1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Usuń ogłoszenie

Piaskowanie felg z oponami?

Dyskusja w 'Wulkanizacja, felgi, koła, opony' rozpoczęta przez użytkownika fexel, 4-08 15.

1. fexel

fexel Nowy

Docenione treści:
    0
    Witam.
    Mam możliwość wypiaskowania sobie felg za darmo w zakładzie w którym pracuję.
    Chodzi o durzą piaskarkę przemysłową z obiegiem zamkniętym. W środku jest gumowa jakby taśma transmisyjna z dziurkami, po której obracają się piaskowane detale. Dodam jeszcze jeden szczegół, który znam, że piasek w niej użyty jest chyba stalowy (przyczepia się do magnesu). Sorry za lamerski opis, ale nie znam się na piaskowaniu.
    Mam pytanko:
    Czy można w takiej maszynie wypiaskować felgę bez zdejmowania opony?

2. JerryG1

JerryG1 Bywalec

Docenione treści:
    89
    Miasto:
    Londyn
    Chcesz kupic sobie nowe ?? bo stare nie beda sie juz do niczego nadawac :D

3. fexel

fexel Nowy

Docenione treści:
    0
  4. JerryG1

JerryG1 Bywalec

Docenione treści:
    89
    Miasto:
    Londyn
    Jestem praktykiem nie teoretykiem, mialem w warsztatach gdzie pracowalem piaskarki, moje zdanie jest wyzej napisane :p

Dla mojego osobistego bezpieczenstwa nie jezdzilbym na takich oponach.
    Nie wiem, moze tasma gumowa o ktorej piszesz w pierwszym poscie jest moze jakos [tu nie wiem jak nazwac] impregrowana czy jak ze wytrzymuje piaskowanie.

5. Mattii

Mattii Uczestnik

Docenione treści:
    64
    Miasto:
    Maszewo
    Co za problem ściągnąć opony ? Kilka złotych i dokładnie wypiaskujesz felgi...

6. JerryG1

JerryG1 Bywalec

Docenione treści:
    89
    Miasto:
    Londyn