1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

peugeot 207 1.6 hdi

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika Marcinnnnnnn, 22-02 17.

  1. Marcinnnnnnn

    Marcinnnnnnn Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-02 17
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruda śl.
    Witam,mam problem tym peugeotem :/
    Mianowicie silnik ciężko odpalić i słabo na biegu jałowym.
    Nie zawsze to występuje,silnik chodzi normalnie gdy potrzymam go na obrotach lub się nim przejadę,a jak zostawię go na wolnych obrotach na dłuższą chwilę,to czasem chodzi coraz gorzej (tylko na biegu jałowym) czyli chodzi nie równo ,aż w końcu gaśnie i trzeba użyć plaka by go ponownie odpalić i trzymać kilka min na obrotach by nie zgasł.
    sterownik delphi
    brak błędów na komputerze
    w baku cysto
    Ciśnienie na listwie na odpalonym dobre,280bar-300 bar bieg jałowy,ogólnie parametry na listwie zbliżone do żądanego.
    robiłem też badanie przelewów na wtryskach i też bylo ok
    wymienione piny czujnika ciśnienia na listwie
    Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
     
  2. Auto-Guma

    Auto-Guma Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    14-04 16
    Postów:
    289
    Docenione treści:
    23
    Miasto:
    Wrocław
    Adres strony:
    sprawdź EGR i dolot, ewentualnie rozrząd
     
  3. Marcinnnnnnn

    Marcinnnnnnn Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-02 17
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruda śl.
    egr i rozrząd te sprawdzałem, zapomniałem dopisać.
     
  4. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    4 332
    Docenione treści:
    1 129
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    Wtryski na stół i do sprawdzenia.
     
  5. lukaszesz

    lukaszesz Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 13
    Postów:
    343
    Docenione treści:
    20
    Miasto:
    poznań
    Rozumiem ze wszstie proste rzeczy sprawdzone ?? nie szczelności w układzie ? filtr? i takie tam ? czym to sprawdzasz ze nie ma błedów? Jesli wszystko sprawdziłeś to tak jak misiek pisze wtryski na maszynę. sprawdź tez regulator ciśnienia na pompie (najlepiej podmianka )
     
  6. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    1 446
    Docenione treści:
    168
    Miasto:
    Lubliniec
    Może rozłóż na czynniki pierwsze dolot. Ja już reklamowke wyciągnąłem z intercoolera
     
  7. maxsslko

    maxsslko Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    30-11 14
    Postów:
    2 773
    Docenione treści:
    292
    Walnieta klapa gaszaca, odepnij przeplywke sprawdz czy sa jakies zmiany. No i pewnie wtryski kaput:D
     
  8. Marcinnnnnnn

    Marcinnnnnnn Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-02 17
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruda śl.
    Tak filtr paliwa jest nowy,dolot sprawdzony,nieszczelności w układzie również
    Błędy sprawdam CDIF/3
    Bez przepływki chodzi tak samo.
    Według danych na cdif samochód na biegu jałowym ma bardzo rozbieżne wartości korekcji wtrysku,czy to jest normalne?
    przykładowo
    1.045 mg/cykl
    -5.009 mg/cykl
    789mg/cykl
    2.489mg/cykl
    Chyba jednak bede musiał wyciągać pompę i sprawdzić regulator wydatku paliwa a potem wtryski.
    Czujnik wysokiego ciśnienia na listwie może być prycyną?
     
  9. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    4 332
    Docenione treści:
    1 129
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    Jak chcesz zaoszczędzić czas to zrób tylko punkt drugi. W pompie nic nie znajdziesz, poza straconym czasem.
     
  10. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 772
    Docenione treści:
    409
    Miasto:
    Pajac Kultury
    czy ty po tych korektach nie widzisz że wtryski masz do roboty? 2i3 na pewno a i 4 też nie za tęgi...
    Szefo dobrze pisze a ty kombinujesz...
    WTRYSKI na stół...większych liter nie ma żebyś zrozumiał.
    A zrobisz jak uważasz. Pompa podaje 280-300bar i wszystko w temacie...
     
  11. lukaszesz

    lukaszesz Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 13
    Postów:
    343
    Docenione treści:
    20
    Miasto:
    poznań
    Ja bym sprawdził te wtryski !!!!
     
  12. Marcinnnnnnn

    Marcinnnnnnn Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-02 17
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruda śl.
    Ok,poczytałem na ten temat i zrozumiałem.Wyciągam wtryski i daje do sprawdenia/regeneracji.
     
  13. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    1 446
    Docenione treści:
    168
    Miasto:
    Lubliniec
    Przed ponownym montażem gniazda musisz zrobic na przysłowiową pipe aniola i nowe podkładki
     
  14. dejot43

    dejot43 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    1 837
    Docenione treści:
    252
    Miasto:
    Olsztyn
    Delphi, więc wtryski na stół, pompa do rozbiórki w celu sprawdzenia, czy nie sypie opiłkami. Nie radzę zakładać nowych wtrysków bez sprawdzenia stanu pompy.
     
  15. lukaszesz

    lukaszesz Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 13
    Postów:
    343
    Docenione treści:
    20
    Miasto:
    poznań
    To fakt z tymi opiłkami.
     
  16. Marcinnnnnnn

    Marcinnnnnnn Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-02 17
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruda śl.
    póki co nie potrafię wyciągnąć jednego wtrysku :/ wyciągnąłem 3 specjalnym przyrządem i największym z możliwych ciężarków i szło strasznie,ale jeden dalej siedzi ;/ gwint w gniezdzie reduktora się już krzywi... chyba będę musiał głowicę ściągać.Nie mam już pomysłu.
     
  17. Adam_ntp

    Adam_ntp Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    269
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Pruszków
    zalej go dziada płynem hamulcowym na noc, czasami pomaga.
     
  18. lukaszesz

    lukaszesz Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 13
    Postów:
    343
    Docenione treści:
    20
    Miasto:
    poznań
    płyn hamulcowy albo ja robię tez ze zalewam ropa i nasączone szmaty na nim zostawiam
     
  19. Adam_ntp

    Adam_ntp Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    269
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Pruszków
    też można, ale jak bardzo uparty to nic nie da
     
  20. mar.wo

    mar.wo Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    13-05 13
    Postów:
    941
    Docenione treści:
    173
    Miasto:
    Racibórz
    Adres strony:
    Najlepsza do tego nafta, zalej wieczorem a rano próbuj odkręcić. Możeesz przed odkręcaniem opukać to też pomaga.