1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Problem z rozruchem A6 C5 1.8T

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika asderty, 20-11 16.

  1. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    0
    Witam wszystkich mam problem z moim autkiem a mianowicie ciężko odpala po nocy jak i jak dłużej postoi kreci kreci jakby nie dostawał paliwa aż odpala po zgaszeniu pali normalnie nie mam pojęcia co jest komputer nie pokazuje żadnego błędu jak wypinam kostkę od przepływomierza to silnik gaśnie. Silnik 1.8T AEB 97R.
     
  2. Adam_ntp

    Adam_ntp Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    269
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Pruszków
    Czym podłączasz?
     
  3. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    0
    vag-c0m 409-1 i polskim vag 4,9
     
  4. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 007
    Docenione treści:
    1 826
    Miasto:
    Sląsk
    sprawdź parametry np. temp
     
  5. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    0
    Tem w grupie 002 3,4 pozycja pokazuje prawie taka sama jak na zewnątrz 1 stopień równicy był
     
  6. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    3 052
    Docenione treści:
    813
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    Sprawdz ciśnienie paliwa i regulator ciśnienia
     
  7. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    0
    Jutro będę się z tym bawił bo jak przyjdą większe mrozy to mi aku rozwali tym kręceniem...
     
  8. roger18sx

    roger18sx Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    22-08 12
    Postów:
    68
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    SANOK
    Może pompa paliwa nie domaga spróbuj włączyć zapłon wyłączyć i za pół minuty jeszcze raz potem odpalanie .Możesz też rano zdjąć kostkę z czujnika płynu wtedy sterownik widzi -40 więc zwieksza dawkę rozruchową. Ogólnie jak czujnik temp płynu jest uwalony to po odpaleniu zimnego silnika nie wskoczy on na chwilowe wyższe obroty 1200 rpm tylko bedzie odrazu pracował na obrotach biegu jalowego. Jeśli masz instalację lpg to i ona może rozkalibrować mapy benzyny jak i nieszczelność reduktora , nagromadzenie gazu w kolektorze oraz zalanie świec podczas pierwszego startu.
     
    asderty lubi to.
  9. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    0
    Właśnie dziwne z obrotami bo jakby nie chodził na ssaniu tylko odpala i ma mniej więcej obroty jak na ciepłym, gazu brak czysta pb kiedyś mi mechanik mówił ze tez pierwsze modele miały pompę paliwa mechaniczną jak dobrze pamiętam ze pompuje jak kreci sie zapłonem i aby paliwo podawało przy przekręceniu kluczyka trzeba zamontować jakieś tam urządzenie nie wiem ile w tym prawdy odepnę rano ten czujnik to jest ten z tyłu silnika niebieski jak dobrze kojarzę....

    Edit: Byłem w samochodzie po wypięciu czujnika odpalił nie kręcił długo i obroty skoczyły na 2200 potem spadły do 1500 i do 900, a po wpięciu wskakują na 1200 i zaraz na 900 jutro rano jeszcze sprawdzę jak odpali bo dziś już był palony i może to nie wina czujnika.
     
    Ostatnio edytowano: 20-11 16
  10. roger18sx

    roger18sx Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    22-08 12
    Postów:
    68
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    SANOK
    Jutro się okaże.
     
  11. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    0
    Witam rano wypielem czujnik i auto nie kręciło dlugo tylko odpaliło a więc można chyba uznać winę czujnika tylko dlaczego komputer nic nie pokazał?
     
  12. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 007
    Docenione treści:
    1 826
    Miasto:
    Sląsk
    to benzyna czy diesel ?
     
  13. roger18sx

    roger18sx Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    22-08 12
    Postów:
    68
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    SANOK
    Nie zawsze pokaże . Czujnik jest podwójny G2 i g 62 . Bierzesz vaga i patrzysz w instrument czyli licznik i engine silnik porownujesz temperature .
     
    asderty lubi to.
  14. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    0
    czytamy ze zrozumieniem benzyna.
    ok tylko chyba najlepiej na zimnym silniku? Jeszcze po pracy zobacze jak odpali bez odpinania czujnika.
     
  15. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 007
    Docenione treści:
    1 826
    Miasto:
    Sląsk
    Piszemy jednoznacznie , ma LPG ?
     
  16. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    0
    też było post wyżej brak czysta PB

    Kolego tylko teraz mam jeszcze pytanko odpinam ten czujnik z tylu patrząc od przodu i nie jestem pewien czy to jest wlasnie g62 bo o niego sie rozchodzi chyba tak myślę. Jak go wypilem to temperatura na wskazniku opadla. Jak mam to porównać. Dodam tyle iż po pracy długo kręcił ale go nie wypinalem.
     
  17. roger18sx

    roger18sx Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    22-08 12
    Postów:
    68
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    SANOK
    Tak jest to ten czujnik między głowicą a ścianą grodziową. Czyli dobrze myślisz. Zajrzyj na forum passata tam jest bardzo wiele informacji. Może być też tak że coś nie domaga i mapa benzyny jest rozstrojona co zabuża poranne odpalenie.Można to sprawdzić kasując błędy przed uruchomieniem.
     
  18. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    5 071
    Docenione treści:
    1 203
    Miasto:
    Wysoka
    Samo skasowanie kodów usterek nic nie da. Trzeba zrobić reset adaptacji. A jeśli to omoże to regulacja LPG do poprawy.
     
  19. JerryG1

    JerryG1 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    14-10 13
    Postów:
    1 105
    Docenione treści:
    89
    Miasto:
    Londyn
    Chyba po to wstalem zeby bledy wylapywac w czytaniu po lepkach postow :D lub po spozyciu :p

    Do autora watka:
    czujniki mozna sprawdzic na opornosc w danej temperaturze, dobrze Ci radzono o udanie sie na forum passata i tam poszukaj jakie wartosci powinne byc
     
  20. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    0
    Oki dzis jak znajdę chwilę to bede szukał cos na ten temat błędów właśnie nie bylo żadnych