1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Renault Mascott 110.35 2.8tdi 2001 problem ze wskazaniami prędkości, obrotów, temp płynu

Dyskusja w 'Strefa ciężarowa' rozpoczęta przez użytkownika grzenio-84, 12-12 16.

  1. grzenio-84

    grzenio-84 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    12-12 16
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warka
    Witam,
    mam problem jak w temacie z Mascotem, a mianowicie kupiłem go okazyjnie o w sobote i ma wymieniony silnik od iveco 2.8tdi, i są problemy ze wskazaniami obrotów, prędkości oraz temperatury, da się z tym cos zrobic??
    obrotomierz działa, ale pokazuje obroty dużo mniejsze niż faktyczne:) może wina że za duże koło pasowe przy alternatorze??
    napięcie do czyjnika temp przy chłodnicy dochodzi, zmieniłem czujnik i nic
     
  2. greghorn

    greghorn Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-11 13
    Postów:
    1 323
    Docenione treści:
    415
    Miasto:
    Miechów
    Od
    czy 2.8 HPI?
     
  3. maxsslko

    maxsslko Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    30-11 14
    Postów:
    2 773
    Docenione treści:
    292
    Moze mial silnik juz na CR a zapakowany jest na linke.
     
  4. greghorn

    greghorn Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-11 13
    Postów:
    1 323
    Docenione treści:
    415
    Miasto:
    Miechów
    No właśnie o to pytam. Dla niektórych każdy diesel to TDI.
     
  5. grzenio-84

    grzenio-84 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    12-12 16
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warka
    To jest najzwyklejszy TDI, pompa na linkę itd. Jakiś partacz pomieszał kable przy wymianie silnika i są teraz tego efekty.
     
  6. maxsslko

    maxsslko Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    30-11 14
    Postów:
    2 773
    Docenione treści:
    292
    Dla mascota to je DTi, nie ma tam nic niezwyklego, altek masz skopany dlatego masz ujowe widoki na obroty, znajdz wlasciwy czujnik temperatyry, sa dwa, jeden na deske a drugi do sterownika swiecy, czujnik predkosci masz na skrzyni wiec tam szukaj problemu.
     
  7. grzenio-84

    grzenio-84 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    12-12 16
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warka
    tylko że dti mają jakiś komputer a tu nic, chyba że wsadził silnik typowy od iveco:) Z tego co sprawdziłem to są trzy , jeden w chłodnicy do włączania wentylatora, jeden tak jak napisał maxsslko z jednym kablem do świecy, i jeden zaraz obok do wskazań, ale ta nie reaguje na zmiany rezystancji, do czujnika prędkości nie dochodzi napięcie, i ciężko znaleźć gdzie jest przerwa, a alternator jest tak jak maxsslko napisał do du...
     
  8. maxsslko

    maxsslko Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    30-11 14
    Postów:
    2 773
    Docenione treści:
    292
    DTi oznaczane byly zawrowno sofim 2,8 iveco w reanult sterowane pompa z linka jak i te na pompach ve sterowanych nastawnikiem.

    Zasilanie czujnika predkosci to masa i plus 12, podciagnij gdzies po zaplonie i z glowy. Co do temperatury to zewrzyj kabel do masy, powinna temperatura wejsc na max.