1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Problem z tylnym spryskiwaczem seicento

Dyskusja w 'Ogrzewanie/klimatyzacja' rozpoczęta przez użytkownika krzysiek3542, 26-10 16.

  1. krzysiek3542

    krzysiek3542 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-08 16
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gdynia
    Witam jestem tutaj nowy jeśli podany temat nie jest w tym dziale co powinien to bardzo przepraszam ale do rzeczy.Posiadam Fiat Seicento 900 rok 2000 otóż mam problem z spryskiwaczami w zbiorniku mam dwie pompki która jest nowa druga jest po regeneracji nowa jest założona na przód a po regeneracji na tył gdy dziś chciałem spłukać tylną szybę okazało się że padła pompka bo tylko wycieraczka chodziła tylna a płynu brak.I mam pytanie czy do tej nowej pompki która jest rewersyjna przepiął bym wężyk do nowej która ma dwa wyloty to działała by pod jedną pompką czy muszę przerobić jakoś instalacje.
     
  2. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    4 621
    Docenione treści:
    1 111
    Miasto:
    Wysoka
    Tak, zrobić przełącznik polaryzacji. Ale jaki jest sens regeneracji pompki kosztującej 24 pln?
     
  3. krzysiek3542

    krzysiek3542 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-08 16
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gdynia
    Wiem a jak mogę zrobić te polaryzacje?
     
  4. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    4 621
    Docenione treści:
    1 111
    Miasto:
    Wysoka
    Z dwóch zwykłych przekaźników zwierno-rozwiernych samochodowych.
    Ale uwierz - sens pracy żaden, chyba, że dla satysfakcji...
     
  5. krzysiek3542

    krzysiek3542 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-08 16
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gdynia
    OK dzięki wielkie za pomoc.Pozdrawiam
     
  6. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 370
    Docenione treści:
    321
    Miasto:
    Pałac Kultury
    ty za te przekaźniki zapłacisz więcej jak za tą pompkę i po co kombinujesz?
    kupić ci ja i wysłać czy lubisz robić pawiana? Ja rozumiem że gdyby kosztowała 240zł, to można się pobawić.
     
  7. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    4 621
    Docenione treści:
    1 111
    Miasto:
    Wysoka
    Chodziło pewnie o teoretyczną możliwość wykorzystania pompki dwukierunkowej. Da się... :)
     
  8. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 370
    Docenione treści:
    321
    Miasto:
    Pałac Kultury
    a nie lepiej wężyk przeciągnąć do kabiny i niego dmuchać?:p:D
     
  9. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    4 621
    Docenione treści:
    1 111
    Miasto:
    Wysoka
    ten znowu swoje... :p
     
  10. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 498
    Docenione treści:
    1 730
    Miasto:
    Sląsk
    albo ręczną pompkę z malucha ... witki w glebę
     
  11. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    4 621
    Docenione treści:
    1 111
    Miasto:
    Wysoka
    Przed laty sąsiad z zepsutym ssaniem w Wartburgu skrzydlaku miał taki wężyk od gaźnika podciągnięty pod kierownicę i procedura rozruchu zimnego silnika polegała na szprycy ze strzykawki w rzeczony wężyk a sukces było widać, słychać i czuć... :D:p
     
  12. Marek_S

    Marek_S Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    13 498
    Docenione treści:
    1 730
    Miasto:
    Sląsk
    Czyli tradycja w narodzie nie ginie ... a z ruskich sie śmieją
     
  13. Arnie67

    Arnie67 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-01 17
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Świdnica
    Ma to właśnie sens niedawno w Clio 2 moduł 645 przestał sterować pompką podwójną tj. Zmienna polaryzacja, dwa przekaźniki "micro" ze wszystkimi manelami skasowałem 250 czas ok.45 min. Klient oszczędny (czytaj chytry) a szczęśliwy jak zaba w mule.