Dołączył:
    12-02 12
    Postów:
    152
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    PL wschodnia
    okazalo sie ze na walku dolotowym polamalo 4 dzwigienki ,i latal na 12 zaworach . mam tylko nadzieje ze to tylko tyle
     
  6. charlie

    charlie Nowy

    Dołączył:
    27-08 13
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Wielkopolska
    Witam , mam identyczny problem w swoim pasku 2.0 tdi bkp . Mam ptanie do kolegi jak potoczyła sie dalej sprawa ??
     
  7. medard-auto

    medard-auto Uczestnik

    Dołączył:
    12-02 12
    Postów:
    152
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    PL wschodnia
    Witam. Wymieniłem krzywki i udało się bez zdiecia głowicy
     
  8. charlie

    charlie Nowy

    Dołączył:
    27-08 13
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Wielkopolska
    Dzieki bede probował ale nie wiem jak sie to skonczy bo nie moge wydostac reszty szpilki..
     
  9. medard-auto

    medard-auto Uczestnik

    Dołączył:
    12-02 12
    Postów:
    152
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    PL wschodnia
    A szpilka to od napinacza się utrwala?
     
  10. autozibi

    autozibi Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    18-01 13
    Postów:
    2 062
    Docenione treści:
    353
    Miasto:
    Sanniki
    Nie chcę się wymądrzać ale jednak zdjął bym głowice i wymienił te zawory co połamało dźwigienki.
    Doświadczyłem to na własnej skórze :( niestety ....
    W moim przypadku w innym silniku na pasku rozrządu urwało się 6 zębów.
    Klient płakał więc najpierw założyłem pasek i sprawdziłem ile zaworów się pogięło.
    Wymieniłem dźwigienkę na jednym zaworze.
    Na moje nieszczęście silnik zapalił i kompresja była ok. Więc pomyślałem po co ściągać głowice skoro silnik "chodzi" prawidłowo .
    Moja sielanka trwała tylko 3 tygodnie . Urwał się trzonek zaworu na tym co wcześniej wymieniłem dźwigienkę.
    Zawór wpadł do cylindra i resztę to już wiecie.
    Niestety to MOJA WINA BYŁA ponieważ chciałem zdjąć głowicę ale miałem miękkie serce :p
     
    GregorLen lubi to.
  11. charlie

    charlie Nowy

    Dołączył:
    27-08 13
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Wielkopolska
    Tak szpilka od napinacza nieszczesliwa m8 x 1,25 . Niby w tym silniku sa zawory prostopadle do tłokow ... ale mysle ze trzeba wywalic głowice i zrobic wszystko niestety
     
  12. medard-auto

    medard-auto Uczestnik

    Dołączył:
    12-02 12
    Postów:
    152
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    PL wschodnia
    Zrobisz jak uważasz, od tamtej pory minęło ponad rok i nadal auto jeździ i nic złego się nie dzieje.
     
  13. charlie

    charlie Nowy

    Dołączył:
    27-08 13
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Wielkopolska
    Cztery dzwigienki połamane cztery pękniete i 8 wygiętych ... cztery zawory wymiana . Lepiej jednak zdjac głowice i sprawdzic co tam zmielone ..
     
  14. medard-auto

    medard-auto Uczestnik

    Dołączył:
    12-02 12
    Postów:
    152
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    PL wschodnia
    To u mnie było więcej szczęścia :)
     
  15. GregorLen

    GregorLen Uczestnik

    Dołączył:
    11-01 12
    Postów:
    135
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Małopolska
    autozibi spotkałem podobny przypadek. Trafiło do mnie auto z zablokowanym silnikiem, urwał się zawór w miejscu zabezpieczenia klinkami i wpadł na dól. Okazało się, że była jakaś awaria rozrządu pół roku wcześniej i inny mechanik wymieniał pasek, którąś szklankę i chyba któryś zawór. Być może ten zawór też dostał tłokiem ale go nie skrzywiło i został.
     
.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. wymiana rozrządu passat b6

    ,
  2. wymiana rozrządu passat b6 2.0 tdi

    ,
  3. passat b6 wymiana rozrządu

    ,
  4. passat b6 rozrząd,
  5. rozrząd passat b6 2.0 tdi,
  6. koszt wymiany rozrzadu passat b6,
  7. ile kosztuje wymiana rozrządu passat b6,
  8. cena wymiany rozrzadu passat b6,
  9. rozrzad passat b6 2.0tdi,
  10. passat b6 rozrzad koszt,
  11. jak wymienić rozrząd passat b6,
  12. wymiana rozrządu w passacie b6,
  13. ile kosztuje wymiana rozrzadu w passacie b6,
  14. wymiana rozrządu 2.0 tdi,
  15. co ile wymiana rozrządu passat b6 2.0tdi,
  16. wymiana paska rozrządu vw passat b6 2.0 tdi,
  17. wymiana rozrządu vw passat b6 2.0 tdi,
  18. passat b6 wymiana rożrządu cena,
  19. wymiana paska rozrządu w passacie b6,
  20. ustawienie rozrządu passat b6 2.0 tdi