• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Rejestrator jazdy do samochodu .

A

autozibi

Witajcie forumowicze ....
Chcę zakupić rejestrator jazdy do auta . Jednak nie znam się nic na tych urządzeniach .
Pieniądze jakie chcę przeznaczyć to max. do 400 zł .
Bardzo proszę o pomoc w zakupie takiego urządzenia , na co zwrócić uwagę przy zakupie .
Wiem , że te urządzenia głównie nocą mają problemy z rejestracją obrazu .
Jednak ceny tych urządzeń są bardzo zróżnicowane jak i ich parametry .
Oczywiście rolę też tu odgrywa wielkość tego rejestratora , bo w końcu będzie on na szybie
zawieszony a nie w garażu na półce .
Pomóżcie w zakupie .....
Pozdrawiam :)

shrek

Moderator Car Audio
Zweryfikowany Mechanik
Punktów
1317
Miasto
Pyrlandia
koddoradia.blogspot.com
Jest tego cała masa , a każdy sprzęt jest inny proponuje na początek przy selekcji określić by posiadał HD i rejestracje obrazu dzień \ noc lub w opisie IR –czyli podczerwień
Testowałem ostatnio zabawkę za znacznie mniejsze pieniądze niż Twój przewidziany budżet i powiem ,że byłem mile zaskoczony relacją jakości do ceny .
http://allegro.pl/black-box-rejestrator-jazdy-hd-dzien-noc-pl-menu-i4146285417.html
oczywiście …… nie urywa ale za te pieniądze jest naprawdę ok.
Porównania z rejestratorem HP za 800 nie ma ale …. Daje rade

Typ drugi ten z tego testu
http://tech.wp.pl/kat,1009659,title...ejestratory-jazdy,wid,15274440,wiadomosc.html

shrek

Moderator Car Audio
Zweryfikowany Mechanik
Punktów
1317
Miasto
Pyrlandia
koddoradia.blogspot.com
Wiesz co jest najgorsze lub najlepsze w tym wszystkim ? ;)