1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Problem z fiatem doblo 1.3 multijet

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika jts, 13-04 12.

  1. jts

    jts Nowy

    Dołączył:
    13-04 12
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Łęczna
    Problem z fiatem doblo 1.3 Multijet.Polega na tym iż czasem na naloty nie palenia,
    objawy:
    po przekręceniu kluczyka prawidłowo gasną wszystkie żółte kontrolki (między innymi kontrolka imobilaizera ,blokady filtra paliwa ) rozrusznik kręci normalnie a silnik milczy nie zależnie czy kręcimy rozrusznikiem 2sec.(norma) czy 20 s.Po wyłąnczeniu zapłonu i ponownym włączeniu przeważnie pomaga i auto zapala normalnie i podczas jazdy nie wykazuje żadnych niedomagań. Czasem "procedurę startową"trzeba powtórzyć kilka razy. Dziś pojawił się kolejny objaw, po włączeniu zapłonu(przekręcenie kluczyka)brak kontrolek ,rozrusznik pracuję normalnie-nie zapala.Po 3 procedurach startowych powrócił do normy,Dodam iż próbowałem na obu kluczykach. Proszę o jakąś podpowiedz -serwis i warsztat nie zależny wystawiają sprzeczne opinie na ten temat.
  2. shrek

    shrek Moderator Car Audio Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    6-11 11
    Postów:
    2 507
    Docenione treści:
    805
    Miasto:
    Pyrlandia
    Adres strony:
    Po pierwszej części postu powiedziałbym pompa paliwa /paliwo
    Po drugiej nasuwa się pytanie: gdzie jest ten uwalony kabel?
    Propozycje: 1. podpiąć pod kompa i zobaczyć czy zarejestrował błędy a jeśli tak to jakie ?
    2. sprawdzić masy*
    ___________________________________________
    * masa to kasa;) a fiat i masa to nieustający problem
  3. jts

    jts Nowy

    Dołączył:
    13-04 12
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Łęczna
    Też zastanawiam się nad problem elektrycznym, raczej na uszkodzeniu imobilaizera ale w dwóch warsztatach spece stwierdzili że nie możliwe ,a ja widzę różnicę między kluczukami, na jednym zapala szybciej na drugim są dłuższe "procedury startowe". A czy kostka stacyjki może dawać takie objawy lub sama stacyjka( jest trochę rozkałatana -po regeneracji)
  4. shrek

    shrek Moderator Car Audio Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    6-11 11
    Postów:
    2 507
    Docenione treści:
    805
    Miasto:
    Pyrlandia
    Adres strony:
    Powiem tak … te kontrolki a raczej ich brak wprowadziły zamieszanie .
    Miałem takiego punciaka w którym były podobne objawy i winę za ten fakt ponosił kluczyk
    A konkretnie wyglądało to tak ,że na jednym kluczyku było w miarę ok. tak na drugim auto nie zapalało mimo gaszenia kontrolki imo
    Dorobiłem nowy kluczyk zrobiłem adaptacje i auto zapala ok. daliśmy auto klientowi.
    Klient wrócił po 6 miesiącach sytuacja ta sama , i powtórka z rozrywki nowy kluczyk i jest ok.
    Jedna prawidłowość auto przestawało odpalać gdy kluczyk nosił wyraźne ślady użytkowania był podtarty –nie potrafię tego wyjaśnić ale obecnie klient ma 3 kluczyk i auto znów jest ok.
    Tylko u Ciebie ewidentnie coś nie gra z tymi kontrolkami – stąd sugestia kablologii
.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. fiat doblo 1.3 multijet opinie

    ,
  2. fiat doblo 1.3 multijet

    ,
  3. doblo 1.3 multijet nie odpala

    ,
  4. doblo 1 3 multijet,
  5. fiat doblo 1.3 multijet nie odpala,
  6. fiat doblo brak kontrolek i wzkazow,
  7. usterki fiata doblo 1.3,
  8. 1.3 multijet problem