1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Primera p12 Problem z Turbiną Lub ...

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika StefanoO, 10-04 17.

  1. StefanoO

    StefanoO Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-04 17
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Piotrków Trybunalski
    Witam Jestem tu nowy więc liczę na wyrozumiałość. Natomiast mam problem z Nissanem Primerą p12 2004 r 1.9 dci. A problem wygląda tak. Podczas jazdy po mieście dzisiejszego dnia było wszystko ok. po wyjeździe w trasę czyli 50 km zadziało się coś z ( najprawdopodobniej z Turbiną) kręci do 2.5 tysiąca obrotów tak mniej więcej przestaje przyśpieszać. tak jak by miała sie załączyć turbina a się nie załącza. gdy zgaszę i odpalę zaczyna działać. normalnie lecz po przejechaniu 3-5 km dzieje sie znów to samo. gdy znajomy podpiął pod kompa na nissanie p12 itp nie pokazuje żadnych błędów lecz gdy wybierze renault lagunę 2 lub scenika pokazuje błąd z Ciśnieniem Turbiny. kod błedu (DF055) Czy ktoś z was miał taki problem czy po prostu lepiej wstawić to do mechanika i darować sobie?\

    Serdecznie Pozdrawiam.

    Ps. mam tez problem z renault megane 1 classic 1.6 8 v 97 r. podczas jazdy odcina mi totalnie gaśnie i jak to powiedzieć umiera ani kontrolek ani nawiewu radia jedyne to podświetlenie kabiny. po odczekaniu jakiegoś czasu można ją podpalić i jechać lub zewrzeć klemy i skasować błąd, aczkolwiek może uda się jechać przez 100 km bądź za 2 km robi się to samo.
    Ratunku :)
     
  2. brzozaayz

    brzozaayz Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    29-08 13
    Postów:
    1 088
    Docenione treści:
    137
    Zawieź te wozy do doktora i po problemie.:D:D:D
     
  3. StefanoO

    StefanoO Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-04 17
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Piotrków Trybunalski
    Było by po sprawie gdyby mi nie była primmerka potrzebna ja już :) a czasem zdarza się tak że wystarczy jakiś kabelek oring czy coś wymienić i po problemie ;)
     
  4. StefanoO

    StefanoO Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-04 17
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Piotrków Trybunalski
    Więc odnośnie Primerki to problem usunięty. Dla Tych co mają problem lub na przyszłość był to zawór turbiny koszt 40 zł.

    Pozdrawiam z meganą walczymy dalej :)
     
  5. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 679
    Docenione treści:
    338
    Miasto:
    europolonia
    To powalczcie ze wszystkimi punktami masowymi , potem złącza kabli .
     
  6. chudson

    chudson Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-02 17
    Postów:
    88
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Gorzów Wlkp
    I jeszcze gniazda bezpieczników oraz przekaźników do sprawdzenia oraz wtyczka stacyjki. Jak już zgaśnie kompletnie to ruszać tymi elementami i sprawdzać czy jest reakcja.
    Jak jest alarm niefabryczny jakiś to również do sprawdzenia