1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Podtrzymanie zaworów do spinania

Dyskusja w 'Narzędzia i sprzęt warsztatowy' rozpoczęta przez użytkownika Arturb123, 12-01 17.

  1. Arturb123

    Arturb123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    12-01 17
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Witam raz jeszcze!
    W moim aucie mam do wymiany uszczelniacze, nie chce zrzucac glowicy, dlatego musze podtrzymac zawory do gory, niestety w tdi nie ma takieho otworu jak w benzynowcach i nie podloze drutu do ich podparcia ku górze. Myślę nad zrobieniem zlaczki w miejsce swiecy zarowej i podlaczenie kompresora, ktos moglby pomóc mi cos takiego stworzyc?
    Co potrzebuje do takiego adaptera?
    Gwint swiecy m10x1.
    Chce wkręcić adapter z gwintem zewnetrzynm m10 i z zewnetrznej dokrecic jakaa szybko złączke ale jaką?
    I jak nabic tam powietrze? Bo jak podlacze przewod od kompresora, to cisnienie bedzie sie zwiekszac i zwiekszac, dlatego pasowaloby miedzy zlaczki dac, nie wiem, manometr?
    Ktos ma jakis pomysl?
     
  2. DyziekVW

    DyziekVW Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-02 13
    Postów:
    1 445
    Docenione treści:
    309
    Miasto:
    Prudnik Opolskie
    Do końcówki M10x1 od sztywnego przewodu hamulcowego dorabiasz króciec aby podłączyć elastyczny przewód i do tego wtyk żeński typowej szybkozlączki 1/4 i wpinasz w kompresor,ciśnienie nie będzie sie "zwiekszac i zwiekszac", wyrówna sie cisnienie w cylindrze z tym co w butli kompresora i tyle, musisz jedynie pamiętać o solidnym zablokowaniu wału
     
  3. darecji1234567

    darecji1234567 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    931
    Docenione treści:
    138
    Miasto:
    Olsztyn
    W dieslu tłok w GMP i zawór nie wpadnie. Ugnie się milimetr albo ciut więcej ;)
     
  4. DyziekVW

    DyziekVW Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-02 13
    Postów:
    1 445
    Docenione treści:
    309
    Miasto:
    Prudnik Opolskie
    Ale czasami lepiej mieć ten milimetr niż go nie mieć bo ciężej pestki wpasować na miejsce jeszcze jak sie jedną ręką napina sprężyne ;)
     
  5. PySIEK

    PySIEK Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-11 14
    Postów:
    89
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Podlaskie
    Adres strony:
    Końcówka z testera sprężania i jedziesz.
    Jeśli prowadnice masz podtarte to uszczelniacze na długo nie pomogą.