1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Peugeot 307 2.0 HDI dane korekty wtrysku

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika makiusz10, 15-11 13.

  1. makiusz10

    makiusz10 Początkujący

    Dołączył:
    9-07 11
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Birmingham-Lublin
    Witam,
    Panowie potrzebuje danych dotyczących prawidłowych dawek korekty wtrysku (jak w książce piszą).

    U mnie:
    Cylinder 1 / -0,95 mm3/suw
    Cylinder 2 / 0,53 mm3/suw
    Cylinder 3 / 0.14 mm3/suw
    Cylinder 4 / -0,02 mm3/suw
    oraz
    wyliczona dawka paliwa 9.36 mm3/suw

    Dodam, że auto po odpaleniu na zimnym przez okoła 3 minuty chodzi jak traktor.
    Pozdrawiam
  2. ludo44

    ludo44 Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    28-11 11
    Postów:
    2 130
    Docenione treści:
    252
    Korekty masz dobre, tu bym się wtrysków nie czepiał. Przy znacznie większych odchyłkach silnik powinien pracować równo.
  3. old1977

    old1977 Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    20-01 13
    Postów:
    624
    Docenione treści:
    87
    chodzi nie równo czy głośno?
  4. makiusz10

    makiusz10 Początkujący

    Dołączył:
    9-07 11
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Birmingham-Lublin
    nie równo pracuje, wiecej pali oraz na zimnym puszcza niebieski dymek. W ten weekend wezme się za niego i napisze co, gdzie i z czym.
    Pozdrawiam
  5. old1977

    old1977 Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    20-01 13
    Postów:
    624
    Docenione treści:
    87
    ja zerknąłbym na zawór wydatku może na sitku jakiś syf,no i bym zrobił test na przelewy dla świętego spokoju.Chek świeci?
  6. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    573
    Docenione treści:
    72
    Miasto:
    Szczecin
    Bosch czy Simens ?
  7. mathiass

    mathiass Uczestnik

    Dołączył:
    1-10 11
    Postów:
    523
    Docenione treści:
    50
    2ka jest z tego co pamietam na siemens
  8. makiusz10

    makiusz10 Początkujący

    Dołączył:
    9-07 11
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Birmingham-Lublin
    I po problemie.
    Wymienione:
    -filtr paliwa
    - filtr powietrza
    - miedziane podkładki wtryskiwaczy
    - świece żarowe
    - "magiczny specyfik" za pare groszy do "czyszczenia" wtrysków dolany do paliwa
    Oraz wypalony PDF.
    Autko odzyskało moc, nie kopci i nie szarpie na zimnym (jak narazie).
    PS. przelewy wyszły OK

    Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za podpowiedzi
  9. makiusz10

    makiusz10 Początkujący

    Dołączył:
    9-07 11
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Birmingham-Lublin
    Witam wszystkich. Muszę niestety odgrzebać temat.
    Auto wróciło z tym samym problemem co wcześniej a nawet jest gorzej. Czytać powyzej.
    Powiem szczerze, że brak mi już nerwów i pomysłu do tego ...(cenzura).
    Zero błędów na kompie, jest jeden ale to wina softu w tych Pug-ach bo nie ma w tym silniku czujnika temp. oleju (Błędna informacja o temperaturze oleju silnika).
    Prametry czasu rzeczywistego w normie (auto po rozgrzaniu działa poprawnie).
    Spalanie w mieście na poziomie 7,5-8 litra w trasie 5-6litra, zależy od nogi.
    Wyczyszczony dolot oraz EGR, syfu tam było chyba z 2 kg oraz praktycznie zerowy przelot.
    Podmieniony regulator ciśnienia na pompie CR oraz wtrysk który za bardzo mi się nie podobał (mała różnica w przelewach).
    Sprawdzona wstępna pompka paliwa w baku.
    Już nie wspominam o czujnikach, wtyczkach, złaczkach itd itp.
    Peugeot 307 SW,2003 rok, 2.0hdi, 110HP, układ BOSCH, Przebieg ok 135 000 km.
    Panowie co wy o tym sądzicie?
    Pozdrawiam

    Właśnie przed sekundą sprawdzałem wtryski raz jeszcze, (dawki oraz przelewy) i zauważyłem to na co wcześniej nie zwracałem uwagi- maleńkie bąbelki powietrza w przezroczystych rureczkach pomiarowych. Układ paliwowy do sprawdzenia.
    Może któryś z panów już miał taki problem?
    Edytowano przez moderatora: 12-12 13
  10. ludo44

    ludo44 Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    28-11 11
    Postów:
    2 130
    Docenione treści:
    252
    Nie jestem pewien na 100% ale czy w nim jest zaworek zwrotny w pokrywie filtra paliwa, bo to on może być przyczyną.
.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. korekcja dawki wtrysku 2.0 hdi

    ,
  2. czyszczenie wtrysków hdi

    ,
  3. wtryski peugeot 307 2.0 hdi

    ,
  4. regulator dawki paliwa hdi,
  5. nowa mapa wtryskow peugeot 307,
  6. wtryski peugeot 307 2.0 hdi simens,
  7. wtryski 2.0 hfi,
  8. peugeot307 sw 2.0hdi nie odpala,
  9. jakiej firmy sa wtryski w 2.0 hdi,
  10. korekcja dawki na suw ,
  11. korekta wtryskow,
  12. wtryskiwacze peugeot 307 2.0 hdi,
  13. wtryskiwacze do peugeot 307,
  14. głośnij pracuje silnik pegout 307hdi,
  15. 2.0hdi wtryski,
  16. korekta wtryskiwaczy hdi,
  17. jakie wtryski Peugeot,
  18. strasznie kopci i nie ma mocy peugeot 307,
  19. wtryskiwaczy na 4 cylindrze hdi,
  20. wtryski do peugeot 307hdi 2.0