1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Różnica w ciśnieniu przed dpf a za dpf

Dyskusja w 'Układ wydechowy' rozpoczęta przez użytkownika Mechanika pojazdowa Gorzów, 21-09 16.

  1. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    784
    Docenione treści:
    121
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Jaka różnica w ciśnieniu na czujniku przed dpf i za dpf jest dopuszczalna, aby sterownik nie wywalal błędu zapchanego lub pustego filtra?
     
  2. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    2 349
    Docenione treści:
    537
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
  3. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    784
    Docenione treści:
    121
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Tylko ze nie ma tam nic o wartości konkretnego ciśnienia. Jest napięcie czyli standardowo jak większość czujników ale jakiej wartości odpowiada 5V a jakiej 0,5 V. Czy najniższe napięcie oznacza zapchany czy pusty.
     
  4. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 190
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    Weź to na chłopski rozum...
    Czujnik to czujnik i u...j a nie oporopowrotnik.
     
  5. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 122
    Docenione treści:
    1 430
    Miasto:
    PZ
    A nie możesz zmierzyć?
     
  6. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    784
    Docenione treści:
    121
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Czujnik to czujnik ale napięcie wyjściowe czyli od 0,5V do 5V jest zależne od tego jakie jest ciśnienie czyli jakaś wartość napięcia odpowiada jakiejś wartości ciśnienia. Co tu brać na chłopski rozum. Proste pytanie i prosta odpowiedz dla tego kto ją zna.
     
  7. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 190
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    Wypnij czujnik z wężyka, sprawdź napięcie, podepnij czujnik, sprawdź napięcie, weź łyk kawy, pomyśl, znów sprawdź jak wcześniej, pomyśl, przeanalizuj, masz odpowiedz, nie marudź...
     
  8. Misiek

    Misiek Administrator

    Online
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    3 996
    Docenione treści:
    998
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    To nie tabliczka mnożenia, że trzeba na pamięć się uczyć cyferek, koledzy dobrze radzą, pomyśl, przeanalizuj i będziesz wszystko wiedział.
     
  9. dejot43

    dejot43 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    1 381
    Docenione treści:
    182
    Miasto:
    Olsztyn
    Kolega chyba knuje jak wyciąć filtr i nie płacić za obróbkę stera ;)
     
  10. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 122
    Docenione treści:
    1 430
    Miasto:
    PZ
    Też ciekawy temat tylko trzeba by wstawić coś co by dawało napięcie takie jak czujnik przy sprawnym dpf do stera, tylko chyba ta różnica ciśnień zmienia się w zależności od obrotów i obciążenia silnika ?
     
  11. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 190
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    a no... i tak powstały jemulatory tegoż to łustrojstwa :D
     
  12. VAG SERWIS

    VAG SERWIS Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    51
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Świlcza
    Na wolnych przy czystym dpfie obrotach powinieneś mieć około 5mbar, przy jeździe ze stałą prędkością ok 100km/h ta wartość powinna wynosić ok 50mbar-100mbar, przy full obciążeniu nie powinna przekroczyć 150mbar.
    A co do przeliczenia wartości to weź sobie pompkę z manometrem. Wepnij komputer i powoli pompuj ciśnienie w czujnik, wtedy zobaczysz jakie masz napięcia przy jakim ciśnieniu
     
  13. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    784
    Docenione treści:
    121
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Dzięki za konkret, zawsze to jakiś punkt zaczepienia
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. jakie powinien mieć ciśnienie sprawny dpf

    ,
  2. jaka powinna być różnica ciśnień dpf

    ,
  3. dpf jakie cinienie

    ,
  4. dopuszczalna roznica cisnienia dpf,
  5. jaka różnica ciśnień w dpf,
  6. cisnienie roznicowe dpf,
  7. roznica cisnieni DPF