1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Problem z rozruchem A6 C5 1.8T

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika asderty, 20-11 16.

  1. JerryG1

    JerryG1 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    14-10 13
    Postów:
    1 106
    Docenione treści:
    89
    Miasto:
    Londyn
    Bo nie bedzie o ile czujnik podaje jakies tam wartosci oczywiscie przeklamane do sterownika on je przyjmuje i ustawia dawke paliwa.
    Masz jeszcze jeden sposob wykrecic czujnik i oczyscic, moze byc dobry ale osady zaklocaja jego prace, oczyscic i odpalic auto.
     
  2. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    5 097
    Docenione treści:
    1 208
    Miasto:
    Wysoka
    Trzeba dokładniej zbadać temat bo to, że ze zdjętą wtyczką lepiej zapala wcale nie świadczy o uszkodzeniu czujnika temperatury...
     
    shrek lubi to.
  3. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    0
    Dobra muszę to na spokojnie wszystko sprawdzić lecz nie mam czasu i muszę do weekendu jakoś jeździć będę kontynuował w weekend dzięki za cenne wskazówki
     
  4. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    0
    Witam po raz kolejny, wypinanie czujnika nic raczej nie daje auto dalej słabo pali może coś dawało jak temperatura było na + po nocy teraz jak mamy na - to czy z wypiętym czy wpiętym jest podobnie. Spędziłem dłuższą chwile w aucie z kompem i powiem że wszystkie parametry wydają się być ok chyba muszę podjechać do kogoś na sprawdzenia ciśnienia na pompie, zauważyłem obiaw jeżeli temperatura na zegarach trzyma 90 stopni to pali od strzała jak tylko opadnie trochę ku dołowi już nie pali dziwna sprawa. Podpowiedzcie koledzy jaka powinna być reakcja na odpięcie kostki od przepływomierza bo nie mogę znaleźć odpowiedzi niby powinien silnik wejść w tryb awaryjny a u mnie gaśnie....
     
  5. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    0
    Odnawiam temat załączam filmik jak wygląda odpalanie jak wyżej czujnik temp wymieniony nic nie dało czujnik Hala wałka rozrządu dziś podmieniony i dalej to samo tylko dziwi mnie jedno dlaczego po odłączeniu wtyczki od czujnika nic się nie zmieniło i odpalał tak samo

     
  6. komar200

    komar200 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    924
    Docenione treści:
    107
    Miasto:
    grudziadz
    sprawdz po postoju a najlepiej na drugi dzien odkrecajac zasilanie paliwa czy trzyma bo wydaje mi sie że paliwo schodzi
    a jak już odpali t dobija i wtedy odpala normalnie.
     
  7. roger18sx

    roger18sx Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    22-08 12
    Postów:
    71
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    SANOK
    Na spadek ciśnienia paliwa w tym silniku też jest patent. Musisz rano uruchomić z 3 razy pompe paliwa . Włącza się ona na te 3 sekundy potem czekasz pół minuty znów zapłon wlaczasz . Jeśli pompa nie domaga to po tym zabiegu powinien zapalić na strzała.
     
  8. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    0
    Nie do końca wiem jak to zrobić może mi podpowiesz?

    Tylko widzisz kolego w moim przypadku jest tak że pompa zaczyna dopiero pracować jak się kręci zapłonem te modele tak maja i dziś to sprawdziłem a mianowicie na zapłonie cisza,potem jak delikatnie przekręcę kluczyk na odpalenie (ale nie odpalam) to słyszę wł się przekaźnik myślałem że to on wł pompę ale też cisza dopiero jak kręcę silnikiem to słychać pompę. Może ten przekaźnik coś świruje.
     
    Ostatnio edytowano: 19-03 17
  9. roger18sx

    roger18sx Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    22-08 12
    Postów:
    71
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    SANOK
    Raczej w większości silników benzynowych po włączeniu zaplonu powinna się pompa włączyć. Miałem tak w golfie 3 gti ze pompa sie przestała włączać po zapłonie bo padł sterownik silnika .
     
  10. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    5 097
    Docenione treści:
    1 208
    Miasto:
    Wysoka
    Nie ma reguły. Zależy od konkretnego sterownika.
    W jednych samochodach pompa startuje na parę sekund po zapłonie ale są takie, że dopiero rusza z rozrusznikiem a także takie, że pompa startuje już przy otwarciu drzwi nawet bez kluczyka w stacyjce...
     
  11. asderty

    asderty Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-10 14
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    0
    Tak jak kolega wyżej pisze nie ma a w moim modelu właśnie niby startuje podczas kręcenia rozruchem kiedyś mi jakiś mechanik powiedział że można zamontować jakiś moduł który będzie podawał paliwo na zapłonie no ale skoro auto chodziło wcześniej i paliło ok to znaczy że jest coś nie teges. Musze dobrać się do przekaźnika pompy może on coś winny i postaram sie podmienić regulator paliwa bo nie mam już innych pomysłów,chyba że jeszcze może leżeć wina po stronie wtrysków co sądzicie ?